Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar als ik in jou positie zou zitten zou ik het nog een week aankijken ongv. En dan je conclusie trekken. Want het zou zonde zijn als je het nu uitmaakt en volgende week of over 2 weken terugkijkt op die goede oude 3 dagen
![]() Oftewel dat je beseft dat je toch WEL helemaal verlieft ben op 'm |
![]() |
|
![]() |
maar tot nu toe als ik iemand leuk vond dan d8 ik echt de hele dag aan hem enzo.. als ik bij hem ben dan denk ik tjaa..
![]() als ik hem niet zie vind ik het ook niet erg.. als ik hem dan morgen zie weet ik zeker dat hij me gelijk weer begint te zoenen enzo.. dan hou ik hem duz aan het lijntje.. maar ik vind het zo zielig voor um ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gemeen ... ik weet het niet. Vaak helpt het met verwerken. Maar aangezien het niet xtreem lange relatie was. Denk ik idd dat je het beter uit kan maken.. Begin gewoon rustig... nu heb je het nog makkelijk... zoiets als...
Ehm... tja... "Je bent minder leuk dan ik dacht" maar dan anders |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je niet verliefd op hem bent, moet je het uitmaken. Been there, done that, heb hem veel te veel pijn bezorgd en mezelf ook.
Vond het ook doodeng, heb eerst tegen hem gezegd dat ik niet meer verliefd was, maar hij wilde het nog een keer proberen. Dat lukte niet, en uiteindelijk heb ik het toch nog op een tamelijk lullige manier (tijdens het uitgaan) uitgemaakt, maar ik kon het niet anders... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jah ik maak het wel uit denk ik.. moet alleen nog ff kijken hoe en wanneer kuzz mij |
![]() |
||
Citaat:
---wrom? Ik hou nogvan me ex
||
![]() |
Citaat:
als ik het nu al niks van wordt het de komende tijd denk ik alleen maar erger.. maar het probleem is dat hij echt verliefd op mij is..hij heeft ook tegen een vriend van mij gezegd dat hij denkt dat het van zijn kant niet meer uit hoeft enzo.. en ik heb vandaag nog met hem gezoend.. had ik dan toch ook niet kunnen doen? is wel btje zielig voor hem sorry btje vaag bericht volgens mij maja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder denk ik TOCH dat je exen ruzie krijgen. Hoe goed ze ook bevriend zijn. Je huidige vriend zegt dan ZEKER weten dat het zijn schuld is ... dan zal hij zich wel goed gaan voelen ofzo ... en gaat hij jou hoop geven ... denk ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maja heel erg bedankt voor je advies (K) kga nu weg doegie xxxxxxxxxxxxxx mij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() xxx P.S. geen dank.. daar is dit forum voor |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken? Verwijderd | 7 | 12-06-2010 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken op je verjaardag debotjuh | 51 | 04-06-2004 11:54 | |
Liefde & Relatie |
zelf uitgemaakt, maar toch verdrietig?! anoniem17 | 19 | 31-01-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden? Toscane | 27 | 03-11-2002 14:34 | |
Liefde & Relatie |
ik hou wel van hem, maartoch wilk t uitmaken lake bodom | 8 | 24-02-2002 18:57 |