Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2003, 15:59
vanieta
vanieta is offline
nou hoi ik had een vraag wat betekend het als je exvriend je achterna rend. en ze gezicht laat zien ,en dan vervolgens niks van ze eigen laat horen,ik zou dit graag willen weten veel liefs vaniet
Advertentie
Oud 07-09-2003, 16:01
Verwijderd
Dat verschilt per exvriend. Ik stel voor dat je 't eens aan hem vraagt.
Oud 07-09-2003, 16:02
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Nou je verhaal is nou niet echt duidelijk.

Maargoed. Je weet zelf als beste waarom het een poos is uit geweest. De manier waarop hij je benaderd vind ik nogal vaag, dus ik zou niet verwachten dat hij iets met je wil.
Oud 07-09-2003, 16:08
vanieta
vanieta is offline
nee ik verwacht niet dat hij me trug wil maar ik vindt het een beetje vaag daarom en zat hier mee in me maag ik denk verdomme weet je want al je gevoelens stemmingen herhaalen zich weer ,dat is het dus maar wat ik wou weten is hij ren me achterna en dan zegt die niks ,maar vervolgens laat hij niks nooit meer wat horen irritant hoor
Oud 07-09-2003, 16:13
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ja, ik snap ook wel dat het irritant is. Maar goed, ga anders es met hem praten en vraag of hij bijv. gewoon tegen je wil praten als hij steeds achter je aan loopt of dat hij stopt met achter je aan te lopen. Gewoon omdat je het vervelend vindt dat hij doet wat hij doet. Als je met hem praat dan stop hij misschien met dat idiote gedrag, als je niks doet gaat het waarschijnlijk voorlopig nog niet over.
Oud 07-09-2003, 16:18
telluriet
telluriet is offline
Weet je wat gaaf is? Interpunctie en hoofdlettergebruik

Verder snap ik geen fuck van je verhaal.
Oud 07-09-2003, 17:05
vanieta
vanieta is offline
nou en als er maar mensen zijn die me me wel snappen
Oud 07-09-2003, 17:10
vanieta
vanieta is offline
nou dit dus effe ik wil niet tegen me exvriend praten ik wil juist weten waarvoor hij zo doet dat is het alleen waarvoor hij nu nooit meer wat van zich laat horen want het irritante ervan is iemand loop dwars je leven maar ik wil hem ook nooit meer trug maar ik snap die jongen gewoon niet
Oud 07-09-2003, 17:13
Luna
Luna is offline
Citaat:
vanieta schreef op 07-09-2003 @ 18:05:
nou en als er maar mensen zijn die me me wel snappen
Je verhaal is uiteindelijk wel te begrijpen maar het leest nogal irritant, zonder punten enzo.
ontopic: vraag aan je ex waarom hij achter je aanloopt. Aangezien hij je vriend is geweest zul je best met hem kunnen praten.
Oud 07-09-2003, 17:17
Verwijderd
Daar is voor outsiders bijna geen verklaring voor te geven...
Oud 07-09-2003, 17:22
telluriet
telluriet is offline
Wat ik al zei: I-N-T-E-R-P-U-N-C-T-I-E!!!

Leest een stuk makkelijker.
Oud 07-09-2003, 17:31
elledc
elledc is offline
Leer eerst omgaan met spellingsfouten, eer je zulk een domme vraag stelt.
Oud 07-09-2003, 18:17
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Er is (voor mij dan) geen touw aan vast te knopen wat jij nou bedoeld... Interpunctie gebruiken is misschien nog geeneens zo'n slecht idee
Oud 07-09-2003, 18:30
vanieta
vanieta is offline
ojee nou uhh morge begint school weer nou als dat je ex is je ex die je zoveel pijn aandoet vervolgens je achtervolgt en dan niks meer van zich laten horen dan vraag ik me eigen af of er wel mee te praten is
Oud 07-09-2003, 18:33
vanieta
vanieta is offline
teminste in het verleden mij veel pijn aangedaan en dan een jaar later opduik en dan achtervolgen en dan helemaal nooit meer wat laten horen
Oud 07-09-2003, 19:18
pyres74
pyres74 is offline
ik zou op zn hoofd poepen als ik jou was

sorry maar ik neem niemand serieus als ze meer dan één keer dezelfde topic openen
Oud 07-09-2003, 19:51
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
vanieta schreef op 07-09-2003 @ 18:10:
nou dit dus effe ik wil niet tegen me exvriend praten ik wil juist weten waarvoor hij zo doet dat is het alleen waarvoor hij nu nooit meer wat van zich laat horen want het irritante ervan is iemand loop dwars je leven maar ik wil hem ook nooit meer trug maar ik snap die jongen gewoon niet
je zegt het zelf al; je wil weten waarom hij zo doet.. Nouja, de enige manier om daar achter te komen lijkt mij dat je ff bij hem om opheldering gaat vragen. Wij zijn dan wel heel deskundig op gebied van liefde & Relatie, maar alwetend zijn we helaas niet en we kunnen ook niet in zijn hoofd kijken. Dus, conclusie, als je het echt wil weten moet je bij hem zijn ipv bij ons
Oud 07-09-2003, 21:14
vanieta
vanieta is offline
oke ik ben niet onduidelijk me exvriend.en bedankt voor de reactie,s veel liefs vanieta
Oud 08-09-2003, 17:09
telluriet
telluriet is offline
Ik snap nog steeds geen ene fuck van je verhaal
Oud 08-09-2003, 17:43
vanieta
vanieta is offline
kijkjongen het gaat niet om dat jij me me niet snap dat intreseert me niet! het gaat er om dat er mensen zijn die me willen snappen die intreseren mij wel . zo liefs vanieta
Oud 08-09-2003, 17:53
vanieta
vanieta is offline
jij hoef het ook niet te snappen, je bent een jochie van 15jaar als ik het goed zie staan. hou jij je nou maar bezig met je schoolboeken, anders raak je nog uit belans. en ik doe ook echt me best niet om je het te laten snappen. de een ken het toetsenboord ,beter uit ze hoofdt als een ander. neem me zoals ik ben, en ken je dat niet,dan heb jij een probleem niet ik. mazzel
Oud 08-09-2003, 17:55
vanieta
vanieta is offline
Citaat:
vanieta schreef op 08-09-2003 @ 18:43:
kijkjongen het gaat niet om dat jij me me niet snap dat intreseert me niet! het gaat er om dat er mensen zijn die me willen snappen die intreseren mij wel . zo liefs vanieta
Oud 08-09-2003, 17:56
Verwijderd
Citaat:
vanieta schreef op 07-09-2003 @ 16:59:
nou hoi ik had een vraag wat betekend het als je exvriend je achterna rend. en ze gezicht laat zien ,en dan vervolgens niks van ze eigen laat horen,ik zou dit graag willen weten veel liefs vaniet
dit hebben we al eerder gehoord. flikker op wil je
Oud 08-09-2003, 18:20
vanieta
vanieta is offline
weet je wat je dan moet doen als je er las van heb?moet je zorgen dat je er gemak van krijg! moe jij opflikkere!dit is mij topic, en je moet al helemaal niet meepraten, over dingen waar je niks vanaf weet. ik wou het namelijk hier laten verklaren. maar het gedrag van mij exvriend ook psycholie,s dus bij deze flikker jij maar op . .......................................... zo veel liefs vanieta tja er zijn mensen die er gewoon omvragen mazzel.
Oud 08-09-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
vanieta schreef op 08-09-2003 @ 18:53:
jij hoef het ook niet te snappen, je bent een jochie van 15jaar als ik het goed zie staan. hou jij je nou maar bezig met je schoolboeken, anders raak je nog uit belans. en ik doe ook echt me best niet om je het te laten snappen. de een ken het toetsenboord ,beter uit ze hoofdt als een ander. neem me zoals ik ben, en ken je dat niet,dan heb jij een probleem niet ik. mazzel
Haha, jij bent dus diegene met een probleem, die een opleiding had moeten volgen.
Advertentie
Oud 08-09-2003, 20:07
vanieta
vanieta is offline
ik heb een opleiding gevolgt, maar het als het omjezelf gaat? vast en zeker bij jou ook bekendt, dat je altijd anderen ken helpen maar jezelf nooit.
Oud 08-09-2003, 20:31
Jampot
Jampot is offline
Citaat:
telluriet schreef op 08-09-2003 @ 18:09:
Ik snap nog steeds geen ene fuck van je verhaal
*nods*

gevolgt?!
bekendt?!?!
rend?!?!?!

jemigdepemig
Oud 08-09-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
vanieta schreef op 08-09-2003 @ 21:07:
ik heb een opleiding gevolgt, maar het als het omjezelf gaat? vast en zeker bij jou ook bekendt, dat je altijd anderen ken helpen maar jezelf nooit.
Nee eigenlijk niet, ik snap ook niet hoe je daarbij komt.

Pas naar 3 keer lezen snapte ik het...
Oud 08-09-2003, 22:19
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Dat 'jochie' van 15 jaar kan zich wel een stuk duidelijker uitdrukken dan jij, door punten, komma's en hoofdletters te gebruiken. Van iemand van 20 mag je toch verwachten dat diegene goed Nederlands kan.

Verder snap ik ook weinig tot niets van je verhaal, maar het lijkt me een goed idee om eens met die vriend te gaan praten (ik zou het in ieder geval niet opschrijven ).
Oud 08-09-2003, 22:23
J. Geelman
J. Geelman is offline
Voorwaar, de ex-vriend houdt van joggen, loop hem niet in de weg!
Oud 08-09-2003, 22:25
vanieta
vanieta is offline
kijk ik zit hier voor me ontspanning.
Oud 08-09-2003, 22:26
vanieta
vanieta is offline
loop hem niet in de weg wat bedoel je?
Oud 08-09-2003, 22:28
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
vanieta schreef op 07-09-2003 @ 16:59:
Dit betekent: Hij was aan het joggen en jij werpt je voor hem...get over it woman!
Oud 09-09-2003, 09:42
Luna
Luna is offline
Citaat:
vanieta schreef op 08-09-2003 @ 23:25:
kijk ik zit hier voor me ontspanning.
Ik vind anders dat je je behoorlijk loopt op te winden. En als je adviezen ergens over wilt zul je toch echt duidelijker moeten schrijven hoe het in elkaar zit, met punten en komma's aub!
Oud 09-09-2003, 11:23
vanieta
vanieta is offline
nou kijk we wijken helemaal van het onderwerp af. effe makkelijk maken wat als je exvriend bij jou in de buurt kom . en dan helemaal nooit meer.
Oud 09-09-2003, 11:28
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Dan wil 'ie niks meer.
Einde.

En als 'ie weer langskomt is 'ie gewoon geil.
Oud 09-09-2003, 11:29
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
vanieta schreef op 09-09-2003 @ 12:23:
nou kijk we wijken helemaal van het onderwerp af. effe makkelijk maken wat als je exvriend bij jou in de buurt kom . en dan helemaal nooit meer.
Voorwaar, dit vrouwmens wil niet zien...

De jongeman in kwestie is alleen verder gegaan op het levenspad, u ligt nog ver achterop.

Of om in uw taal te spreken:

nou kijk. effe makkelijk maken je exvriend wil blijkbaar niks meer met jou te maken hebben. maar jij bent nog steeds niet over hem heen ga verder met je leven.
Oud 09-09-2003, 13:44
vanieta
vanieta is offline
ooh oke bedankt maar ik ben wel over me exvriend heen, maar was benieuwd wat dat vaage gedoe was
Oud 09-09-2003, 14:46
tjoek
tjoek is offline
Jezus vanieta, je hebt idd volgens mij niet echt een opleiding gevolgd... Misschien is het nieuws dat niet alle 15-jarigen in de brugklas zitten? Ik ben ook 15 en zit in de 5de, en het is eigenlijk best triest als je als TWINTIG-jarige ( ) op een scholieren.com forum zit om ons zonder interpunctie te gaan vragen waarom je exvriend achter je aan loopt. Dat doen kleine meisjes op het tina-forum ook...
Oud 09-09-2003, 14:53
DJ HighForce
DJ HighForce is offline
Citaat:
vanieta schreef op 09-09-2003 @ 12:23:
Wat wil je nou? Dat ie niet meer achter je aanloopt toch?
Je zegt zelf dat ie dat nu helemaal nooit meer doet.. dus wat is in hemelsnaam je probleem?

(Ik kom hier normaal nooit, maar was op zoek naar ckv verslagen.. wat een looz topic dit zeg...)
Oud 09-09-2003, 18:37
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
*onbegrijpelijk gelul* ... neem me zoals ik ben ... *onbegrijpelijk gelul*
*neemt je zoals je bent*
Oud 09-09-2003, 18:43
vanieta
vanieta is offline
wat mijn probleem is? is waarom zo vaage actie kussies vanieta
Oud 09-09-2003, 18:46
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
vanieta schreef op 09-09-2003 @ 19:43:
wat mijn probleem is? is waarom zo vaage actie kussies vanieta
Zegt de afkorting ABN je iets?
Oud 09-09-2003, 18:53
vanieta
vanieta is offline
ooh nou dan gaat ik toch effe naar het tina forum jongen luiste nou is even als je iets lees moet je het wel goed doen he,
Oud 09-09-2003, 18:56
telluriet
telluriet is offline
Degene die verwacht dat zijn tekst op een normale manier gelezen kan worden dient er op zijn minst voor te zorgen dat het hele verhaal te volgen valt, en dat het niet net zo onduidelijk klinkt als Achmed de Shoarmaboer.
Oud 09-09-2003, 19:36
Verwijderd
Deze gaat dicht.. dit is echt belachelijk.

Telluriet: wil je voortaan niet meer van die groffe scheldwoorden hier op dit forum gebruiken..

Vanieta: als je nog eens een topic wilt openen dan stuur je mij eerst een PM (privebericht) en dan zorgen we ervoor dat het er wat duidelijker staat. Als niemand er wijs uit kan worden dan krijg je dit soort topics en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

xx
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten