Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 15:05
Verwijderd
ik ben bang dat mijn vriend misschien vreemd gaat, of dat ie andere meiden leuker (gaat) vind(en) dan mij...
ik ben best wel onzeker (over mezelf) enzow
en hij is (in zijn vorige relaties) wel es vreemd gegaan...

ik durf dr niet echt over te beginnen...
wat moet ik doen?
alvast bedankt...

[EDIT] we hebben nog niet zo lang 'verkering', bijna een maand...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 15:08
pyres74
pyres74 is offline
je kunt hem natuurlijk achter zn rug om controleren maar ik denk niet dat dat de juiste oplossing is. immers; het is beter hem te laten weten dat je onzeker bent. eerlijkheid duurt het langst. maar als hij in zn vorige relaties is vreemdgegaan dat wil dan nog niet zeggen dat hij dat jou ook aandoet.
is jouw onzekerheid de enige reden waarom je hem verdenkt? dan is er zeer waarschijnlijk niks aan de hand?

doet hij vreemd in jouw bijzijn? belt hij vaak met andere meisjes? onderneemt hij vaak dingen zonder jou? doet hij vaak dingen zonder jou? maakt hij vervelende opmerkingen enz enz

het zijn allemaal kleine dingen die hints geven. onzekerheid over jezelf vind ik geen goede reden om iemand van vreemdgaan te beschuldigen

als je het echt wilt weten, dan moet je het hem gewoon vragen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:09
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
probeer er toch vertrouwen in te hebben zou ik zeggen...
ik ben ook zo geweest ik vertrouwde mn vriend voor geen meter en ging zelf vreemd omdat hij me als stront behandelde (praat t niet goed hoor) uit eindelijk toen t uit was bleek dat hij me alleen de laatste week had belazert (dat wist ik toen meteen dus al die andere keren had ik voor niks in de stress gezeten)
maar als je geen vertrouwen in elkaar hebt heb je geen goede relatie.. je mag best een keer twijfelen en jaloers zijn maar als je dat constant bent als je niet bij hem bent zit er iets toch niet goed ben ik bang...

praat er eens met hem over misschien dat dat helpt!!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 18-09-2003 @ 16:08:
je kunt hem natuurlijk achter zn rug om controleren maar ik denk niet dat dat de juiste oplossing is. immers; het is beter hem te laten weten dat je onzeker bent. eerlijkheid duurt het langst. maar als hij in zn vorige relaties is vreemdgegaan dat wil dan nog niet zeggen dat hij dat jou ook aandoet.
is jouw onzekerheid de enige reden waarom je hem verdenkt? dan is er zeer waarschijnlijk niks aan de hand?
misschien wel, maar ze zeggen ook, once a cheater, always a cheater...

Citaat:

doet hij vreemd in jouw bijzijn? belt hij vaak met andere meisjes? onderneemt hij vaak dingen zonder jou? doet hij vaak dingen zonder jou? maakt hij vervelende opmerkingen enz enz
hij doet niet vreemd, alleen hij is wel vrij close met zijn vrienden (grotendeels vriendinnen) en hij is ook nog vrij close met zijn ex...

Citaat:

het zijn allemaal kleine dingen die hints geven. onzekerheid over jezelf vind ik geen goede reden om iemand van vreemdgaan te beschuldigen

als je het echt wilt weten, dan moet je het hem gewoon vragen
ik beschuldig hem ook nergens van.. ik ben alleen bang dat ie t misschien doet/gaat doen ofzo...

Citaat:
MissBi@tch schreef op 18-09-2003 @ 16:09:
probeer er toch vertrouwen in te hebben zou ik zeggen...
ik ben ook zo geweest ik vertrouwde mn vriend voor geen meter en ging zelf vreemd omdat hij me als stront behandelde (praat t niet goed hoor) uit eindelijk toen t uit was bleek dat hij me alleen de laatste week had belazert (dat wist ik toen meteen dus al die andere keren had ik voor niks in de stress gezeten)
maar als je geen vertrouwen in elkaar hebt heb je geen goede relatie.. je mag best een keer twijfelen en jaloers zijn maar als je dat constant bent als je niet bij hem bent zit er iets toch niet goed ben ik bang...

praat er eens met hem over misschien dat dat helpt!!!
ik praat moeilijk over zo'n dingen... misschien kan ik t schrijven, maar dat vind ik van de ene kant ook zo onpersoonlijk...
maar als ik er dan over wil praten, dan klap ik dicht..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:20
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
fiepje schreef op 18-09-2003 @ 16:14:
hij doet niet vreemd, alleen hij is wel vrij close met zijn vrienden (grotendeels vriendinnen) en hij is ook nog vrij close met zijn ex...

ik beschuldig hem ook nergens van.. ik ben alleen bang dat ie t misschien doet/gaat doen ofzo...

ik vind het ook niet leuk dat mn vriend nog steeds met het meisje omgaat waarmee hij vreemd ging en toen het dus uit was met mij met haar een relatie begon ( maar we hebben elkaar weer gevonden hoor)
hij weet dat ik het niet leuk vind dat hij haar nog ziet maar zover ik weet zijn ze niet close gewoon vrienden dus (doen zelfde studie en zitten in zelfde jaar) en sterker nog: hij gaat mee als mentor op introkamp van zn studie en drie keer raden wie er ook gaat
ik zeg dan ook tegen hem: "ik vertrouw jij wel maar haar niet" misschien moet je dat ook tegen jouw vriend zeggen want jouw redenatie van "als ik hem beschuldig, dan doet hij het misschien juist wel" slaat nergens op. jouw vriendje denkt niet zo van: oh zij dacht dat ik vreemd ging? nou dan doe ik het ook!

je moet gewoon tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij zo close is met zn ex. leg gewoon uit dat je onzeker bent en haar voor geen meter vertrouwt en als hij daardoor uit zn pan gaat ... dan heb je een slechte relatie
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 18-09-2003 @ 16:20:
ik vind het ook niet leuk dat mn vriend nog steeds met het meisje omgaat waarmee hij vreemd ging en toen het dus uit was met mij met haar een relatie begon ( maar we hebben elkaar weer gevonden hoor)
hij weet dat ik het niet leuk vind dat hij haar nog ziet maar zover ik weet zijn ze niet close gewoon vrienden dus (doen zelfde studie en zitten in zelfde jaar) en sterker nog: hij gaat mee als mentor op introkamp van zn studie en drie keer raden wie er ook gaat
ik zeg dan ook tegen hem: "ik vertrouw jij wel maar haar niet" misschien moet je dat ook tegen jouw vriend zeggen want jouw redenatie van "als ik hem beschuldig, dan doet hij het misschien juist wel" slaat nergens op. jouw vriendje denkt niet zo van: oh zij dacht dat ik vreemd ging? nou dan doe ik het ook!

je moet gewoon tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij zo close is met zn ex. leg gewoon uit dat je onzeker bent en haar voor geen meter vertrouwt en als hij daardoor uit zn pan gaat ... dan heb je een slechte relatie
dat zal ie wel niet doen, want hij heeft meestal wel veel begrip, maar ik weet dan niet hoe ik t moet zeggen en dan komt t me strot niet uit
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:28
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
fiepje schreef op 18-09-2003 @ 16:24:
dat zal ie wel niet doen, want hij heeft meestal wel veel begrip, maar ik weet dan niet hoe ik t moet zeggen en dan komt t me strot niet uit
gewoon zeggen
niet een lang lulverhaal
een directe zin

"ik vind het niet leuk dat je je ex nog vaak ziet en ik heb liever niet dat je zo close met haar bent"

als hij echt van je houdt, dan respecteert hij dat
zo niet dan zou ik hem dus dumpen want een jongen die zn ex nog vaak ziet daar is dus iets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 18-09-2003 @ 16:28:
gewoon zeggen
niet een lang lulverhaal
een directe zin

"ik vind het niet leuk dat je je ex nog vaak ziet en ik heb liever niet dat je zo close met haar bent"

zo niet dan zou ik hem dus dumpen want een jongen die zn ex nog vaak ziet daar is dus iets mis mee.

mja dat kan ik proberen... kzie m morge dus dan zal ik es kijken of ik dr iets van zeg.

thnx voor jullie (jou) reacties!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:53
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 18-09-2003 @ 16:28:
Dit ben ik niet met je eens, een ex kan ook een goede vriend(in) worden zonder dat er liefde in het spel is.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 18-09-2003 @ 20:53:
Dit ben ik niet met je eens, een ex kan ook een goede vriend(in) worden zonder dat er liefde in het spel is.
kan wel, maar gebeurd niet vaak....

ik zelf kan me dr ook weinig bij voorstellen ...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:51
never mind
never mind is offline
nou, ik ben wel vrij goede vrienden met mijn ex, al is dat al een tijdje uit. Het kán maar als hij er helemaal niet het type voor is (ik weet niet hoe je bepaald of hij er wel of niet het type voor is... Maar ik denk dat je dar aanhoort te voelen) zou ik het ook wantrouwen.
Oud 18-09-2003, 22:02
pessimistje
pessimistje is offline
trek meer aandacht bij hem!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 18-09-2003 @ 23:02:
trek meer aandacht bij hem!
als ik hem soms hoor, dan trek ik al genoeg aandacht
maar zo onzeker en pessimistisch als ik, geloof ik dat niet altijd enzow...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:50
Exhumed
Exhumed is offline
Vertrouwen is de key in een relatie. en je vertrouwt hem niet.
Denk dus even na
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Exhumed schreef op 19-09-2003 @ 14:50:
Vertrouwen is de key in een relatie. en je vertrouwt hem niet.
Denk dus even na
ok misschien vertrouw ik hem wel niet, maar t is wel een feit dat hij in vorige relaties vreemd is gegaan.
zou jij haar dan meteen vertrouwen?

vertrouwen moet groeien, we hebben nog geen maand 'verkering'.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:39
Exhumed
Exhumed is offline
Citaat:
fiepje schreef op 19-09-2003 @ 14:53:
ok misschien vertrouw ik hem wel niet, maar t is wel een feit dat hij in vorige relaties vreemd is gegaan.
zou jij haar dan meteen vertrouwen?

vertrouwen moet groeien, we hebben nog geen maand 'verkering'.
Ja, klopt.. Maar waar komt jouw vermoeden vandaan dan?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Exhumed schreef op 19-09-2003 @ 16:39:
Ja, klopt.. Maar waar komt jouw vermoeden vandaan dan?
kweet niet....

*zucht*

kword gwoon ziek van mezelf....

ik heb t nog niet tegen hem gezegt, misschien doe ik dat vandaag wel....

iig bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 14:08
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik ken dit verhaal... Mijn (nu) exvriendje, ging redelijk intens met zijn ex om. Zij woonde wel voor 6 maanden in Parijs *precies in de tijd dat hij en ik wat kregen*. Maar wel mailen dattie haar graag wilde zien en dattie naar Parijs toe zou komen (terwijl ie tegen mij zei dattie dat helemaal niet wilde). En zij maar stoken: Ja en Milou *ik dus* is helemaal nix voor jou, ze is een arrogant wijf, en ik ken haar *ik had dr nog nooit gezien * en ik hou van je, en je kan toch bij mij terugkomen. Waar ik toen heel boos om ben geworden, was dat mijn vriendje het niet voor me opnam.
Maarja.. volgens mij hebben ze nu dus weer wat. En dat steekt toch wel eigenlijk
Ik denk dat meisjes grotendeels gewoon niet te vertrouwen zijn... Want als zij hem nog leuk vindt, kan je erop wachten dat ze probeert hem terug te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 20-09-2003 @ 15:08:
Ik ken dit verhaal... Mijn (nu) exvriendje, ging redelijk intens met zijn ex om. Zij woonde wel voor 6 maanden in Parijs *precies in de tijd dat hij en ik wat kregen*. Maar wel mailen dattie haar graag wilde zien en dattie naar Parijs toe zou komen (terwijl ie tegen mij zei dattie dat helemaal niet wilde). En zij maar stoken: Ja en Milou *ik dus* is helemaal nix voor jou, ze is een arrogant wijf, en ik ken haar *ik had dr nog nooit gezien * en ik hou van je, en je kan toch bij mij terugkomen. Waar ik toen heel boos om ben geworden, was dat mijn vriendje het niet voor me opnam.
Maarja.. volgens mij hebben ze nu dus weer wat. En dat steekt toch wel eigenlijk
Ik denk dat meisjes grotendeels gewoon niet te vertrouwen zijn... Want als zij hem nog leuk vindt, kan je erop wachten dat ze probeert hem terug te krijgen...

ze heeft wel verteld dat ze, toen het uit was tussen me vriend en zijn ex, nog erger vliefd werd op hem....
maar kweet niet of dat nog steeds zow is...
tis nou toch al paar maanden uit geloof ikke...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 19:07
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tsja ik denk dat je daar opzich vrij weinig aan kan doen. Je moet hem vertrouwen: hij heeft voor jou gekozen en als ie je zegt dat jij de enige voor em bent en dat ie niet vreemd zal gaan, moet je dat geloven. Anders kan je net zo goed niks met hem hebben: vertrouwen is 1 van de belangrijkste dingen in een relatie. Je moet elkaar in zekere zin vrij kunnen laten. (tenminste zo denk ik erover)
Oud 21-09-2003, 09:30
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
ik zeg dan ook tegen hem: "ik vertrouw jij wel maar haar niet"

jaja, lekker duidelijk

als hij helemaal te vertrouwen is, dan maakt het niet uit of zij te vertrouwen is

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 21-09-2003, 10:58
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 21-09-2003 @ 10:30:
jaja, lekker duidelijk

als hij helemaal te vertrouwen is, dan maakt het niet uit of zij te vertrouwen is

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
jeetje! k geloof dat ik t met jou eens ben... OMG! Had niet gedacht dat ik dit ooit nog s zou zeggen...
Oud 22-09-2003, 08:36
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
jeetje! k geloof dat ik t met jou eens ben... OMG! Had niet gedacht dat ik dit ooit nog s zou zeggen...
zelfs FOOIJDONK heeft soms een mening waarmee iemand het eens is!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Reageren

Regels voor berichten