Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 18:46
abandon17
abandon17 is offline
nou zegt genoeg dacht ik zo...wie gaan er en wie niet ik ga in ieder geval wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 18:50
Verwijderd
wopwowowwowow eindelijk....!!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 18:54
abandon17
abandon17 is offline
juistem...wat kan ik hier nu weer mee dan?!?!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:31
Verwijderd
Lijkt me eeeeeeeeeeeenig

*kuchkuchkuchkuchkuch*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:47
Verwijderd
Heeft ze ondertussen de baard al in de keel? Anders moeten ze toch echt oordoppen uitdelen bij de ingang om die enge hoge tonen te onderscheppen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:00
Insomnia
Insomnia is offline
Ik hoorde over dit forumonderwerp op een andere site en, hoewel waarschijnlijk nutteloos, reageer ik. Ik weet dat het voor 16- en 17-jarigen erg moeilijk is, rekening houdende met de puberale opstandigheid/hormonen/recalcitrantie, maar zou het EVENTUEEL HEEL MISSCHIEN mogelijk zijn om respect op te brengen voor andermans muzieksmaak? Het is een contradicti in terminis maar goed, worth a shot

Over smaak valt niet te twisten mensen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:08
abandon17
abandon17 is offline
thankz...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:09
NERD
NERD is offline
Citaat:
Insomnia schreef op 19-09-2003 @ 23:00:
Als er ergens over te twisten valt is het wel smaak. Dat is nu juist het leuke eraan. Twisten is niet hetzelfde als belachelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:25
Insomnia
Insomnia is offline
Figure of speech, Nerd, als je een greintje intelligentie bezit zal dat je toch bekend voor moeten komen...Maar goed, als je het dan per se zo wilt stellen: iemand belachelijk maken om zijn of haar muzieksmaak is errrrg laag een ook vrij zinloos eigenlijk...In de topictitel staat de naam "Mariah Carey", als je van tevoren al weet dat je dat een aftandse graftak vindt, onthoud je dan gewoon leuk van reactie
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:31
NERD
NERD is offline
Citaat:
Insomnia schreef op 19-09-2003 @ 23:25:
Figure of speech, Nerd, als je een greintje intelligentie bezit zal dat je toch bekend voor moeten komen...Maar goed, als je het dan per se zo wilt stellen: iemand belachelijk maken om zijn of haar muzieksmaak is errrrg laag een ook vrij zinloos eigenlijk...In de topictitel staat de naam "Mariah Carey", als je van tevoren al weet dat je dat een aftandse graftak vindt, onthoud je dan gewoon leuk van reactie
Ik heb niet voor niks alleen de laatste zin gequote, met de rest van het betoog ben ik het eens. Ik voel me dan ook niet aangesproken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:35
Insomnia
Insomnia is offline
Citaat:
NERD schreef op 19-09-2003 @ 23:31:
Ik heb niet voor niks alleen de laatste zin gequote, met de rest van het betoog ben ik het eens. Ik voel me dan ook niet aangesproken.
De rest van m'n tweede reply was ook niet op jou gericht eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Insomnia schreef op 19-09-2003 @ 23:25:
bullshit

dit is een forum, je moet vooral niet verwachten dat mensen alleen op topics reageren waar ze wat positiefs over te zeggen hebben. zoals je zelf zegt: over smaak valt niet te twisten. soms zal er heus wel wat stoms gezegd worden in zo'n discussie maar ik zie nou niet in hoe NERD de topicstarter belachelijk maakt.

ontopic:

Mariah Carey is een mislukte, door de industrie uitgemolken kutartiest die alles probeert in de strijd te gooien om maar weer een succesvolle comeback te maken. wat haar niet zal lukken, ze is niet goed genoeg.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:41
Insomnia
Insomnia is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 19-09-2003 @ 23:37:
bullshit

dit is een forum, je moet vooral niet verwachten dat mensen alleen op topics reageren waar ze wat positiefs over te zeggen hebben. zoals je zelf zegt: over smaak valt niet te twisten. soms zal er heus wel wat stoms gezegd worden in zo'n discussie maar ik zie nou niet in hoe NERD de topicstarter belachelijk maakt.

ontopic:

Mariah Carey is een mislukte, door de industrie uitgemolken kutartiest die alles probeert in de strijd te gooien om maar weer een succesvolle comeback te maken. wat haar niet zal lukken, ze is niet goed genoeg.
Lezen meisje, lezen.

En om even op je Mariah-betoog in te gaan: iemand die uitgeroepen is tot artieste van het millennium en om en nabij de 20 miljoen albums heeft verkocht mislukt noemen? Jij durft, wat is in jouw ogen dan 'geslaagd'?

Mja, eigenlijk maakt het me ook niet zoveel uit, ik zit op een scholierenforum
Ik laat het hierbij, de auto roept, en Amsterdam ook. Ik ga stappen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Insomnia schreef op 19-09-2003 @ 23:41:
Lezen meisje, lezen.
MEISJE?? haha..

beter lezen meisje
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:47
NERD
NERD is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 19-09-2003 @ 23:45:
MEISJE?? haha..

beter lezen meisje
waarschijnlijk te goed gelezen, je hebt inderdaad een behoorlijk vrouwelijke username
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 23:07
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Insomnia schreef op 19-09-2003 @ 23:00:
Ik hoorde over dit forumonderwerp op een andere site en, hoewel waarschijnlijk nutteloos, reageer ik. Ik weet dat het voor 16- en 17-jarigen erg moeilijk is, rekening houdende met de puberale opstandigheid/hormonen/recalcitrantie, maar zou het EVENTUEEL HEEL MISSCHIEN mogelijk zijn om respect op te brengen voor andermans muzieksmaak? Het is een contradicti in terminis maar goed, worth a shot

Jij bent wel echt het school-voorbeeld van pseudo-intelligentie. In mijn woordenboek is opstandigheid nog altijd gelijk aan recalcitrantie en als je het over hormonen hebt, volgens mij is dat de enige reden voor iemand om Mariah nog ergens vaagjes leuk te vinden. Ik heb altijd respect voor andermans muzieksmaak, maar als ze geen smaak hebben wordt dit natuurlijk wel anders.
Volgende keer als je denkt weer intelligent te doen, doe dat dan op dat andere forum waar je over dit onderwerp 'hoorde'(sinds wanneer heb je geluiden op een forum?)
Oh...en Latijn is een ongeloveloze schijt-taal!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 11:55
abandon17
abandon17 is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 19-09-2003 @ 23:37:
bullshit

ontopic:

dat is jou mening dus he....om even alles nog GEZELLIG te laten verlopen...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
abandon17 schreef op 20-09-2003 @ 12:55:
dat is jou mening dus he....om even alles nog GEZELLIG te laten verlopen...
ja dat klopt. het is mijn mening dat mariah kut is.
ik vind jouw mening ook kut. dat is ook mijn mening, om het gezellig te laten verlopen

Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:09
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 20-09-2003 @ 00:07:
Ik heb altijd respect voor andermans muzieksmaak, maar als ze geen smaak hebben wordt dit natuurlijk wel anders.

'Geen smaak' bestaat niet. Erg onvolwassen van je.
Oud 20-09-2003, 16:59
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Mr. Tumnus schreef op 20-09-2003 @ 13:09:

'Geen smaak' bestaat niet. Erg onvolwassen van je.
jeej!!! er zijn mensen die echt nog denken dat mn posts (soms) serieus bedoeld zijn!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:18
abandon17
abandon17 is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 20-09-2003 @ 13:02:
ja dat klopt. het is mijn mening dat mariah kut is.
ik vind jouw mening ook kut. dat is ook mijn mening, om het gezellig te laten verlopen

wat interresseert het mij nou wat jij van mijn mening vind...HALLO?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:24
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
on topic kinderen....

dat Mariah Carey tot artiest van het millennium is uitgeroepen doet mij meteen afvragen wie dat bepaald hebben en wat de criteria waren... De platenliga en de verkoopcijfers misschien?
Oud 21-09-2003, 13:24
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ik ga overigens niet.
Oud 21-09-2003, 13:27
Sven
Sven is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 21-09-2003 @ 14:24:
on topic kinderen....

dat Mariah Carey tot artiest van het millennium is uitgeroepen doet mij meteen afvragen wie dat bepaald hebben en wat de criteria waren... De platenliga en de verkoopcijfers misschien?
ik denk dat 150 miljoen verkochte platen doorslaggevend waren, en terecht.

Ik ben er 8 oktober trouwens wél bij
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:29
Verwijderd
Citaat:
abandon17 schreef op 21-09-2003 @ 14:18:
wat interresseert het mij nou wat jij van mijn mening vind...HALLO?!?!?!
Blijkbaar interesseert het je genoeg om hem te quoten, ipv te negeren.

Ze doet inderdaad haar best voor een comeback. Maar helaas is haar muziek niet erg 'in' meer tegenwoordig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 13:31
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Sven schreef op 21-09-2003 @ 14:27:
ik denk dat 150 miljoen verkochte platen doorslaggevend waren, en terecht.

Ik ben er 8 oktober trouwens wél bij
sja, het verkoopt blijkbaar. Maar goed, naast dat ze een goede stem heeft met een bereik van 8 (!) octaven vind ik het muzikaal allemaal maar bar weinig voorstellen, vooral de laatste paar platen.
Oud 21-09-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 20-09-2003 @ 00:07:
en als je het over hormonen hebt, volgens mij is dat de enige reden voor iemand om Mariah nog ergens vaagjes leuk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:44
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oeh, ik was naar oprah aan het kijken (is zo leuk) en toen zag ik een interview met haar
mijn god, wat is dat kind instabiel!! ze begon echt te janken en alles

maar ontopic: ik ga niet, ze is stom
Oud 21-09-2003, 14:19
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Ik wil zo graag naar haar concert!!! Maar ik was blut dus kon ik geen kaartje kopen. Nu heb ik wat geld en nu wil ik dus een kaartje kopen, maar er zijn alleen nog plaatsen voor rang 4,5 en 6. Helemaal achteraan. Ik ben klein van stuk, 1.55 m dus als ik achteraan zit en al die hoofden voor me zitten, dan zie ik niks meer! En ik wil heel erg graag Mariah live horen zingen! Ik wil haar echt heel graag ontmoeten!

xoxo mariahfan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:30
Verwijderd
Waar treed ze eigenlijk op?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:34
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 21-09-2003 @ 14:24:
welk millenium was dat dan zeg?
Oud 21-09-2003, 14:44
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-09-2003 @ 15:30:
Waar treed ze eigenlijk op?
In Ahoy!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:48
abandon17
abandon17 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-09-2003 @ 14:29:
Blijkbaar interesseert het je genoeg om hem te quoten, ipv te negeren.

Ze doet inderdaad haar best voor een comeback. Maar helaas is haar muziek niet erg 'in' meer tegenwoordig

dat vind jij...nee nu even serieus...ze is ook niet meer 'in'dat weet ik ook wel...maar dat is wel het leukere ervan vind ik, het is tenminste niet van die commerciele bagger, ik ben blij dat ze het allemaal nog STEEDS op eigen houtje doet, zonder producers die tegenwoordig dan WEL in zijn. Dan vind ik het knap dat je nog wel bijna de Ahoy vol kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:55
NERD
NERD is offline
Citaat:
abandon17 schreef op 22-09-2003 @ 16:48:
het is tenminste niet van die commerciele bagger
Hebben we het hier eigenlijk wel over dezelfde Mariah Carey? Er zijn bijvoorbeeld ook twee "Donna Summers" dus het zou kunnen dat we hier niet helemaal op 1 lijn zitten. Toch?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Lil'Girl schreef op 21-09-2003 @ 15:44:
In Ahoy!
geweldig daar wil ik heen

mariah is een doos.
Oud 22-09-2003, 15:57
Verwijderd
hmmm, ik ga op mn verjaardag toch liever naar keith caputo dan naar mariah carey...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:27
abandon17
abandon17 is offline
Citaat:
NERD schreef op 22-09-2003 @ 16:55:
Hebben we het hier eigenlijk wel over dezelfde Mariah Carey? Er zijn bijvoorbeeld ook twee "Donna Summers" dus het zou kunnen dat we hier niet helemaal op 1 lijn zitten. Toch?

nee hoor ik heb het over mariah carey....DUH...donna summer?!?! on topic graag!!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:49
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Het beetje geld dat ik had verdiend met krantenlopen is door m'n ouders opgemaakt aan rekeningen en eten. We delen het geld met de hele familie omdat we nogal krap zitten. Ik zou het toch nooit aan een kaartje voor een concert van Mariah Carey mogen uitgeven. Ik voel me zo klote! Nog maar een paar dagen en dan komt ze naar Nederland. Ik wil zo graag naar haar concert. Ik ben nog nooit naar een concert geweest en droomde al lang om ooit naar Mariah's concert te gaan, maar ze kwam maar niet naar Nederland. En nu komt ze eindelijk naar Nederland en dan kan en mag ik niet omdat m'n ouders in de schulden zitten. Ik voel me echt klote! Zelfs een kaartje voor de bioscoop is te duur voor hen (=m'n ouders)!

Er zijn misschien nu mensen die denken: "Wat zeikt ze nou!"
Maar vervang Mariah nou in iemand waar JIJ fan van bent en dan eens kijken hoe jij je voelt als je niet mag naar een favo zanger(es)/band van je! En dan nog het feit dat Mariah pas voor de tweede keer naar Nederland komt!!!!

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:10
Rieno
Rieno is offline
Het is erg vervelend dat je er zo mee zit, ook wel begrijpelijk...ik denk dat je dit laatste stukje tekst beter bij psychologie neer had kunnen zetten. Hier kun je er tenminste over praten, wat altijd erg goed helpt bij zoiets.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:15
Verwijderd
bummer
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:27
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik wil wel gaan, ik was vroeger super-fan van haar. Maar niemand in mijn omgeving wilt gaan...en om nou in je eentje naar een concert te gaan...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:24
coffee_mug
coffee_mug is offline
ik niet.
ik vind haar een beetje stom.

Regels voor berichten