![]() |
|
![]() |
Hallloooo.. Wie wilt mij uit de brand helpen!!!
Ik moet een beetje gaan orienteren wat de mensen in Nederland van het vak KCV vinden (mag natuurlijk niet mn eigen klas nemen!!) Het zij zo... Dus wie wilt zich opofferen...??? Heeeeeel graag! Stuur je email adres dan naar allicsirp_13@hotmail.com en dan stuur ik je de enquête! Maar t kan ook zo! Vragenlijst voor KCV studenten 1.Ben je geïntresseerd in kunst en cultuur? 2.Weet je iets over het Mauritshuis (museum)? 3.Zou je wat meer over het onderwerp mythologie willen weten? 4.Wat weet je al iets over het onderwerp mythologie? 5.Wat zou je zelf willen leren over het onderwerp mythologie? 6.Wat is volgens jouw een goede informatiebron voor het onderwerp mythologie? 7.Is het onderwerp mythologie al behandelt op jouw school? 8.Wat is volgens jou een goede leermethode om wat meer over mythologie te komen weten? 9.Krijg je tijdens de lessen KCV veel te maken met het onderwerp mythologie? 10.Wat spreekt jouw het meeste aan van het onderwerp mythologie? HARTSIKKE BEDANKT VOOR JE MEDEWERKING!!!! Veel liefs Priscilla Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 14:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben er pas net een paar lessen mee bezig.. maar als je 'm stuurt zal ik wel ff kijken of ik er al wat over kan zeggen.
email: sj@flappie.nl |
Advertentie |
|
![]() |
|
|