Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 22:05
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
http://www.valslicht.nl/web.htm

Zondag 31 augustus werd het trieste nieuws bekend dat drummer Johann de Groot van de rockband Vals Licht vrijdag 29 augustus is gestorven. 013 wenst zijn familie en Vals Licht sterkte met dit grote verlies.

Ken vrij weinig van deze band.Heeft wel eens in de top40 gestaan dacht ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2003, 22:08
NERD
NERD is offline
Yep, las het op teletekst. Niet echt mijn kopje thee maar 26 jaar (als ik het goed heb onthouden) is godverdomme veel te jong
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:10
Verwijderd
ik ken het totaal niet
maar 26 is idd érg jong, sneu
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:17
NERD
NERD is offline
Citaat:
poorleno schreef op 02-09-2003 @ 23:10:
ik ken het totaal niet
Als ik me niet vergis klinkt het als een kruising tussen Van Dik Hout en Acda & De Munnik. Ondanks het overlijden van de drummer komt er binnenkort een nieuwe single uit...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 02-09-2003 @ 23:17:
Als ik me niet vergis klinkt het als een kruising tussen Van Dik Hout en Acda & De Munnik. Ondanks het overlijden van de drummer komt er binnenkort een nieuwe single uit...
hmm dan zal ik het niet echt leuk vinden
denk ik
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:34
Roxy
Roxy is offline
ken er geen bal van maar 26 jaar is echt
Oud 02-09-2003, 22:40
NERD
NERD is offline
Oeps, m'n geheugen is niet meer wat het geweest is. Hij is 36 jaar geworden i.p.v. 26. Maar het blijft erg jong...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 08:17
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
zo snel wil ik niet gaan
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 09:04
DeadNation
DeadNation is offline
Mensen sterven elke dag. Nog jonger zelfs.
Oud 03-09-2003, 09:36
Verwijderd
...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 09:38
NERD
NERD is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-09-2003 @ 10:04:
Mensen sterven elke dag. Nog jonger zelfs.
Maar dit is een muziekforum. Als je favoriete bakker van de hoek onder de tram komt mag je van mij gerust een topic openen op het "eten-en-drinken-forum".

Oh ja, er zijn op wereld ook heel wat belangrijkere zaken dan jouw mening maar dat weerhoudt je er ook niet van om hier te posten...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 10:05
cottoncandy
cottoncandy is offline
een paar jaar geleden kwam die clip van hen wel eens voorbij.. best aardig. maar als er een 'beroemd' iemand overlijdt dan doet me dat eigenlijk niets, je kent zo iemand toch niet persoonlijk?

ik snap dan ook niet waarom mensen altijd zo emotioneel moeten gaan doen. en dan helemaal als je die hele fucking band / drummer niet eens kent.
Oud 03-09-2003, 11:45
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 03-09-2003 @ 11:05:
een paar jaar geleden kwam die clip van hen wel eens voorbij.. best aardig. maar als er een 'beroemd' iemand overlijdt dan doet me dat eigenlijk niets, je kent zo iemand toch niet persoonlijk?

ik snap dan ook niet waarom mensen altijd zo emotioneel moeten gaan doen. en dan helemaal als je die hele fucking band / drummer niet eens kent.
zie niemand echt zooo emotioneel doen, alleen wat mensen die zeggen dat 26/36 gewoon te jong is om dood te gaan.. en het maakt inderdaad geen fuck uit of het nou een 'beroemd' persoon is of niet..
Oud 03-09-2003, 11:54
DeadNation
DeadNation is offline
Daarom. Elke dag sterven er mensen. Daar zap je ook langs. Beetje hypocriet.
Oud 03-09-2003, 12:26
L1
L1 is offline
ik ken 1 liedje van hun: het licht. Die is wel leuk , verder kende ik de band ook niet. Triest voor zijn vrouw en 2 kindertjes
Oud 03-09-2003, 12:43
NERD
NERD is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-09-2003 @ 12:54:
Daarom. Elke dag sterven er mensen. Daar zap je ook langs. Beetje hypocriet.
Blijf het een beetje vreemde reactie vinden. Als er een politicus overlijd komt dat veelal op A&N te staan, een dode acteur vind je op Film&TV en overleden drummer vind je terug op het muziekforum. Ik zou niet weten op welk subforum je een berichtje kwijt zou moeten over buurman Jansen die een hartaanval niet heeft overleefd. Dat betekent niet dat het minder erg is, het heeft gewoon geen nieuwswaarde...

Oh, vergeet trouwens ook niet te reageren op het Film&TV forum, daar is een heel hypocriet topic met allemaal mensen die het sneu vinden dat Charles Bronson is overleden. Hoe durven ze...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 12:45
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Roxy schreef op 03-09-2003 @ 12:45:
zie niemand echt zooo emotioneel doen, alleen wat mensen die zeggen dat 26/36 gewoon te jong is om dood te gaan.. en het maakt inderdaad geen fuck uit of het nou een 'beroemd' persoon is of niet..
hm ja op één detail gaan hameren vind ik onzin, ik neem aan dat je mijn punt sowieso wel begreep..
maar goed, als ik nu zou zeggen dat er vandaag een jong iemand in afrika is overleden die in een sambabal band speelde dan zegt iedereen: ja.. en?

das vooral irritant op het journaal, 50 mensen gestorven in duitsland waaronder 2 nederlanders. de 2 nederlanders blablabla. met die irak-usa oorlog was dat ook zo, 'vandaag één amerikaan overleden' ja en 20 irakezen.. is wel enigzins logisch dat ze het op die manier brengen maar het is ook wel een beetje belachelijk.
Oud 03-09-2003, 12:52
DeadNation
DeadNation is offline
Daarom. En trouwens nerd. Dan heeft dit ook geen nieuwswaarde.
Oud 03-09-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 03-09-2003 @ 13:45:
das vooral irritant op het journaal, 50 mensen gestorven in duitsland waaronder 2 nederlanders. de 2 nederlanders blablabla. met die irak-usa oorlog was dat ook zo, 'vandaag één amerikaan overleden' ja en 20 irakezen.. is wel enigzins logisch dat ze het op die manier brengen maar het is ook wel een beetje belachelijk.
ik vind het absoluut niet logisch dat ze dat zo brengen, dat er vermeld moet worden dat er een nederlander (of amerikaan) is overleden. alsof het erger is als er iemand uit ons land doodgaat. of alsof 1 amerikaan gelijk staat aan 20 irakezen. belachelijk

maar ja, genoeg off-topic. hihi
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 13:01
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 03-09-2003 @ 13:54:
ik vind het absoluut niet logisch dat ze dat zo brengen, dat er vermeld moet worden dat er een nederlander (of amerikaan) is overleden. alsof het erger is als er iemand uit ons land doodgaat. of alsof 1 amerikaan gelijk staat aan 20 irakezen. belachelijk

maar ja, genoeg off-topic. hihi
nou ja het is een beetje logisch in de zin van dat alleen nederland kijkt en misschien in spanning zit om familieleden ofzo. maar in het amerikaanse nieuws werd het naar mijn mening erg overdreven.. heb alles niet supergoed gevolgd maar sterfgevallen van irakezen werden echt wel weggemoffeld. hypocriet zooitje.

en ik snap de reacties van de mensen in dit topic wel, als het tenminste om iemand zoals barry white ging oid.. maar dit is een drummer van een band die eigenlijk niemand kent. en natuurlijk is het topic hier op zijn plaats omdat het wel 'muzieknieuws' is. dus eigenlijk moet ik gewoon mijn bek houden. what's new
Reageren

Regels voor berichten