![]() |
|
Verwijderd
|
Nou... spannend...
![]() ![]() Mijn eerste echte site. ![]() Wat vinden jullie hier nou van? Van de layout en kleuren dan ![]() http://www.erikdokter.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is het erg eenvoudig (waar ik op zich wel van hou, maar je kunt er dus niet echt mee showen) En ik vraag me af waar die redirect voor dient ![]()
|
Beste, ik heb even een sitecheck gedaan en heb ook een paar opmerkingen.
--1-- ![]() Tof dat je ons zegt dat je site nog in alpha-phase is. Spijtig genoeg hebben wij daar weinig aan en is je site ook niet erg aantrekkelijk voor anderen. --2-- ![]() Ik snap heel goed dat je met dat copyright gedoe wil laten zien van wie de site is, maar het is enorm storend dat dat naar boven en naar beneden flipt. Je kan misschien beter onderaan een kader maken waar deze tekst constant blijft instaan. --3-- ![]() Waarom in godsnaam wil iedereen zo'n zwarte achtergrond? Gebruik eens iets origineels! Volgens mij moet dat mogelijk zijn. --4-- ![]() Dat groen en rood gestreept gedoe in die keuzekader werkt enorm op je zenuwen. Kan misschien ook aangepast worden. Voor een eerste site is dit best wel te doen. Maar volg deze tips op en hij zal er al eens zo goed uitzien!!! Greets, Hoffie G
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic. Koen | 500 | 01-07-2003 14:43 | |
ARTistiek |
layout check : de laptopper.nl David | 37 | 30-01-2003 23:21 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Saxion Beyoned | 17 | 05-12-2002 12:43 | |
Software & Hardware |
Site (Forum) check: huiswerkservice.nl/forum Verwijderd | 10 | 06-04-2002 12:16 | |
Software & Hardware |
Layout Check Verwijderd | 5 | 25-01-2002 18:03 | |
Software & Hardware |
sitecheck (another one) JWO | 6 | 10-11-2001 16:33 |