Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2002, 17:06
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
Ik heb sinds dinsdag duz met een jongen.. hij is helemaal smoorverliefd op mij.. en denkt dat ik dat duz ook op hem ben..
maar me ex blijft maar door me hoofd spoken..
met alles wat hij doet vergelijk ik hem met mijn ex.. kwordt er gek van..
ik wil het uitmaken.. maar hoe kan ik dat het beste zeggen?
kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?
kuz mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
~*Mizz.$uu$*~ schreef:
Ik heb sinds dinsdag duz met een jongen.. hij is helemaal smoorverliefd op mij.. en denkt dat ik dat duz ook op hem ben..
kuz mij
Volges mij is het logisch dat je de 1e weken alles met je ex vergelijkt
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:10
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
jah dat weet ik wel..
maar ik denk dat die jongen gewoon toch niet helemaal mijn typje izz en als ik het nu aanhoud dan houd ik hem aan het lijntje vind ik..
als je net met iemand iets hebt, dan hoor je toch supervrolijk te zijn lijkt mij?
ik word er alleen van!!
crimson
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:13
Verwijderd
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar als ik in jou positie zou zitten zou ik het nog een week aankijken ongv. En dan je conclusie trekken. Want het zou zonde zijn als je het nu uitmaakt en volgende week of over 2 weken terugkijkt op die goede oude 3 dagen
Oftewel dat je beseft dat je toch WEL helemaal verlieft ben op 'm
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:15
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
maar tot nu toe als ik iemand leuk vond dan d8 ik echt de hele dag aan hem enzo.. als ik bij hem ben dan denk ik tjaa..
als ik hem niet zie vind ik het ook niet erg..
als ik hem dan morgen zie weet ik zeker dat hij me gelijk weer begint te zoenen enzo.. dan hou ik hem duz aan het lijntje..
maar ik vind het zo zielig voor um
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:16
Verwijderd
Hoe lang had je met je ex?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:19
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
ong. 2.5 maand en hij maakte het zomaar opeens uit.. was superverliefd op hem...
maar die jongen waarmeej ik nu wat heb en mijn ex zijn wel vrienden van elkaar.. maybe probeerde ik hem jaloers te maken zit ik me nu te bedenken..
hij werd duz niet jaloers..
damn.. wat ben ik gemeen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:22
Verwijderd
Gemeen ... ik weet het niet. Vaak helpt het met verwerken. Maar aangezien het niet xtreem lange relatie was. Denk ik idd dat je het beter uit kan maken.. Begin gewoon rustig... nu heb je het nog makkelijk... zoiets als...
Ehm...
tja...
"Je bent minder leuk dan ik dacht"
maar dan anders
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:23
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
jah maar ik ben duz echt een watje en durf dat nooit recht in zijn gezicht te zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
~*Mizz.$uu$*~ schreef:
jah maar ik ben duz echt een watje en durf dat nooit recht in zijn gezicht te zeggen
Heb ik ook last van. Dan zou je het misschien in een brief doen ofzo... Ik vind namelijk dat SMS of Mail ZO onpersoonlijk... ik zou het dan per brief doen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:41
Verwijderd
Als je niet verliefd op hem bent, moet je het uitmaken. Been there, done that, heb hem veel te veel pijn bezorgd en mezelf ook.

Vond het ook doodeng, heb eerst tegen hem gezegd dat ik niet meer verliefd was, maar hij wilde het nog een keer proberen. Dat lukte niet, en uiteindelijk heb ik het toch nog op een tamelijk lullige manier (tijdens het uitgaan) uitgemaakt, maar ik kon het niet anders...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:42
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
hmz.. denk dat ik het hem toch maar gewoon echt recht in zijn gezicht moet zeggen
heel erg bedankt in ieder geval (K)
ik denk er vanavond wel even over na!
kuzz mij
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:44
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als je niet verliefd op hem bent, moet je het uitmaken. Been there, done that, heb hem veel te veel pijn bezorgd en mezelf ook.

Vond het ook doodeng, heb eerst tegen hem gezegd dat ik niet meer verliefd was, maar hij wilde het nog een keer proberen. Dat lukte niet, en uiteindelijk heb ik het toch nog op een tamelijk lullige manier (tijdens het uitgaan) uitgemaakt, maar ik kon het niet anders...
en werd hij toen booz ofzo?
jah ik maak het wel uit denk ik.. moet alleen nog ff kijken hoe en wanneer
kuzz mij
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:45
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
~*Mizz.$uu$*~ schreef:
kuz mij
Ik wil het graag uitmaken
---wrom?
Ik hou nogvan me ex
Oud 18-04-2002, 17:46
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik zou het toch maar gewoon zeggen, want als je in een relatie zit, waar je niet verliefd bent, dan word het gewoon niets.. en in zn gezicht is wel zo eerlijk

Kus
Oud 18-04-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:

Ik wil het graag uitmaken
---wrom?
Ik hou nogvan me ex
eeehmz... dan krijgen haar exen ruzie met elkaar ??
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:48
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
neej mijn exen zouden geen ruzie met elkaar krijgen die zijn hele goede vrienden duz..

ik denk dat ik het eigenlijk alleen maar uit wil hebben, omdat ik vrij wil zijn.. doen wat ik wil.. en maybe omdat ik me ex nog steeds wil (maar om dat nou tegen me vriend te zegge)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:50
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
Ik zou het toch maar gewoon zeggen, want als je in een relatie zit, waar je niet verliefd bent, dan word het gewoon niets.. en in zn gezicht is wel zo eerlijk

Kus
jah dat denk ik ook..
als ik het nu al niks van wordt het de komende tijd denk ik alleen maar erger.. maar het probleem is dat hij echt verliefd op mij is..hij heeft ook tegen een vriend van mij gezegd dat hij denkt dat het van zijn kant niet meer uit hoeft enzo..
en ik heb vandaag nog met hem gezoend.. had ik dan toch ook niet kunnen doen? is wel btje zielig voor hem

sorry btje vaag bericht volgens mij maja
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:58
Verwijderd
Citaat:
~*Mizz.$uu$*~ schreef:

jah dat denk ik ook..
als ik het nu al niks van wordt het de komende tijd denk ik alleen maar erger.. maar het probleem is dat hij echt verliefd op mij is..hij heeft ook tegen een vriend van mij gezegd dat hij denkt dat het van zijn kant niet meer uit hoeft enzo..
en ik heb vandaag nog met hem gezoend.. had ik dan toch ook niet kunnen doen? is wel btje zielig voor hem

sorry btje vaag bericht volgens mij maja
Dat gezoen is logisch! Je wilt hem gewoon zo lang mogelijk gelukkig houden denk.. M'n beste vriend is een keer gedumpt terwijl hij nog geen minuut daarvoor nog met 'r zoende
En verder denk ik TOCH dat je exen ruzie krijgen. Hoe goed ze ook bevriend zijn. Je huidige vriend zegt dan ZEKER weten dat het zijn schuld is ... dan zal hij zich wel goed gaan voelen ofzo ... en gaat hij jou hoop geven ... denk ik
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:58
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
in ieder geval allemaal heel erg bedankt!
ik ga nu weg duz
doeixxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:00
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
Citaat:
Bazz schreef:

Dat gezoen is logisch! Je wilt hem gewoon zo lang mogelijk gelukkig houden denk.. M'n beste vriend is een keer gedumpt terwijl hij nog geen minuut daarvoor nog met 'r zoende
En verder denk ik TOCH dat je exen ruzie krijgen. Hoe goed ze ook bevriend zijn. Je huidige vriend zegt dan ZEKER weten dat het zijn schuld is ... dan zal hij zich wel goed gaan voelen ofzo ... en gaat hij jou hoop geven ... denk ik
ik hoop duz echt niet dat ze ruzie krijgen... voel ik me alleen maar schuldiger dan is het mijn schuld..
maja heel erg bedankt voor je advies (K)
kga nu weg doegie xxxxxxxxxxxxxx mij
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
~*Mizz.$uu$*~ schreef:

ik hoop duz echt niet dat ze ruzie krijgen... voel ik me alleen maar schuldiger dan is het mijn schuld..
maja heel erg bedankt voor je advies (K)
kga nu weg doegie xxxxxxxxxxxxxx mij
veel geluk >>> Hou me op de hoogte en jezelf NIET schuldig voelen! Als ze daarover ruzie krijgen zijn ze geen echte vrienden (ik ontkracht m'n eigen argumenten ook niet ) En doeii
xxx
P.S. geen dank.. daar is dit forum voor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten