Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
jij hoef het ook niet te snappen, je bent een jochie van 15jaar als ik het goed zie staan. hou jij je nou maar bezig met je schoolboeken, anders raak je nog uit belans. en ik doe ook echt me best niet om je het te laten snappen. de een ken het toetsenboord ,beter uit ze hoofdt als een ander. neem me zoals ik ben, en ken je dat niet,dan heb jij een probleem niet ik.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
weet je wat je dan moet doen als je er las van heb?moet je zorgen dat je er gemak van krijg! moe jij opflikkere!dit is mij topic, en je moet al helemaal niet meepraten, over dingen waar je niks vanaf weet. ik wou het namelijk hier laten verklaren. maar het gedrag van mij exvriend ook psycholie,s dus bij deze flikker jij maar op . .......................................... zo veel liefs vanieta tja er zijn mensen die er gewoon omvragen mazzel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pas naar 3 keer lezen snapte ik het... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder snap ik ook weinig tot niets van je verhaal, maar het lijkt me een goed idee om eens met die vriend te gaan praten (ik zou het in ieder geval niet opschrijven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De jongeman in kwestie is alleen verder gegaan op het levenspad, u ligt nog ver achterop. Of om in uw taal te spreken: nou kijk. effe makkelijk maken je exvriend wil blijkbaar niks meer met jou te maken hebben. maar jij bent nog steeds niet over hem heen ga verder met je leven. |
![]() |
|
![]() |
Jezus vanieta, je hebt idd volgens mij niet echt een opleiding gevolgd... Misschien is het nieuws dat niet alle 15-jarigen in de brugklas zitten? Ik ben ook 15 en zit in de 5de, en het is eigenlijk best triest als je als TWINTIG-jarige (
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zegt zelf dat ie dat nu helemaal nooit meer doet.. dus wat is in hemelsnaam je probleem? (Ik kom hier normaal nooit, maar was op zoek naar ckv verslagen.. wat een looz topic dit zeg...) |
![]() |
|
Degene die verwacht dat zijn tekst op een normale manier gelezen kan worden dient er op zijn minst voor te zorgen dat het hele verhaal te volgen valt, en dat het niet net zo onduidelijk klinkt als Achmed de Shoarmaboer.
|
Verwijderd
|
Deze gaat dicht.. dit is echt belachelijk.
![]() Telluriet: wil je voortaan niet meer van die groffe scheldwoorden hier op dit forum gebruiken.. Vanieta: als je nog eens een topic wilt openen dan stuur je mij eerst een PM (privebericht) en dan zorgen we ervoor dat het er wat duidelijker staat. Als niemand er wijs uit kan worden dan krijg je dit soort topics en dat is natuurlijk niet de bedoeling. ![]() xx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #50 Orpheo | 500 | 10-12-2006 11:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #30 Thee Muts | 499 | 04-04-2006 21:36 | |
Psychologie |
schamen voor je uitelijk cherrie | 36 | 09-03-2006 04:31 | |
Psychologie |
HELP Wat moet ik nou??:( Salvia | 35 | 08-04-2004 21:26 | |
Liefde & Relatie |
exvriend ziglietje | 7 | 24-02-2004 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Opnieuw relatie met je ex.. hieperdepiep | 23 | 11-05-2003 22:59 |