![]() |
|
Hallo Artistieke mensen,
ik ben aquafemme aka Femke. Voor mijn studie ben ik bezig met een onderzoek naar verschillende HBO opleidingen. Dit onderzoek gaat over hoe jij jou opleiding ervaart, welke vakken je hebt, en de negatieve en positieve ervaringen etc. Hiervoor heb ik een vragenlijst opgezet. Aangezien ik nog vier weken heb op deze website helemaal rond te krijgen, vraag ik jullie om hulp. Aangezien op dit forum (artistiek) een aantal mensen komen die een opleiding in de Multimedia, design, technologie, plaats ik hier de oproep. (voor de beheerders; Ik ben gewoon een student, voor niet commerciele doeleinde, ik wil alleen hulp krijgen van designers. Dit forum is het juiste forum om hen te benaderen, dus alsjeblieft niet verwijderen) Ik ben op zoek naar studenten die 1 van de onderstaande opleidingen volgen. Volg jij 1 van de 12 opleidingen. Zou ik dan jou mogen benaderen voor een vragenlijst? Je mag je e-mail adres hier neer zetten of contact opnemen met (msn) aquafemme@Hotmail.com of mailen naar welke_opleiding_past_bij_jou@hotmail.com. Je kunt ook mij een bericht sturen via dit forum. Opleidingen: -Noordelijke Hogeschool Leeuwarden Communication & multimedia Design -Saxion Hogeschool Enschede Kunst & techniek (media art & design en media design & Technology) -Hanzehogeschool Groningen Economie & management (Multimedia en Vormgeving) -Hogeschool voor de Kunsten Utrecht Design for virtual theatre and games -Hogeschool voor de Kunsten Utrecht Digital media design -Hogeschool voor de Kunsten Utrecht Game design and development -Hogeschool voor de Kunsten Utrecht Interaction design -Hogeschool voor de Kunsten Utrecht Interactive Information design -Hogeschool van Utrecht Digitale communicatie (communication & multimedia Design) -Hogeschool Brabant Communicatuin & multimedia Design -Hogeschool Rotterdam Art, Media en Design (communication & multimedia Design) Alsjeblieft mensen, willen jullie mij helpen. Ik heb de opleidingen al benadert, maar krijg weinig antwoord. Dus help mij en mijn project uit de brand. ![]() Ik reken op jullie, Femke
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Beste mensen,
ik snap dat er nog veel meer opleidingen in Nederland zijn op dit gebied. Sorry voor het feit dat je opleiding er niet tussen staat. Maar we zijn bezig met een Pilot website. De website zou misschien in de toekomst verder worden uitgebreid, want er komen steeds meer opleidingen bij in deze sectoren. Ik wil geen discussie oproepen waarom de opleiding die jij volgt er niet tussen staat. Wij gaan eerst aan de slag met deze bovenstaande opleidingen. (12 totaal) Femke
|
voeg me maar toe: a2d4@hotmail.com
Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 23:27. |
![]() |
|
|