Ik zou je wel een aantal tips kunnen geven, maar is teveel werk om dat allemaal te typen en uit te leggen, heb ik niet zoveel zin in eigenlijk
Koop gewoon wat lifestyle bladen en bladen die speciaal gericht zijn op styling, en inrichting van huizen ed. Je kunt ook wat rommel- en vlooienmarkten aflopen om te kijken of er nog iets aparts bij zit.
Verder moet je ook gewoon een beetje je fantasie laten werken hoor, zo moeilijk is het niet, van alles valt iets te maken
Mijn eigen kamer is trouwens roze, paars en oranje. Ik heb om en om banen behang in deze kleuren. Het klinkt heel druk, en dat is het ook wel, maar het wordt enigszins 'rustiger' gemaakt door mijn vloer en meubels, die allemaal grenen zijn. Bovendien bestaat een muur van mijn kamer uit een lange witte kast. Geweldig, zo'n super grote kast
Verder is mijn kamer gevuld met allerhande prullaria, echt tegen kitscherig aan, maar dat vind ik gewoon leuk. Ik besteed ook aardig wat geld en tijd aan de inrichting van mijn kamer, ik kom er dan wel niet vaak, maar als ik er ben wil ik er me wel 100% thuisvoelen. Vaak als ik in de stad loop, en ik zie iets grappigs voor in m'n kamer, neem ik het ook meteen mee. Zo vrolijk je je kamer vanzelf op