Advertentie | |
|
![]() |
|
phpMyAdmin probleem?
Eerst wel en nu neit meer? Kijk anders even:http://nl2.php.net/manual/nl/functio...etch-array.php |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb het woord phpMyAdmin nog geen een keer gezien...
||
Citaat:
![]() Een leeg result is wat anders dan een null result. Een lege result is altijd nog een 'valid' result, een 'null' result is een error. Jezus, trek alsjeblieft de feiten ff na in het vervolg okay? |
![]() |
|||
Citaat:
Bij mij sterft m'n script indien er iets met mn query aan de hand is, or mysql_die(<int code>); gebruik ik, zodat ik een eigen MySQL die-handler kan schrijven, die ook mysql_error(); uitpoept, werkt heerlijk. Maargoed als die niet wordt aangeroepen wordt lijkt me alles ok te zitten met je query, maar gaat er iets fout wat je daarna doet. B.v. een typefout maken bij een variabele waar je MySQL result resource moet opgeven. Citaat:
|
![]() |
PHP-code:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/local/www/sitehub/test.php on line 5 lmd.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enlightenment: Bedankt voor de opheldering ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()