![]() |
|
Jemig! dat dat nog voorkomt in deze tijd!
![]() btw: hoe oud is zij en hoe oud zijn jullie ouders? Het enige juiste is dat je met je ouders gaat praten. Echt, dit is niet normaal. Bovendien hebben jullie,naast het feit dat jullie seks willen hebben,recht op privacy. Om over moeilijke/gevoelige zaken te praten bijvoorbeeld...
||
![]() |
Citaat:
![]() nou heb ik al meer dan een jaar geen verkering meer gehad ![]() maareh, ik denk dat mn ouders dat ook niet goed zouden vinden, alleen trek ik me daar niks van aan, en helemaal als je 18 bent hebben ze daar niks over te zeggen, lijkt mij.
|
Verwijderd
|
niet eens naar boven? En bij je vriendin ook niet, uhm, ik wist dat er hier en daar nog ouders waren van wie het niet mocht, maar hoe krijg je het voor elkaar om iemand anders te vinden die óók dat soort ouders heeft? Verregaand toeval
![]() Maargoed... warme en droge plaatsen... ehm... - kleedhokje in zwembad (nouja, da's vaak niet al te droog... maar wel heel erg warm!) hmm.... lawaai maken moet je dan toch wel vermijden. - motel/hotel - bij een vriend(in) thuis, op voorwaarde dat je daarna de lakens verschoont - ergens buiten maar dan op een paar vuilniszakken en met de meeste kleren nog aan... alles dat nodig is, is dat jouw gulp open is en haar broekje uit, als ze een rok draagt - in een auto... die van je ouders ofzo ![]() - breek in in een leegstaand huis... niet superwarm, maar warm genoeg, je krijgt t vanzelf wel warmer als je eenmaal bezig bent, niet? - buiten in een slaapzak en op een luchtbedje gebruik uw fantasie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mag ik jullie de stichting studentenhuisvesting aanraden? Met andere woorden: ga het huis uit.
Zulke ouders, daar wil je toch geen moment langer bij in huis doorbrengen dan strikt noodzakelijk? Eh: waarom mag het niet eigenlijk, heb je het daar al eens over gehad?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
De beste titel voor mijn verhaal duivelaartje | 74 | 25-05-2004 09:10 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |