Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 18:57
whoz
whoz is offline
Aangezien k nu alweer zo'n 3 maanden in een spierwitte kamer 'leef' ben ik op zoek naar een nieuw design..eigenlijk alleen de muren, heeft iemand enige ideeen hoe k mn kamer zou kunnen decoreren ..graag een lowbudget design, maar toch trendy duzz laat jullie inspiratie de vrije loop..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 19:13
Verwijderd
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar mijn kamer is roze met rood, en er hangen van drie jaar plaatjes uit de fornarina style guide aan de muur.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 19:15
Faery
Faery is offline
kringloop.

zoek zo'n lekker-liggerige bank.
Oud 19-09-2003, 19:19
gsus//87//
gsus//87// is offline
maak m net zoals mijn kamer knaloranje met lichtgroen...is ff wennen mar echt gaaf!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:46
Otis
Otis is offline
Citaat:
gsus//87// schreef op 19-09-2003 @ 20:19:
maak m net zoals mijn kamer knaloranje met lichtgroen...is ff wennen mar echt gaaf!
En dan moet je een Gsus -krans overtrekken op je muur....St33l0!!!

ja evelien , ik heb hem gevonden
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:57
crzygrl16
crzygrl16 is offline
Ik heb me kamer nogal sprookjesachtig...Mn eigen stijl beetje..
N vriend van me moeder heeft het voor me gedaan (in 1 dag af!)
Beetje zalmroze (niet van dat ranzige kleurzooi) en dan lijkt het net of het een oude muur is (gesponst) met scheuren enzo erin...n nep-klimop..klamboe, zwart bureau, verder goud kastje, goud fotolijstje, zilvere fotolijstjes, heeel veel foto's, waterbed met mooi sprei...oke het waterbed was niet goedkoop. zolang je zorgt dat het allemaal een beetje matcht en je je er lekker in voelt is het goed...Ik ben supervaak op me kamer omdat ik het daar fijner vind dan beneden..Maar back to the point, persoonlijke dingetjes maken het allemaal tikkeltje prettiger! Foto's, knuffeltjes, gedroogde rozen, u name it..Ik hoop dat je er wat aan hebt..denk trouwens goed na voordat je aan felle kleuren begint..heb et ook gehad maar vond het niet relaxed na een tijdje, zo...kil!
liefs xxx
Oud 20-09-2003, 02:36
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Wat dacht je van een kamer in de stijl van Barnet Newman?

Who's afraid of Red, Yellow and Blue?

Oud 20-09-2003, 08:16
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
mijn kamer is ook coel( al zeg ik het zelf)
knalpaars plafond en de muren zijn roze, lila en nog een andere kleur roze.

dan heb ik allemaal matrassen en kussens op de grond met een doek eroverheen met wietplanten erop..
nja en nog allemaal dingen
Oud 20-09-2003, 09:41
Verwijderd
mijn kamer is eingelijk ook best leuk... ik heb 2 felpaarsen muren, en 2 felgele muren. en voor de rest een koeienkast, een rode stalenkast en nog wat zooi en euhm... oja een luchtbed op de grond
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:03
Verwijderd
Mijn kamer is knaloranje met groen, en de rest allemaal licht hout *planken, bed, kast, bureau* en dat maakt dat het niet eens zo heel erg knal is.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:30
Verwijderd
spons is het woord....
het kost je een grove spons en een blik verf. beetje verdunnen. en sponzen maar, kan je zo druk maken als je wil en kost geen f**k
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:01
Roos
Roos is offline
Mijn kamer is lichtblauw met witte en zilvere accenten en heeel veel zachte kussens overal
En natuurlijk een huge kledingkast met grote spiegel
Oud 20-09-2003, 13:39
Fleur
Fleur is offline
Mn muren zijn lichtblauw, mn bankje en dunne gordijntjes zijn blauw.
Andere gordijnenen zilver, net als 1 kastje en wat details.
Raamkozijnen zijn wit.
Lichtbruin parket op de grond, houten bet, wit bureau, houte stoelen.

Mn kamer is saai

Maar staan verder wel leuke spulletjes in gelukkig
Oud 20-09-2003, 13:55
jij
jij is offline
heb net mn kamer in Gent geïnstalleerd, en kvind het geweldig!!!

muren zij donker-bordeaurood en grijs, bed met felkleurige sprei, een zetelbed met donkerblauwe hoes en gekleurde kussens, zwarte kast, bruine kast, gewoon bureau, grote staande sfeerlamp, gedroogde rozen aan muur, ... posters komen er ook nog. ga voor felle kleuren!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 14:10
Verwijderd
PICS!!!!!

dank u
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 14:10
frozenfountain
frozenfountain is offline
Mijn kamer is groen met geel. Ik heb groene muren, met een rand van kleine gele tulpen (zelf met een sjabloon getamponeerd). Mijn gordijnen zijn geel/oranje/rood/groen. Verder heb ik witte saaie meubelen, ik denk dat ik ze heeel lichtgeel ga verven (volgende zomer). En ik heb een beuken laminaat vloer.
Ik heb heel veel kussens op m'n bed, een groene klamboe en veeel fotolijstjes her en der verspreid.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:15
Breg
Breg is offline
ik heb 2 lichtgroene muren en 2 lichtblauwe. De meeste meubels die erin staan (bed, kasten) zijn wit. En ik ben van plan alle kleinere dingen (fotolijstjes, cd-toren e.d.) rood/wit te maken.
Oud 22-09-2003, 11:28
Sade
Sade is offline
Ik zou je wel een aantal tips kunnen geven, maar is teveel werk om dat allemaal te typen en uit te leggen, heb ik niet zoveel zin in eigenlijk
Koop gewoon wat lifestyle bladen en bladen die speciaal gericht zijn op styling, en inrichting van huizen ed. Je kunt ook wat rommel- en vlooienmarkten aflopen om te kijken of er nog iets aparts bij zit.
Verder moet je ook gewoon een beetje je fantasie laten werken hoor, zo moeilijk is het niet, van alles valt iets te maken

Mijn eigen kamer is trouwens roze, paars en oranje. Ik heb om en om banen behang in deze kleuren. Het klinkt heel druk, en dat is het ook wel, maar het wordt enigszins 'rustiger' gemaakt door mijn vloer en meubels, die allemaal grenen zijn. Bovendien bestaat een muur van mijn kamer uit een lange witte kast. Geweldig, zo'n super grote kast
Verder is mijn kamer gevuld met allerhande prullaria, echt tegen kitscherig aan, maar dat vind ik gewoon leuk. Ik besteed ook aardig wat geld en tijd aan de inrichting van mijn kamer, ik kom er dan wel niet vaak, maar als ik er ben wil ik er me wel 100% thuisvoelen. Vaak als ik in de stad loop, en ik zie iets grappigs voor in m'n kamer, neem ik het ook meteen mee. Zo vrolijk je je kamer vanzelf op
Oud 22-09-2003, 16:31
Li
Li is offline
Zusje van m'n beste vriendin heeft echt een geweldige kamer!
Knalroze geverfd, poster Gucci rush 2 (lekker roze ) aan de muur en 's avonds heeft ze ook nog eens de blacklight lichten aan. Misschien een tip?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:04
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Zo ziet het er bij mij uit, afgezien dan van die stapel hout, maar ik heb geen andere plaatjes van de kleurencombinatie.. paars/geel met schuine overlopingen dus.. En de slaapkamer is rood.

Oud 22-09-2003, 18:16
spunky
spunky is offline
Wil ik hier heel fijn mijn super kamer gaan beschrijven, kom ik niet verder dan vier witte muren, een witte duur, beige-achtige gordijne, idem vloerbedekking, witte kastjes, en verder grenen stoel, bed en nachtkastje. WTF! Dat is saai. Ik zal wel wat foto's maken, dan kun je zien dattie toch best leuk is.
Oud 22-09-2003, 19:22
Susanne
Susanne is offline
Mijn kamer is pas helemaal verniewd. Het lijkt nu een beetje op het heel oude bigbroterhuis. Ik heb alleen die vreselijke boedda's niet. Er staat een witte bedbank in, en daar liggen kleurige rose kussens op. M'n vloer is blankhout. Voorderest is alles heel strak. 't Is wel gewoon een leefruimte or, maar meer opgeruimd als eerder.
Oud 24-09-2003, 16:19
marieke_temp
marieke_temp is offline
mijn kamer is in een woord ge-wel-dig
3 lavendelblauwpaarse muren, 1 lentegroen
en nu komt het mooiste:
op 1 lavendelmuur heb ik een heeeeeeele mooie regenboog!

*trots*
(ow als meubels heb ik een houten bed, bureau, kast en plankjes (allemaal beuken) en een blauwe bank)
Oud 24-09-2003, 16:36
Verwijderd
Twee limoengroene muren, één nauwelijks zichtbare zwart-met-witte muur, één witte muur met twee limoengroene en één zwarte verticale streep er op, blauwe balken langs het plafond, blauwe deur die beplakt is met cd's, blauwe bank.

Duuuus: felgroen met blauwe en zwarte accenten. Wedden dat mijn kamer 0wnt? >:]

Beetje jammer alleen dat mijn kamer vol ligt met allerlei troep en je er daardoor vrij weinig van ziet.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:09
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 19-09-2003 @ 22:46:
En dan moet je een Gsus -krans overtrekken op je muur....St33l0!!!

ja evelien , ik heb hem gevonden
evelien moet dr mond houden als ze niks zinnigs te melden heeft, wat meestal het geval is

--> maarre ik zou t ook ff nie weten, is ook vrij lastig omdat ik je verder niet ken en nie wet hoe je huis dr uitziet
Oud 26-09-2003, 16:19
Verwijderd
veel meubels in mijn kamer zijn niet zo veel soeps, dat krijg je als je student bent.
maar het hoekje waar mijn bed in staat is wel heel erg leuk en gezellie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten