Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vroeg het laatst, en toen zij m'n leraar dat het wel mocht. Toen ik zij dat het van WF Hermans was, vond hij het helemaal geweldig.
Dus nu vraag ik me af of bezonken rood mooier staat of au pair (van die andere ben ik bijna zeker dat ik er een verslag van maak)
|
Verwijderd
|
Ik zou het boek van Marga Minco er af gooien en die andere vier er alle vier opzetten.
![]() ![]() |
![]() |
|
wf hermans doet het bij de meeste leraren wel goed. alleen zou ik persoonlijk dan voor een wat minder bekend boek kiezen
/edit: wat bezonken rood betreft, heb ik ook gelezen en het hangt er denk ik vanaf wat je er mee doet. denk dat in eerste instantie wfh interessanter staat, maar van bezonken rood kun je heel makkelijk een heel intelligent overkomende analyse maken (mijn ervaring), terwijl je met wfh, zeker als je een veel voor de lijst gelezen boek neemt, snel in beoordelingen ed vervalt die echt 13 in een dozijn zijn, zeg maar Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 22:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
WF Hermans moet je vooral erop zetten, met name de donkere kamer van Damocles dat is gewoon een hardstikke goed boek.
Misschien moet je maar alle 4 doen en Tim Crabbe eraf gooien want dat staat niet zo goed op de lijst als die anderen. Laatst gewijzigd op 05-09-2003 om 13:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van De donkere kamer van Damokles is ook vrij makkelijk een heel intelligent overkomende analyse maken... Al is het met veel gelezen boeken natuurlijk al snel dat het een 13 in het dozijn verslag is...maar goed, is Bezonken rood zoveel minder gelezen ed? Zowat alles is al een keer bedacht en opgeschreven. |
![]() |
|
De boeken die erop staan mogen er niet meer af, dacht ik zo.
Gelukkig heb ik gister m'n leraar kunnen vragen, en hij vind dat ik de Tweeling het beste niet kan doen ![]() ![]() nee, dat had ik dus niet verwacht, maarja. als hij dat vindt. Dit word dan m'n lijst: 1. De Glazen Brug - Marga Minco 2. Vertraging - Tim Krabbé 3. Lisa's Adem - Karel Glastra van Loon 4. De Kleine Blonde Dood - Boudewijn Büch 5. Au Pair - WF Hermans 6. Bezonken rood - Jeroen Brouwers 7. De Donkere Kamer van Damokles - WF Hermans
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik zou de Tweeling nemen, denk ik.. Of gewoon het boek dat je het leukste vond ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
1. De Glazen Brug - Marga Minco
2. Vertraging - Tim Krabbé 3. Lisa's Adem - Karel Glastra van Loon 4. De Kleine Blonde Dood - Boudewijn Büch ^ | KUT BOEKEN Bezonken rood - Jeroen Brouwers - KUT De Donkere Kamer van Damokles - W.F. Hermans - GOED Au Pair - " " - GEWELDIG En ik ben bijna over de helft met De Tweeling - Tessa De Loo - GEWELDIG
|
|