![]() |
|
katoenen kleding helpt ook niet altijd vind ik...
en ik heb ook een deo gehad (rexona dry) waarbij er op een gegeven moment echt een deo lucht te ruiken was geen zweet maar echt de deo geur.. heb nu een andere en heb er nauwelijks meer last van.. wat bij mij ook helpt tegen veel zweten is savonds douche ipv sochtends voor ik ga werken want anders heb ik het nog helemaal warm van t douchen en word t ook snel plakkerig... |
![]() |
|
Kan heel goed je deo zijn idd.
Heb ik ook eens gehad met een soort zurige deo van Fa, was een zgn fris geurtje (citroen/kiwi, zoiets) maar in combinatie met zweet ging dat heel raar ruiken ![]() Nooit meer gebruikt en nergens meer last van gehad. Nu heb ik altijd neutrale deo of antitranspirant spul.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
gsiteren had ik geen deo op en toen was er nauwelijks een probleem!
ik heb wel vaker gehad dat vooral in schone t-shirts echt een kattenpislucht zat, gewoon mijn deo in combinatie met zweet denk ik, echt smerig, maar ik heb nu weer cotton dry gekocht en die gai k morgen gebruiken die werkt goed denkik! |
![]() |
||
Citaat:
en je gaat niet echt minder zweten, maar je anti zweet deo werkt veel beter en daarnaast kan je het dan ook beter wassen enzo....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Kopen maar ![]()
||
Citaat:
en van welk merk is dat?
|
![]() |
nee stuudje (
![]() het was rexona cobalt blue ofzo, ik heb een tijdje geleden rexona cotton dry gekocht (roller), maar nu had ik het een paar dagen geleden (dinsdag) weer! trouwens met cotton dry zweet ik ook heel veel ik had de laatste tijd twee keer gerolled onder mijn oksels maar ik werd er altijd nog nat van onder mijn oksels, als ik thuis kwam was mijn t-shirt meetsal helemaal nat ik had gister dus ietsje extra gebruikt en ik had een t-shirt en een katoenen shirtje aangedaan, maar de zon scheen behoorlijk, ik had het wel warm, en toen begon het weer te stinken en het is gewoon niet het zweet ik weet het zeker, dit is een andere lucht! ik denk dat het de hitte is in combinatie met de deodorant ofsow ik weet niet wat wel helpt, ik kan eens zo'n harde cotton dry kopen (dus niet de roller en kijken of dat helpt) want dit was heel erg ik schaamde me rot ik zat met mijn vrienden in het gras maar ik durfde echt niet dichterbij te komen!! kijk als ik een alleen t-shirt aandoe zweet ik wel minder, maar dan zie je die zweetplekken weer als ik toevallig wel zweet en dat willen we natuurlijk niet! |
![]() |
|
Rexona sticks en rollers gaan heel snel stinken vind ik. Als ze net open zijn, zijn ze wel lekker, maar na een week komt er al z'n metaal-achtige lucht aan. Rexona spray daarin tegen is wel fijn.... Mits je tegen Aluminium Chlorohydraat kan *zucht*
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik stink heel snel mariekekoning | 15 | 24-11-2011 02:30 | |
De Kantine |
Do NOT want!!! Thomasvan'taug | 53 | 03-09-2011 06:46 | |
De Kantine |
Wat kan je niet waarderen? #miljard+1 Chick Rock | 500 | 19-04-2011 14:50 | |