Ik weet precies wat je bedoelt - ik heb zelf een geforce MX440, en die kun je inderdaad op je tv aansluiten. Zodra het werkt, werkt het, maar het kost eerste wat moeite.
Zodra je alle kabels aangesloten hebt, ga je naar je beeldschermeigenschappen (in windows, kan via het configuratiescherm).
het makkelijkste is trouwens een directe 's-video out to scart'-kabel, omdat je dan geen verloopkabeltjes nodig hebt en eventueel het geluid ook op je tv af kan spelen, leuk bij dvd'tjes afspelen vanaf je laptop.
Daar ga je naar het GeForce-tabje (helemaal rechts), klik je op NView, en zet je de modus op 'kloon'.
Voordat je iets anders instelt klik je even op 'toepassen'.
-als alles nu goed en in kleur werkt, kun je de rest van mijn verhaaltje overslaan-
Daarna klik je met de rechtermuisknop het het plaatje van het tv-scherm (er staat waarschijnlijk een grote '2' in).
Dan kun je alles instellen, maar begin bij 'uitvoerapparaat selecteren' (of iets wat daar op lijkt.)
In nederland werken de tv's met het PAL-formaat - de automatische selectie snapt dat kennelijk niet.
Het blokje 'formaat video-uitvoer' staat bij mij op 'Samengestelde video-uit', anders heb ik geen kleur.
Mocht je het lastig vinden dat de letters onleesbaar zijn - je kan ergens een flikkerfilter insteller, als je die lager zet worden de letters scherper, en krijg je enorme hoofdpijn. De letters worden noit echt goed, tenzij je natuurlijk grotere letters gebruikt.
Ik hoop dat je nu aan de slag kunt