![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik had was dat als ik iets zuurs dronk, zoals cola of AA of Red Bull ofzo, dat ik daarna last had van m'n kiezen bij zo'n beetje alles wat ik at. Dacht dat dat mss bij jou ook het geval was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook heeft ze gezegd dat het een tijdje duurt voor het gaat werken.
||
Citaat:
Ik hoop dat jij hier een antwoord op weet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja, ik heb in ieder geval al een paar jaar last van pijn aan mijn tandjes/kiesjes als ik iets me suiker ofzo gegeten heb of iets zoets en vaak ook zuivelachtig eten. En de tandarts ziet ook niks, al kijkt ie 100x. Ik heb er in ieder geval minder last van als ik sensodine of met een of andere tandpasta voor gevoelige tandjes poets, maar ik blijf t hebben daarom eet/drink ik oa ook geen suiker. Voel me niet bepaald fijn met t idee dat ik er pijn van krijg. Paradontax helpt bij mij trouwens niet echt, al is t al beter dan een andere tandpasta.
||
Citaat:
![]() Overigens hebben ze van mij de keer daarvoor en dat was maar heel kort geleden een foto gemaakt en daarop was niks te zien. Ze dachten dat het aan gevoelige tandhalsen misschien lag ofzo. Maar dan nog: ik had er voor een paar jaar geleden nooit last van, en ik zie iedereen snoepen dat t een lust is en hoor ze daarbij echt niet kreunen over al dan niet pijn hebben aan hun tanden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn aan de kaken door verstandskiezen?? remy476 | 20 | 21-09-2006 21:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Domme vraag, maar hoe ziet een gaatje eruit? Lynn | 27 | 06-12-2005 14:44 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn vriendin pikte m'n gozer in marloesie | 5 | 25-04-2002 19:25 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
een brief aan m'n moeder Dying Bride | 4 | 23-10-2001 21:18 |