Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Jullie halen Annies Verjaardag in Leiden en Jantjes Verjaardag in Amsterdam door elkaar. Maakt niet uit, het zijn allbei schijttenten.
RusH op donderdag in Escape is inderdaad OK. Compleet met lallende Nicky Nicole die tijdens het MC-en bijna van het podium lazert omdat ze te dronken/high/stoned is ![]() ![]() ![]() De Winkel van Sinkel in Utrecht is ook OK. Minder hip dan Now & Wow, alhoewel veel ex-N&W'ers uit zijn geweken naar de Winkel. Op zich is het publiek qua kleding niet supertrendy; de muziek en de openmindedness wel, en dat telt voor mij ![]() Sja, en het hangt er van af; Paradiso en de Melkweg hebben soms ook nog wel wat leuks. Laatst sinds jaren weer eens in de Melkweg geweest, zwaar OK; was een nichtenparty, aan de vooravond van Gay Pride. Leuk publiek, geen 16-jarigen (op zich niks tegen, maar een keer zonder is ook leuk), en fabulous techno & progressive ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 22:48. |
![]() |
|
inderdaad ! mazzo en melkweg zijn/waren de beste
"volwassen" publiek, goede muziek, en de sfeer is gewoon de beste die ik ooit in een discotheek ben tegengekomen.... vooral de melkweg sloeg alles met de HQ party's ik bedoel, het was gewoon 1 grote fammilie daar.... heb daar ook de beste tijden meegemaakt met DJ JP ![]() ![]() toch is het een feit, voor de beste house feesten kan je beter uitwijken naar clubs als FUSE, of Versus in belgie.... of Palazoo, Warehouse (DAAR IS HET ALLEMAAL BEGONNEN !) Tresor, of nog verder weg SOUK CLUB (singapore) SPACE (USA geloof ik) CROBAR (chicago) dat zijn de meest stylisch clubs IMO |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Sorry dat ik hem up, wist nix van die tent, maar ik kwam er gister dus achter dat de DJ van mijn favo tent in Maastricht daar ook wel eens draait
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Arctic Monkeys - R U Mine? Zwemmeltje | 500 | 10-11-2015 07:53 | |
Lifestyle |
Uitgaan, where 2. Boebsie | 139 | 13-10-2007 21:04 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Alweer? Nee! (voor anaal gebruik) Jozzy | 18 | 25-11-2002 21:47 |