Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik snap dat je twijfelt. Je wilt inderdaad gaan voor iemand zoals hij is en houden van hem zoals hij is. En je wilt dat hij t beste is van alles. Toch geloof ik dat je meer hebt aan het houden van zijn innerlijk, dan van zijn uiterlijk. Ik geloof dat als je iets met hem krijgt het wel goedkomt. Het is duidelijk dat je veel om hem geeft en echt naarmate je meer van iemand houd komt de rest ook wel.
![]() Het is jou leven en jou liefde, laat de rest van de wereld erbuiten en je bent super gelukkig, denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmz.. |
![]() |
||
Citaat:
De principes van marketing zijn ook bij mensen van toepassing. Je kunt er wel hypocriet en schijnheilig over doen, maar daar heb je alleen jezelf mee. Stelling: Als er twijfel is, is er geen twijfel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
In dit geval heb je al kennis gemaakt met dat wasmiddel met die lelijke verpakking. Het blijkt een hartstikke goed wasmiddel te zijn. Ik bedoel.. ze kent 'm al 3 jaar. Das iets anders dan iemand oppervlakkig tijdens het uitgaan op uiterlijk kiezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Lijkt me niet he, dan is het hele nut weg, behalve dat je even je bevestiging hebt, maar wat je eigenlijk bevestigd 'wil' hebben, is dat hij je niet mooi vindt, omdat je dat zelf ook denkt... zodat je: 'zie je wel' kunt zeggen.
|
![]() |
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.
Er wordt steeds gezegd dat het karakter het belangrijkste is maar beide, innerlijk én uiterlijk gaan samen. Het feit dat je erop let dat hij er minder goed uitziet, zegt al genoeg vind ik. Je kan toch niet je hele leven lang denken en verzwijgen dat hij eigenlijk totaal niet je stijl is van look? Wat je natuurlijk ook kan doen is zijn 'look' veranderen, hem aansporen om zijn haar anders te leggen bijvoorbeeld. Of wat is het precies wat je stoort aan zijn uiterlijk, of is het zo erg dat er niet veel valt aan te doen? Anyway, liefde draait uiteraard ook om uiterlijk dus ik begrijp heel goed dat dit een drempel is, vooral als je dat belangrijk acht, dat vind ik ook. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk was ik gewoon te lui om te kijken hoeveel posts je had..
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat hier dan ook niet om bevestiging, maar om wat voor relatie je hebt. Ik wil graag een nogal intense relatie, niet zo oppervlakkig van "we gaan af en toe wat leuks doen en sex hebben en over moeilijke dingen praten we niet", maar juist iemand met wie je kunt lachen en huilen, met wie je alles deelt. Tegen wie je alles kunt zeggen en tegen wie je je gevoelens durft te uiten. Wordt er tegen mij niet gezegd dat hij mij mooi vindt (terwijl ik dat wel tegen hem zeg) dan kunnen er dus 2 oorzaken zijn: of hij vindt me idd niet mooi (maar in het type relatie die ik net beschreef hoort hij daar eerlijk over te zijn), of hij uit z'n gevoelens niet.. (althans.. waarom zou je wel meerdere keren per dag "ik hou van je" zeggen en niet "wat zie je er toch mooi uit".. ![]() Maar dit is wel heel erg offtopic, dus nu hou ik m'n mond. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Idem dito hiero..
Ik ben wel verliefd maar ik vind hem niet echt aantrekkelijk.. Hij is wel heel lief en aardig.. Ik denk dat het innerlijk voor een relatie een stuk belangerijker is dan het uiterlijk! Dus als je verliefd bent ga er dan voor! Dan doe ik dat ook ![]()
|
![]() |
haha zo herkenbaar. Vaak kan ik me er wel overheen zetten in de zin dat ik lelijke mensen ook heen aantrekkelijk kan vinden door uitstraling enzo. Maar ik heb een goede vriend waarmee ik nogal eens zoen en shit en die vind ik ook niet aantrekkelijk
![]() ![]()
|
Hmz ik zou daar denk ik toch niet mee om kunnen gaan. Ik zie t ook als een soort vanzelfsprekendheid dat iemand aantrekkelijk is. Ik bedoel, je vindt m leuk, lief, grappig, is dat geen aantrekkelijkheid op zich?
Als ik mn vriend niet aantrekkelijk zou vinden, zou ik me ervoor schamen (ja eerlijk is eerlijk) en je voor iemand schamen is geen echte liefde. [edit]typo[/edit] Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|