![]() |
|
http://www.valslicht.nl/web.htm
Zondag 31 augustus werd het trieste nieuws bekend dat drummer Johann de Groot van de rockband Vals Licht vrijdag 29 augustus is gestorven. 013 wenst zijn familie en Vals Licht sterkte met dit grote verlies. Ken vrij weinig van deze band.Heeft wel eens in de top40 gestaan dacht ik. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
een paar jaar geleden kwam die clip van hen wel eens voorbij.. best aardig. maar als er een 'beroemd' iemand overlijdt dan doet me dat eigenlijk niets, je kent zo iemand toch niet persoonlijk?
ik snap dan ook niet waarom mensen altijd zo emotioneel moeten gaan doen. en dan helemaal als je die hele fucking band / drummer niet eens kent.
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh, vergeet trouwens ook niet te reageren op het Film&TV forum, daar is een heel hypocriet topic met allemaal mensen die het sneu vinden dat Charles Bronson is overleden. Hoe durven ze... |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, als ik nu zou zeggen dat er vandaag een jong iemand in afrika is overleden die in een sambabal band speelde dan zegt iedereen: ja.. en? ![]() das vooral irritant op het journaal, 50 mensen gestorven in duitsland waaronder 2 nederlanders. de 2 nederlanders blablabla. met die irak-usa oorlog was dat ook zo, 'vandaag één amerikaan overleden' ja en 20 irakezen.. is wel enigzins logisch dat ze het op die manier brengen maar het is ook wel een beetje belachelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ja, genoeg off-topic. hihi |
![]() |
||
Citaat:
en ik snap de reacties van de mensen in dit topic wel, als het tenminste om iemand zoals barry white ging oid.. maar dit is een drummer van een band die eigenlijk niemand kent. en natuurlijk is het topic hier op zijn plaats omdat het wel 'muzieknieuws' is. dus eigenlijk moet ik gewoon mijn bek houden. what's new ![]()
|
![]() |
|
|