Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 16:38
Soullar
Soullar is offline
Hoi, ik heb thuis een mooi wit mac-toetsenbord aan mijn xp hangen, hij herkende hem meteen en de appeltje-toets werd in een keer aangezien voor de windows start toets, waar ik zeer tevree mee ben. Alleen nu het volgende:

Ik speel ook quake (uiteraard) en nu zou ik graag de windows start knop willen gebruiken in dit spel, niet om windows vanuit de achtergrond omhoog te laten komen, maar om er een actie toets van te maken, om bijvoorbeeld springen aan te hangen.

Nu de vraag, hoe doe ik dat, ik heb mijn config.cfg al helemaal uitgepluist, en in quake zelf reageert de windows start knop niet. Ik heb onder windows 98 eens gezien hoe je de eigenschappen van je toetsenbord aan kon passen in de *.dll zelf, maar kan dit ook onder XP?

Is dit mogelijk en kan iemand mij hierover uitleg geven?

Bij voorbaat dank!
Oud 22-09-2003, 18:47
Orion16
Orion16 is offline
Leuk hè zo'n Mac-keyboard op een Windows-machine, de Mac-muis werkt ook gewoon, ik heb het in een dolle bui zelf een keer uitgeprobeerd

Denk niet dat je de Windows-toets als actietoets bij welk spel dan ook in kan stellen omdat het nu eenmaal een toets is die je alleen in Windows zelf kan gebruiken. Je kan net zo min je multimedia-toetsen (van een windows-keyboard) gebruiken onder een spel..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 11:33
Soullar
Soullar is offline
Ik kreeg gister te horen van mijn broer dat als ik de layout van mijn toetsenbord wil aanpassen ik hem eerst op western-toetsenbord moet zetten en dan alle knoppen in kan stellen, schijnt ook dat dan de appeltje-toets de alt-toets wordt en de alt-toets de windows-start-toets wordt.

Ik ga het morgen uitproberen, ik zet de resultaten hier wel neer.
Oud 23-09-2003, 15:48
Enlightenment
Enlightenment is offline
Volgens mij kan ik ook niet de windowskey in spellen 'binden' hoor. Heb het één keer geprobeerd volgens mij, lukte niet.
Reageren

Regels voor berichten