Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 12:51
Verwijderd
is dat eigenlijk wel mogelijk?

aangezien ik dit weekend op ameland spendeer zou ik wel willen weten of er nog leuke plekken zijn om uit te gaan...

zijn die er?

alvast bedankt.
Advertentie
Oud 23-09-2003, 14:11
Verwijderd

kratje bier kopen, rond kampvuur gaan zitten met leuke mensen, tent op gaan warmen met hitsige man/vrouw
Oud 23-09-2003, 14:24
Verwijderd
ik zit in een 4-sterren hotel...misschien een tentje in de kamer maar verder... ...

en anders zit ik het hele weekend kolonisten te spelen met mn 'schoonouders'...vandaar...
Oud 23-09-2003, 18:04
Verwijderd
Ik ben vorig jaar naar de Swing geweest met introductie, was wel een leuke discotheek .
Oud 23-09-2003, 18:09
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Swinging mill
Dug out
Oud 23-09-2003, 18:16
femkeb
femkeb is offline
Klopt swinging mill zit op ameland
http://www.swingingmill.nl/preview/

en ook de lichtboei:
http://delichtboei.com/Startnl.htm

Ik ga zelf wel vaak naar ameland, maar veel uit ga ik daar nooit. Wel heb ik gehoord dat de swinging mill erg leuk is. Van de Lichtboei had ik persoonlijk nog nooit gehoord. Ook altijd handig startpagina van ameland:

http://ameland.pagina.nl

Veel plezier!
Oud 23-09-2003, 19:14
Fame
Fame is offline
Waarom ga je naar Ameland als Texel veel leuker is???

Texel ruless...
Oud 24-09-2003, 10:35
Verwijderd
dat was niet mijn keus...

enne thnx, ik ga ff op de sites kijken...

en zijn er eigenlijk ook plekken voor alternatievere lui of niet?

Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 10:40.
Oud 24-09-2003, 11:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Fame schreef op 23-09-2003 @ 20:14:
Waarom ga je naar Ameland als Texel veel leuker is???

Texel ruless...
Jaaaa ben er van de zomer ook geweest, was echt onwijs gezellig
Wel jammer dat alles om 3 uur dicht ging... maar goed na 3'en ga je dan nog ff naar het strand met een heel groepie das ook leuk
Oud 24-09-2003, 20:31
Spacey
Spacey is offline
ik heb op Ameland gewerkt en het ligt er een beetje aan waar je van houdt. Swinging Mill is het populairst (breezer). De lichtboei is wel aardig maar wisselt heel erg qua publiek. Verder als je gewoon lekker wat wil drinken en een potje biljarten moet je gewoon gezellig naar de herberg gaan. Je kan ook nog wel eens 's avonds aan het strand checken. Ohja Dug out ga je heen als er niks leuks is
Oud 29-09-2003, 08:30
Verwijderd
swinging mill vond ik dus echt geen drol aan...nou kwam dat misschien ook wel omdat we dr al om 10 uur waren maar om dan al te beginnen met keiharde trance is niet mijn idee van een leuke avond...
de lichtboei heeft een grappige dj en er werd gangbaarder muziek gedraaid (top40 enzo)...alleen de mensen daar konden niet zo goed op de maat dansen dus dat was ook weer grappig om te zien...
de dug out had ook wel leuke muziek (en geen muntensysteem) alleen klonk het veel te schel op de dansvloer dus daar waren na 1 biertje ook weer weg...(ook omdat we te moe waren)

en verder zat ik er maar 1 weekend dus veel uitgaan kon ik niet doen...volgende keer beter...
Oud 29-09-2003, 21:39
*Liesje*
*Liesje* is offline
Ik ga er aanstaand weekend naar toe. Met introductie kamp... Is dat nog wel leuk zo in oktober op Ameland??
Oud 30-09-2003, 09:15
Verwijderd
toen ik er was was het herfstvakantie voor de Amelanders...veel waren er dus naar het vasteland...

maar als je niet van overvolle discotheken houd is het goed te doen
Oud 23-10-2003, 17:39
Swidge
Swidge is offline
hey er is niks beters dan keiharde trance vanaf 22:00
Oud 27-10-2003, 09:32
Verwijderd
daar valt over te discussieren ... (wat overigens niet te doen was in de swinging will aangezien geluid nogal hard was)
Oud 31-10-2003, 12:55
MuayThaiFight
MuayThaiFight is offline
lichtboei

gezellig daar vooral in de zomer, het is wel aardig klein maar dat maakt niet uit,altijd supergezellige mensen en later op de avond ook wel alternatieve muziek maar mischien hou jij daar niet van maar okey er is voor iedereen wel wat daar,de Mill is meer voor 'breezers' en strengere controle,bij de lichtboei hoef je vrijwel nooit je ID te laten zien en Gratiz intree
Advertentie

Regels voor berichten