Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel met een vergelijkbaar probleem.
Bij onze hoorcolleges is het gebruikelijk dat je de stof vantevoren voorbereidt, zodat het beter blijft hangen wanneer de docent het in college mondeling verdiept en uitbreidt. Echter, er zijn vrijwel geen studenten die de stof ook daadwerkelijk voorbereiden. Resultaat is dus dat het bij een vraag aan de zaal vaak doodstil blijft (ik wil niet élk college constant aan het woord zijn) en dat het tempo gewoon erg laagligt. Helaas. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als je het niet goed hebt geleerd op de basisschool en/of je sms berichten er ongeveer zo uit zien: hey w8 ff ben zo wir trug! dan kan ik me ook wel voorstellen dat je problemen hebt met de nederlandse taal (ik doe verder ook niet alles perfect hoor, voor ik hier nu reacties op krijg) |
![]() |
|
gelukkig niet zoveel last van. Soms gaat het wel heeeeelll erg langzaam. vandaga college, en daarbij werd iets uitgelegd. Dat duurde dus 1,5 uur. Ik denk dat de meeste mensen het in een half uur ook al begrepen zouden hebben. maar ach......hij bleef maar door gaan.
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan heb ik alleen weer de eigenschap dat ik wél het woord neem, en dat dus erg vaak, wat soms best irritant kan zijn. Want ik ben gemiddeld 30x vaker aan het woord dan de rest van de klas. Niet dat ik zo heel veel zeg, maar de rest is doodstil... |
![]() |
|
Ik vraag me af of er wel zoiets is als niveau op mijn hogeschool
![]() tis echt zwaar beneden peil, de lessen die je krijgt zijn of praktica, of middelbare schoollesjes die je al hebt gehad in de 2e of 3e klas ![]() k zit ook te overwegen om misschien over te stappen naar een uni, maar dan ben ik wel een jaar extra kwijt ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb in de 1e en 2e onder niveau les gehad. (i.v.m hetrogene klas) Op dit moment zit ik in een 3 havo/vwo klas en merk ik echt dat ik in die 2 jaar niets doen achteruit ben gegaan.
Op de voorlichtingsdagen :"Ja voor vwo-ers word er voldoende extra stof aangeboden en die mogen lessen skippen en andere activiteiten doen'. Inderdaad :In de eerste kon ik filosofie doen en sterrenkunde alleen in de 2e is het niet meer mogelijk omdat ik het allemaal al gedaan had.. Maargoed ik vind het niet verstandig om mensen onder hun niveau les te geven. Ik zelf merk dat ik daardoor heel erg lui ben geworden... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
De oplossing is zelfstudie.
![]() Neem iets mee wat je wel interessant vind. Ga in de les zitten, en ga uit je eigen boek leren. Daar heb je meer aan dan zitten luisteren naar dingen die je al weet. Dat doe ik dus ook soms, moet alleen zeggen dat de docenten er niet altijd even blij mee zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n opleiding is super leuk enzo, heel interessant... maar 't tempo ligt echt heel erg laag op dit moment... Ik loop nu twee lessen voor op de rest omdat ik me anders doodverveel thuis... Dit was mijn hobby, maar nu moet er dus een hobby naast komen... Wel jammer...
![]() Mja, misschien gaat het tempo nog omhoog... *hoopt* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hadden we het in de les over 'wat is steriliseren (van voorwerpen)', zit ik ondertussen een samenvatting te maken van het vrouwelijk seksueel hormoonstelsel, in het Engels. ![]() Mja ik ga een enorm project opzetten. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het gewoon belachelijk dat we over hele uitgebreide opdrachten een lesje van een uurtje krijgen en vervolgens in het diepe gegooid worden en dat we zoiets keer op keer voorgeschoteld krijgen en dan ook nog eens precies hetzelfde als in de voorgaande lessen...
|
Ik vind het wel lekker eigenlijk, ik heb veel tijd over en zo. Jammer dan dat het onder mijn niveau is, ik vermaak me wel hoor. Ik leer thuis gewoon de dingen die ik extra wil weten
Ik ben o.a. Steno aan het leren, latijn weer aan het oppakken en mezelf muziekles aan het geven. En op school doe ik dan wel niet zoveel, maar ik wil dat wat we dan moeten leren gewoon wel goed weten..soms.. ![]() Ik ben ook wel een beetje lui op school denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar nu doe ik iets wat ik echt al sinds mn elfde wil en ik wil echt heel graag een goede journalist worden en daar heb ik best veel voor over, dus dan is het een beetje jammer als je op zo'n manier les krijgt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Chaos, toekomstonzekerheden, je kent het wel Verwijderd | 33 | 06-05-2013 11:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minister Plasterk wil keuze middelbare school uitstellen Kitten | 78 | 03-01-2009 01:59 | |
HBO gebruikt wetenschappelijke titels AsianDF | 83 | 20-06-2006 15:06 | |
Algemene schoolzaken |
Wanneer studeer je eigenlijk?? DP17 | 88 | 13-08-2005 12:53 | |
VMBO opslitsen? T_ID | 64 | 04-12-2004 21:37 | |
Algemene schoolzaken |
Klas overgeslagen..? FairyTale | 72 | 06-04-2004 15:28 |