Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit is een forum, je moet vooral niet verwachten dat mensen alleen op topics reageren waar ze wat positiefs over te zeggen hebben. zoals je zelf zegt: over smaak valt niet te twisten. soms zal er heus wel wat stoms gezegd worden in zo'n discussie maar ik zie nou niet in hoe NERD de topicstarter belachelijk maakt. ontopic: Mariah Carey is een mislukte, door de industrie uitgemolken kutartiest die alles probeert in de strijd te gooien om maar weer een succesvolle comeback te maken. wat haar niet zal lukken, ze is niet goed genoeg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En om even op je Mariah-betoog in te gaan: iemand die uitgeroepen is tot artieste van het millennium en om en nabij de 20 miljoen albums heeft verkocht mislukt noemen? Jij durft, wat is in jouw ogen dan 'geslaagd'? Mja, eigenlijk maakt het me ook niet zoveel uit, ik zit op een scholierenforum ![]() Ik laat het hierbij, de auto roept, en Amsterdam ook. Ik ga stappen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgende keer als je denkt weer intelligent te doen, doe dat dan op dat andere forum waar je over dit onderwerp 'hoorde'(sinds wanneer heb je geluiden op een forum?) Oh...en Latijn is een ongeloveloze schijt-taal! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind jouw mening ook kut. dat is ook mijn mening, om het gezellig te laten verlopen Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 12:13. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er 8 oktober trouwens wél bij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze doet inderdaad haar best voor een comeback. Maar helaas is haar muziek niet erg 'in' meer tegenwoordig |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik wil zo graag naar haar concert!!! Maar ik was blut dus kon ik geen kaartje kopen. Nu heb ik wat geld en nu wil ik dus een kaartje kopen, maar er zijn alleen nog plaatsen voor rang 4,5 en 6. Helemaal achteraan. Ik ben klein van stuk, 1.55 m dus als ik achteraan zit en al die hoofden voor me zitten, dan zie ik niks meer! En ik wil heel erg graag Mariah live horen zingen! Ik wil haar echt heel graag ontmoeten!
xoxo mariahfan |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat vind jij...nee nu even serieus...ze is ook niet meer 'in'dat weet ik ook wel...maar dat is wel het leukere ervan vind ik, het is tenminste niet van die commerciele bagger, ik ben blij dat ze het allemaal nog STEEDS op eigen houtje doet, zonder producers die tegenwoordig dan WEL in zijn. Dan vind ik het knap dat je nog wel bijna de Ahoy vol kan krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
nee hoor ik heb het over mariah carey....DUH...donna summer?!?! on topic graag!!! |
![]() |
|
![]() |
Het beetje geld dat ik had verdiend met krantenlopen is door m'n ouders opgemaakt aan rekeningen en eten. We delen het geld met de hele familie omdat we nogal krap zitten. Ik zou het toch nooit aan een kaartje voor een concert van Mariah Carey mogen uitgeven. Ik voel me zo klote! Nog maar een paar dagen en dan komt ze naar Nederland. Ik wil zo graag naar haar concert. Ik ben nog nooit naar een concert geweest en droomde al lang om ooit naar Mariah's concert te gaan, maar ze kwam maar niet naar Nederland. En nu komt ze eindelijk naar Nederland en dan kan en mag ik niet omdat m'n ouders in de schulden zitten. Ik voel me echt klote! Zelfs een kaartje voor de bioscoop is te duur voor hen (=m'n ouders)!
Er zijn misschien nu mensen die denken: "Wat zeikt ze nou!" Maar vervang Mariah nou in iemand waar JIJ fan van bent en dan eens kijken hoe jij je voelt als je niet mag naar een favo zanger(es)/band van je! En dan nog het feit dat Mariah pas voor de tweede keer naar Nederland komt!!!! Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 12:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
emoties bij muziek CharismaticBass | 73 | 06-08-2004 14:20 |