Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En waarom zou je zoeits moeten kunnen dan? Beetje nepgesprekjes houden die je terplekke moet verzinnen terwijl andere klasgenoten toekijken.. gebeurd later ook niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij je je hele leven werkloos wilt blijven natuurlijk. En overigens, het hoort bij je opleiding. Jij kunt echt niet in je eentje het curriculum veranderen. Als je die opdrachten niet wilt doen moet je maar van school af gaan, met alle gevolgen van dien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zie wel in dat het later nuttig is om goed te kunnen communiceren in ABN enzo alleen de manier waarop vind ik niet zo geweldig.
In het echt reageeer je toch heel anders omdat je dan weet waar het over gaat en niet tijdens het praten iets moet verzinnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zeg je zelf al dat je daar niet zo goed in bent, dan kan je er toch júist wat van leren? Ik volg zelf een communicatie opleiding (Japanse Taal en Communicatie) en moet dus ook veel communiceren, in het Nederlands, Engels en Japans (dat laatste nog maar een heel klein beetje nu, zal toe gaan nemen). Ik ben er ook niet goed in, ben sociaal niet heel sterk, maar juist daardoor geef ik me helemaal om er wél goed in te worden. Ik vind presentaties geven ook afgrijzelijk, heb er vorige week een voor Engels gehad.. Maar ik merk wel dat hoe meer ik presenteer en dus communiceer, hoe meer ik in de buitenwereld communiceer en me zekerder voel. |
![]() |
|
![]() |
"een MBO ICT opleiding"
lekker ruim begrip als je bezig bent voor systeembeheerder kan ik me voorstellen dat die vakken niet helemaal nuttig zijn ![]()
|||
Citaat:
Hoe meer je het doet hoe beter het gaat.. zeggen ze allemaal maar of het daadwerkelijk zo is moet ik zelf nog ondervinden. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|