Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alsjeblieft niet zeg. :/ Ik zou me zo ontzettend onzeker gaan voelen dan.. Waarom zou hij het ook nog met iemand anders willen? Ben ik niet goed genoeg? Ligt het aan mij? Bah.
En ik weet wel zeker dat ik dit van hem ook niet zou mogen. [Als ik het zou willen, wat dus niet het geval is. Moet er zelf ook niet aan denken.] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens.. tijmen tieleman? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als ik blijkbaar niet goed genoeg ben in bed dan kan ik het haar niet kwalijk nemen dat ze haar genot ergens anders zoekt.
|
![]() |
hij mag niet van mij, dan zou het gewoon gelijk uit zijn. Eerlijk toegegeven alleen maar omdat ik te onzeker ben en te bang ben dat hij mij dan zou verlaten voor die ander, ik minder goed dan diegene blijk te zijn, enz, enz, enz.
Ik mag het wel van hem met meisjes geloof ik. We hebben ooit zo'n vaag gesprek gehad over het feit dat ik bi ben en hij vroeg zich het één en ander af en gaf vaag aan dat, mocht ik ooit behoefte hebben, ik best met meisjes seks mocht hebben buiten onze relatie, omdat voor hem seks niet het belangrijkste aspect van een relatie is. Maar ja..dan is hij er toch het liefst er zelf bij en doet hij zelf mee, denk ik en ik heb sowieso geen behoefte aan een ander iemand dan mijn partner, alhoewel de gedachte natuurlijk best spannend is.
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 13:05. |
![]() |
|
Nee, ik weet zeker dat ik dat helemaal niet leuk zou vinden. Ik zou er onzeker van worden en me af vragen waarom hij nog met anderen naar bed wil terwijl hij mij heeft.
Andere jongens dan mijn vriend doen mij niets dus ikzelf heb ook helemaal geen behoefte om met andere jongens te rotzooien.
|
![]() |
JA
ik geloof niet in een monogame relatie. Het is echter moeilijker een niet-monogame relatie te hebben, dat eist veel meer en er zijn ook meer regels aan verbonden. in het begin kan het eigenlijk niet omdat dan de basis er nog niet stevig genoeg ligt, maar het gaat er gewoon om of je zeker genoeg bent dat jij zijn nr. 1 bent, als je dat zeker weet is het niet erg als hij af en toe met anderen kloot. Er zijn voor mij echter wel aantal regels * niet vaker met 1 ander meisje, anders dan heb je gewoon 2 vriendinnetjes naast elkaar * niet iemand die ik ken, je moet niet kloten met mijn vriendinnnen * altijd eerlijk erover zijn, liefst van te voren vertellen, dat weet je natuurlijk niet altijd maar dan maar achteraf, zo gauw je liegt tegen me ist over
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb er ook geen problemen mee.
Ik ben helemaal niet bezitterig en m'n vriend ook al niet, ook al houden wel wel heel veel van elkaar. Maar wij hebben dus de afspraak gemaakt dat we er beiden geen punt van gaan maken als er vreemdgegaan wordt. Met bepaalde voorwaarden: nl. er moet (logisch natuurlijk) een condoom gebruikt worden uit respect voor de ander, geen seks hebben met personen waar je echt verliefd op bent (in zo'n geval maak je het alleen maar moeilijker), discreet zijn (dat wil zeggen niet zo dat iedereen ervan weet, omdat dat genant kan zijn voor de ander),... Tot nu toe is geen van ons beiden al vreemdgegaan. Ik voel er op dit moment ook niet veel voor, en hij helemaal niet. Maar ik ben wel blij met de afspraak. |
![]() |
|
![]() |
ik heb er serieus wel es over nagedacht.. en dan kwam ik toch vaak op de gedachte uit waarom niet. Kijk echt n sexrelatie met n ander wordt misschien iets anders.. maar als ie toevallig n keertje met n meisje naar bed gaat waar hij totaal niks voor voelt en hij krijgt iets bij haar wat ik hem niet kan geven, waarom zou ik er dan moeilijk over doen. Overigens denk ik dat als t werkelijk zou gebeuren ik er toch wel heel anders over zou denken.
|
![]() |
nee..ik kan het me niet voorstellen..! Ik stel in een relatie trouw tog best wel hoog...ik zou het liefste hebben dat t gewoon tussen ons tweetjes blijft..seks is best intiem...en het gevoel dat mn vriend dat dan ook met n ander zou delen vind ik verschrikkelijk...blerk...
![]()
|
Wrom zou je in een relatie afspreken dat je met anderen naar bed mag gaan
![]() ![]()
|
ik zou het zelf niet chill vinden als mn vriendin dit zou doen
waarom zou je met iemand een relatie beginnen als je hier de behoefte aan hebt? geniet lekker van je vrijheid dan
|
![]() |
Speciaal verzoek aan degenen die t zich wel voor kunnen stellen: probeer de anderen eens heeel duidelijk uit te leggen waarom je relatie dan toch nog wat waard is
![]() Dat lijkt mij nou echt heel interessant! Tijmen
|
Omdat je relatie niet alleen maar sex is. Naast dat zijn er nog zoveel andere dingen die je in je relatie hebt, dat het vriendje/vriendinnetje van iemand veel belangrijker voor hem/haar kan zijn dan degene met wie hij/zij af en toe sex heeft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wie niet?? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
beetje late reactie,
maar liefde is voor mij iets voornamelijk geestelijks, ik vind geestelijke trouw (in de zin van dat hij van mij houd) belangrijker dan lichamelijke trouw, sex is iets wat een lichamelijke behoefte is en niet perse met liefde te maken hoeft te hebben
|
![]() |
ik zou me hier echt niet prettig bij voelen, zou er zelf ook helemaal geen behoefte aan hebben. Ik kan op zich wel inzien dat sommige mensen er anders over denken, een hele goede vriendin van mij heeft zo'n relatie met haar vriend, maar zelf zou ik het nooiit kunnen. Als mijn vriend het me eerlijk zou vertellen zou ik het niet meteen uitmaken denk ik, maar ik zou het er zeker niet mee eens zijn. en als hij er een gewoonte van wil maken, tja, dan kan ie toch beter een andere vriendin zoeken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja en nee. In theorie wel - ik kan me namelijk voorstellen dat je iemand voor het leven wilt, iemand met wie je samenleeft, een maatje, een zielsverwant. Maar zelfs bij zo'n figuur gaat verliefdheid ooit over, en kun je verliefd worden op anderen. Het lijkt mij praktisch als je dan bij elkaar blijft (gewoon voor het gezelschap en de sex, want vrijwel geen enkel mens vindt het leuk om helemaal alleen te wonen), terwijl je wel vrij bent om, als je verliefd bent op een ander, ook verliefd te kunnen zijn op hem en iets kunnen hebben.
Aan de andere kant lijkt het me niks als m'n partner dat zou doen... Hoewel, ik kan dat nu nog niet zeggen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |