Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
iig wel, lijkt me dat zoiets ook in een telefoongebruiksaanwijzing staat...)
||
Citaat:
|
Ik werk op de batterij van mn telefoon (Ericsson T68) tot-ie écht leeg is (als mn phone dat aangeeft), dat duurt zo'n 1.5 week. Dat is eigenlijk ook het beste voor de batterij, sowieso als je geen Litium-Ion batterij hebt, oude batterijen (van oude telefoons) hebben last van het zogenaamde 'geheugeneffect'. Dwz als je ze niet helemaal leeg laat lopen en dan weer gaat opladen gaat de batterij steeds verder achteruit.
|
![]() |
|
Waarschijnlijk heb je een Lithium Ion accu in die telefoon zitten. Bij Li-on accu's dien je 'm eerst een paar keer volledig te cyclen, dwz, volledig opladen, en daarna volledig leeggebruiken. Zo zorg je dat die accu aan z'n volledige capaciteit komt. Daarna maakt het niet meer zoveel uit..
Nikkel-metaalhydryde accu's zijn weer een ander verhaal, bij die dien je eigenlijk altijd de accu helemaal leeg te gebruiken. Bij Nikkel-cadmiums ook, maar daar dien je de accu ook nog helemaal te ontladen..
||
![]() |
Citaat:
hoelang zou ik er normaal mee moeten kunnen doen als ie opgeladen is? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of misschien heb ik gewoon geluk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[gsm] Batterij 12 uur laten opladen. The Crash Bash | 5 | 03-01-2005 21:31 | |
Software & Hardware |
[Batterijlader] In stopcontact laten zitten? M@rco | 11 | 28-11-2003 17:22 | |
De Kantine |
Hoelang moet je GSM opladen tot hij volledig opgeladen is? Talon | 46 | 30-11-2002 14:14 | |
Software & Hardware |
[GSM]smsen&opladen van gsm in engeland drakootje | 6 | 18-10-2002 15:56 | |
Software & Hardware |
[gsm] opladen in het buitenland ... Verwijderd | 7 | 16-09-2002 15:11 | |
Software & Hardware |
Opladen van Nokia 3310 > Vraagje Sister Bliz | 8 | 04-04-2002 18:15 |