Advertentie | |
|
![]() |
|
okee, het verschil is dit...
jou cafe staat waarschijnlijk in een dorp, of een ander klein gehucht... doe je dit in amsterdam, en ik weet zeker dat elke avond er een stuk of 50 hooligans gaan lopen rellen na 30 gratis biertjes, 50 marrokanen meisjes gaan lastig vallen, 50 hoertjes de hoer gaan uithangen, 50 negers ruzie gaan lopen zoeken, 50 blanken idioot gaan doen, 50 chinezen met chinees gaan gooien, en ga zo maar door. nee, het werkt dus niet |
![]() |
||
Citaat:
|
Shit man, leer idd. eens een samenhangend verhaal te schrijven. Ik had echt moeite om er doorheen te komen. Maarre, die 'ludieke' actie waar jij het over hebt is in een cafe Molly Malones in Groningen. Heel leuk enzo, voor 15 euro onbeperkt bier zuipen, maar het is op maandag. Op maandag zijn er bijna alleen studenten in de stad. Persoonlijk vind ik de Molly Malones erg hard zuigen en ga ik er nooit heen. Ook niet als er onbeperkt gedronken kan worden. En ik vind het prima, ik maak er zelf geen gebruik van, maar ik vind dat je als ondernemer in NL de vrijheid moet houden om zelf te bepalen of dit soort acties er wel/niet komen.
|
Waarom zou je geen voorbeelden kunnen gebruiken als argumentatie? Als het in Tilburg goed gaat, kun je daar als andere stad toch naar kijken? Wat moet je dan als argumentatie gebruiken, allerlei theorieën die wel of niet waar zijn?
In Tilburg gaat het inderdaad probleemloos, mensen die zich helemaal lam willen zuipen doen dat toch wel. |
![]() |
||
Citaat:
En mocht er elke keer alles kort en klein geslagen worden kan er wel overlegd worden met de ondernemer om het probleem op te lossen.
|
|
|