Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik doe psychologie in Nijmegen, was dicht bij en een vrij grote keus nog in afstudeerrichtingen.
Voor de rest heb ik op dat moment niet heel erg er bij nagedacht dat er zoveel verschil zou kunnen zijn in psychologie studies op verschillende universiteiten. Zo heb je in NIjmegen veel werkgroepen en practica's iets wat je op de universiteit Tilburg niet hebt (hoorde ik) IN nijmegen wordt er best veel aandacht besteed aan onderzoek doen en verslagen maken. Dit maakt voor mij de studie afwisselend, ik zou het niet leuk vinden als ik alleen maar moet lezen en tentamens moet maken. |
![]() |
|
Ik ben eerstejaars psychologie aan de RuG. Heb daar voornamelijk voor gekozen omdat Groningen voor mij vrij dichtbij is. Én het is natuurlijk gewoon een ontzettend leuke stad...
|
Ik studeer psych in Nijmegen. Ik wilde eigenlijk naar TU in Eindhoven, op het allerlaatste moment wilde ik dat toch maar niet. Toen wist ik dus niet wat ik wél wilde dus ik heb alle foldertjes van Nijmegen aangevraagd (=dichtbij) en heb gekozen wat mij het leukste leek, psychologie. Niet echt een sterke motivatie dus. Achter de voordelen van Nijmegen kwam ik later pas.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, om op het onderwerp te blijven, ik heb voor Leiden gekozen omdat ik er al m'n hele leven woon en omdat Leiden een van de beste universiteiten van Nederland (en Europa) is. Psych in Leiden is wat traditioneel, dat houdt in dat er betrekkelijk veel statistiek (wiskunde a) wordt gegeven.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|