Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ufo2230 is me schatje, en meara lena, dat ben ik
http://www.scholieren.be/forum/viewtopic.php?t=3643 *blue* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dingen van : ,,Hey meissie ik mis je of ik heb je gemist..."
,,Meisje, ik hou van je" ,,Lievie, pas je op?... Je bent mijn alles!!" ,,Ik vind je lief" En als ie waar zijn vrienden bij zijn trots verteld dat ik zijn meisje ben, die aanblik is zoooo lief!!! Toen smolt ik helemaal weg!! (nog steeds trouwens) En die ene zin in de discotheek toen hij wegging en barstende koppijn had en ik niet met hem gezoend had: ,,Drank maakt meer kapot dan je LIEF is!!"... "Ja, net als de LIEFDE, De LIEFDE maakt meer kapot dan je LIEF is!!" (deze zin kan je op 2 manieren zien... maar met die 2de betekenis doelde ik op hem... als jullie hem snappen) Die blik die hij mij gaf was zooooooooooooo lief... nou goed... hij is gewoon SUPERLIEF!!!!!!!!!!! Maarjah ik kap weer want anders zwijmel ik helemaal weg hier!!! Liefs, Rio
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Chaos, toekomstonzekerheden, je kent het wel Verwijderd | 33 | 06-05-2013 11:45 | |
Liefde & Relatie |
Liefde zonder uitweg 'Lovestoned". xjonathan | 10 | 06-10-2010 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Piero. LiefsvanHier | 14 | 14-08-2006 08:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb je lief, Verwijderd | 7 | 11-04-2006 17:33 | |
Lifestyle |
RrrRRRRRRRRR RrrRR RRRRRRR Verwijderd | 126 | 11-05-2004 09:34 |