Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb 2 kleerkasten. 1 in mijn kamer met de kleren die ik het meest gebruik (in de winter pulls en dergelijke, in de zomer topjes en luchtige rokken), en 1 waar dan de overschot in gaat.
Anders wordt het veel te vol in mijn kleerkast met dingen die ik niet eens aantrek, ik heb mijn kleren graag overzichtelijk. |
![]() |
|
Draag het door elkaar, alleen geen dingen die te koud
zijn in de winter (linnen broeken) en andersom, en anders gecombineerd. (in de winter meer met vestjes ed, in de zomer met andere (dunnere) vestjes of alleen een truitje) Verder ligt alles in één kast, oa omdat ik gewoon te lui ben alles ergens anders op te bergen. ![]()
||
Citaat:
2 kasten in mijn akmer is een beetje overdreven
|
De kleding voor dat seizoen, leg ik wat makkelijke bereikbaar.
En de kleding, niet voor dat seizoen, leg ik ergens bovenin ofzo ![]() Soms heb je in de zomer nog een trui nodig, als je buiten wilt zitten ofzo ![]() En soms draag je in de winter zomershirtjes met uitgaan o.i.d. ![]() Dus het moet wel bereikbaar zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien draai ik het straks wel een beetje om. |
![]() |
|
Ik heb gewoon het hele jaar door alle kleding op de pak liggen. 's winters draag ik ook gewoon mijn zomer-shirtjes alleen dan met een vestje erover of zo, of onder een trui. Met gym draag ik ook een korte broek 's winters dus die moet ook op de pak liggen. 's zomers draag ik ook wel eens een trui en naar school altijd een lange broek dus in mijn geval is het helemaal niet praktisch om de helft van mn kleren ergens anders neer te leggen en tot nu toen past het nog steeds in mijn klerenkast.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
raad het dier tomska | 305 | 25-02-2014 22:05 | |
Lifestyle |
Hoeveel kleding in de kast?? RoosjeV | 14 | 21-10-2012 21:45 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2007/2008 Jarabe de Palo | 389 | 20-05-2008 22:13 | |
Lifestyle |
Nu het is zomer is, waar hangt jouw winterkleding? Verwijderd | 62 | 12-08-2004 15:41 | |
Lifestyle |
Zwarte kleding in de zomer feline | 65 | 03-05-2003 14:17 |