Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Nope
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik sprak hem voor het eerst op onzin en toen zijn we gaan msnen. We gingen smsen, bellen en uiteindelijk een aantal keren 'vriendschappelijk' daten. Tot ik op een dag een nachtje bij hem ging logeren en voila, de eerste zoen volgde. En zo is het balletje gaan rollen. ![]() De afstand is rot, ongeveer 150 km of te wel 2,5 uur maar het is te doen. Het kost alleen wat meer energie en tranen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm
Ik ken hem van het forum, op zich maar het relatie-achtig contact is ontstaan bij tegenkomen bij uitgaan, maar dat we elkaar daar aansproken komt dan wel doordat we elkaar kenden van msn wat weer via het forum tot stand gekomen was. Dus op zich wel 4 maanden en 1 dag so far ![]() |
![]() |
|
ikke!
hij maakte ooit een topic op contact gezocht. normaal kijk ik daar nooit. en reageer ik er al helemaal neit op. maar op 1 of andere manier sprak het me wel aan... het topic wat ik bedoel is hier te vinden: http://forum.scholieren.com/showthre...20#post5083920 nou, toen hebben we een maandje heel veel gechat/mailt/smst en gebeld. en t klikte al supergoed. toen wilde hij me ontmoeten. daar was ik t wel mee eens. toen hebben we 17 mei afgesproken bij mij in Veenendaal. eerst zijn we in een cafeetje gaan zitten. allebei doodzenuwachtig. maar t was heel gezellig, vielen geen *enge* stiltes en we hadden mekaar veel te melden. daarna zijn we van cafeetje gewisseld. daar liepen we heen met zyn arm half om mij heen. op dat moment kreeg ik ongeveer door dat ik m echt leuk vond.. nou in dat cafeetje gezeten nog een halfuur en toen heb ik m weer terug naar de trein gebracht. op de fiets pakte ik zijn hand/hij die van mij. en op t station kwam dé zoen... ik vond m zo geweldig dat ik niet had verwacht dattie nog wat wilde afsprekn. maar 5 minuten later belde die al op of ik veilig was aangekomen en de week daarna kwam die weer. en nu ben ik 100% gelukkig met hem. en hij met mij ![]() bewijs: |
![]() |
|
ikkuh ikkuh ikkuhhhh!
ik stuurde eerst een pm : hey wil je ene keer chatten ofzoiets met msn? hij dus ok ![]() ![]() en hij vroeg of ik af wilde spreken dus hij helemaal naar brabant gekomen.... ![]() ik vond hem leuk.... maar ik dacht hij mij niet en hij dacht dat ook... maar het klikte dus wel meteen eigelijk ![]() toen kwam hij later online op msn toen ie thuis was en vertelde dat en ikkuh ook dat ik hem leuk vond... ![]() en nu heb ik nog steeds met hem al bijna een jaar 9 september 1 jaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lalalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() ben nog steeds super blij dat ik hem ken ![]()
Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 17:04. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Islam als belemmering voor het integratieproces. InHoLLANDprojec | 37 | 14-10-2002 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |