hoe kan ik bij bittorent de upload beperken, want die neemt nu al onze upload bandbreedte in, waardoor m'n ouders op kantoor dus niet meer normaal kunnen internetten, het is mogelijk staat op bittorent site, maar nou ben ik niet zo'n programmeur, dus kan iemand me ff uitleggen hoe 't moet?
Ik heb bittorrent 3.2.1b (experimental) geinstalleerd (zoek het met google ofzo), en daar kan je simpelweg, als je iets 'download', precies aangeven hoeveel upload je beschikbaar wilt stellen.
Nadeel is natuurlijk, dat als je dat doet, je download ook beperkt word.
Marcade schreef op 23-09-2003 @ 20:20: Ik heb bittorrent 3.2.1b (experimental) geinstalleerd (zoek het met google ofzo), en daar kan je simpelweg, als je iets 'download', precies aangeven hoeveel upload je beschikbaar wilt stellen.
dat versie 3.2.1b installeren lukt niet hoor, dat moet met phyton enzo, dan lukt mij dus echt niet hoor
Marcade schreef op 23-09-2003 @ 20:20: Ik heb bittorrent 3.2.1b (experimental) geinstalleerd (zoek het met google ofzo), en daar kan je simpelweg, als je iets 'download', precies aangeven hoeveel upload je beschikbaar wilt stellen.
als ik bij experimental mn upload op 3 kbs zet download ik nog makkelijk met 150 kbs...