Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou geen Ti4800 nemen, die koop je niet voor €110 namelijk, dan kun je beter voor ATi Radeon 9600 (Pro) gaan. En aan 256MB heb je niet veel, 128MB max.
Verder zou ik voor de 9800 non-pro gaan, niet de pro. De non-pro versie is met €290 nog redelijk betaalbaar: http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=08913 DVI is een digitale interface, waardoor de kwaliteit op TFT schermen nog beter is. Koop dus een TFT scherm met DVI interface.
|
![]() |
hmmm daar was ik zelf ook al zo'n beetje aant denken nu ik net de price list van nieuwe ATI kaarten heb gezien
RADEON 9800 128MB AGP (300 euro) RADEON 9600 PRO 128MB AGP (200 euro) RADEON 9600 128MB (170 euro) schat ik ongeveer maar nu ik tog bezig ben, Is t verschil tussen 9800 en 9800 pro erg klein? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, ik zit ongeveer voor dezelfde keuze.. Een TFT-scherm en een nieuwe VGA-kaart ![]() |
![]() |
|
Ik sta ook idd voor dezelfde keuze. K heb et geluk dat
1. M'n budget is flink, dus daarbij gaat die keuze denk ik toch naar de 9800Pro) 2. Collega krijgt bij z'n eigen bedrijf leuke zending tftmonitortjes. En dan kan k voor een leuk prijsje een 19'' krijgen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke pc hebben jullie jochen | 77 | 27-02-2002 20:51 |