Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn ouders zijn ook wel eens dronken en hey,ik vind het fijn dat ze nog zuipen en plezier hebben ![]() En je mag best opmerkingen maken hoor, is juist goed. Zet mij en jou weer aan het denken en er zijn weinig stomme opmerkingen dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ok, we ouwehoerden dus een beetje langs elkaar heen... ![]()
|
Ik herhaal mijn vraag nog een keer @ topicstarter:
"Misschien dat ik gewoon niet goed lees, maar zou je het ook echt omschrijven als een drankprobleem? Wat noem jij vaak?" Mocht je dat niet willen vertellen is dat natuurlijk prima, maar voor ik meer zeg wil ik een ietsje objectiever beeld hebben dan ''vaak'' ![]()
|
ey raarbeestje,
jeej... ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar het lijkt me erg frustrerend als je hier niet redelijk met je ouders over kan praten. Als jij je om wat voor n reden dan ook schaamt voor je ouders zit er iets (aan één of beide kanten) niet goed. Je moet dus de kans krijgen gewoon met ze te praten. Lukt dit je zelf niet, dan is hulp (van iemand die hier van buitenaf, zonder 'partijdig' te zijn tegen aankijkt) maar hoe krijg je je ouders zo ver. ik denk iig dat jij iemand nodig hebt om je verhaal te doen. je voelt je er (begrijpelijk) niet lekker bij, en als je het niet gelijk 'praktisch' op kan lossen, moet je in ieder geval je gevoel delen met iemand. sterkte meis! -xxx- wendy p.s. offtopic: waarom is het huil-smilie eruit? die hd ik net nodig.
||
![]() |
Citaat:
en 2 a 3 keer doordeweeks.. sorry voor late reactie
||
Citaat:
![]() En als je er met ze over wilt praten, hoe gaat dat gesprek dan? Ik neem aan dat je niet als gestresste puber op ze af stormt als ze aangeschoten/dronken zijn en dat je vooral rustig begint? Of als praten echt niet gaat, kun je ze geen brief schrijven? Of gewoon van de twee degene kiezen met wie je het beste kun praten? Je kunt me in ieder geval altijd mailen of PM'en ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
mijn ouders... (heel erg triets verhaal) fruitmand | 7 | 18-07-2018 20:53 | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13 blauw engeltje | 500 | 14-01-2011 08:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Opnieuw rijexamen na dronken rijden' Gatara | 39 | 28-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
zijn ouders 20marianne12 | 6 | 01-03-2003 20:00 | |
Drugs & Alcohol |
dronken ouders MiniLion | 24 | 09-11-2002 16:38 |