Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 18:42
Orion
Orion is offline
Mijn zusje overweegt voor €69 de Toshiba TS21i te kopen.. zit ook nog een paar euro beltegoed op geloof ik

Is het een goed idee om dat ding te nemen? Wie heeft er ervaring mee? etc.

Ik heb wel 's slechte verhalen over deze telefoon gehoord, maar misschien was dat alleen met de eerste versie..
Oud 02-09-2003, 19:06
Duttyrock
Duttyrock is offline
een kennis van me heeft hem ook, en is er tevreden over. Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi maar ja dat is ieder voor zich.

Oh ja hij staat ook nog in de consumentengids van deze week in een gsm test: hij is als laatste geeindigd.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:02
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Orion schreef op 02-09-2003 @ 19:42:
Mijn zusje overweegt voor €69 de Toshiba TS21i te kopen.. zit ook nog een paar euro beltegoed op geloof ik

[afbeelding]

Ik heb wel 's slechte verhalen over deze telefoon gehoord, maar misschien was dat alleen met de eerste versie..
OMG!! wat een lelijk ding.. KPN levert icm. met i-mode alleen maar lelijke toestellen (grote, dikke NEC's & Nokia's, lelijke siemensjes) En i-mode zelf is nog bagger ook. En duur. Geen wonder dat-ie goedkoop is Btw het kleurenscherm is gedateerd en het toestel is erg groot en zwaar. ( scherm = 256 kleuren STN)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:47
Genesis
Genesis is offline
koop gewoon geen i-mode toestel.. daar krijg je vast spijt van.. Hij is alleen niet duur, maar dat is een afweging die je zelf moet maken.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 19:59
Orion16
Orion16 is offline
Neat dingetjes

Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 23:13
Tiño
Tiño is offline
zooo, ernstig die LG , hoe kommie daar nu al aan?valt er meer te regelen?...
Oud 09-09-2003, 08:30
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Orion schreef op 02-09-2003 @ 19:42:

[afbeelding]

volgens mij kan je die als je bij de tpg werkt met korting krijgen, ik zag hem laatst in zo een boekje staan,

en ook wat Duttyrock zegt hij is als laatste geeindigd..
Oud 09-09-2003, 09:30
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik vind hem helemaal niet lelijk hoor, en €69 ( mooi bedrag trouwens ) is niet duur. Ik zou wel even kijken naar de standby tijden enzo, of je niet om de zoveel tijd accu moet herladen.
Oud 09-09-2003, 18:00
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 09-09-2003 @ 00:13:
zooo, ernstig die LG , hoe kommie daar nu al aan?valt er meer te regelen?...
Nee helaas *kwijl* denk dat-ie pas op zijn allervroegst eind van 't jaar uitkomt als je veel gelukt hebt. Vet hoor, 260.000 TFT kleurenscherm, 65.535 kleuren STN extern kleurenscherm 40-toons poly, VGA camera met flits, 64mb intern geheugen, Mp3 en MPEG-4 ondersteuning, UMTS & GSM..

Als Nokia nou ook zoiets ging maken, wat ze best kunnen qua techniek, dan maakten ze 2x zoveel omzet.. Maarja. Nokia maakt alleen lelijke telefoons hebben ze alleen zichzelf mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten