Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het ook niet leuk dat mn vriend nog steeds met het meisje omgaat waarmee hij vreemd ging en toen het dus uit was met mij met haar een relatie begon ( maar we hebben elkaar weer gevonden hoor ![]() hij weet dat ik het niet leuk vind dat hij haar nog ziet maar zover ik weet zijn ze niet close gewoon vrienden dus (doen zelfde studie en zitten in zelfde jaar) en sterker nog: hij gaat mee als mentor op introkamp van zn studie en drie keer raden wie er ook gaat ![]() ik zeg dan ook tegen hem: "ik vertrouw jij wel maar haar niet" misschien moet je dat ook tegen jouw vriend zeggen want jouw redenatie van "als ik hem beschuldig, dan doet hij het misschien juist wel" slaat nergens op. jouw vriendje denkt niet zo van: oh zij dacht dat ik vreemd ging? nou dan doe ik het ook! je moet gewoon tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij zo close is met zn ex. leg gewoon uit dat je onzeker bent en haar voor geen meter vertrouwt en als hij daardoor uit zn pan gaat ... dan heb je een slechte relatie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet een lang lulverhaal een directe zin "ik vind het niet leuk dat je je ex nog vaak ziet en ik heb liever niet dat je zo close met haar bent" als hij echt van je houdt, dan respecteert hij dat zo niet dan zou ik hem dus dumpen want een jongen die zn ex nog vaak ziet daar is dus iets mis mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja dat kan ik proberen... kzie m morge dus dan zal ik es kijken of ik dr iets van zeg. thnx voor jullie (jou) reacties! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nou, ik ben wel vrij goede vrienden met mijn ex, al is dat al een tijdje uit. Het kán maar als hij er helemaal niet het type voor is (ik weet niet hoe je bepaald of hij er wel of niet het type voor is... Maar ik denk dat je dar aanhoort te voelen) zou ik het ook wantrouwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
zou jij haar dan meteen vertrouwen? vertrouwen moet groeien, we hebben nog geen maand 'verkering'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ken dit verhaal... Mijn (nu) exvriendje, ging redelijk intens met zijn ex om. Zij woonde wel voor 6 maanden in Parijs *precies in de tijd dat hij en ik wat kregen*. Maar wel mailen dattie haar graag wilde zien en dattie naar Parijs toe zou komen (terwijl ie tegen mij zei dattie dat helemaal niet wilde). En zij maar stoken: Ja en Milou *ik dus* is helemaal nix voor jou, ze is een arrogant wijf, en ik ken haar *ik had dr nog nooit gezien
![]() ![]() Maarja.. volgens mij hebben ze nu dus weer wat. En dat steekt toch wel eigenlijk ![]() Ik denk dat meisjes grotendeels gewoon niet te vertrouwen zijn... Want als zij hem nog leuk vindt, kan je erop wachten dat ze probeert hem terug te krijgen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze heeft wel verteld dat ze, toen het uit was tussen me vriend en zijn ex, nog erger vliefd werd op hem.... maar kweet niet of dat nog steeds zow is... tis nou toch al paar maanden uit geloof ikke... |
![]() |
|
Tsja ik denk dat je daar opzich vrij weinig aan kan doen. Je moet hem vertrouwen: hij heeft voor jou gekozen en als ie je zegt dat jij de enige voor em bent en dat ie niet vreemd zal gaan, moet je dat geloven. Anders kan je net zo goed niks met hem hebben: vertrouwen is 1 van de belangrijkste dingen in een relatie. Je moet elkaar in zekere zin vrij kunnen laten. (tenminste zo denk ik erover)
||
Citaat:
jaja, lekker duidelijk als hij helemaal te vertrouwen is, dan maakt het niet uit of zij te vertrouwen is ![]() ![]() ps. lief zijnn
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ps. lief zijnn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||