![]() |
|
Verwijderd
|
Op het eerste gezicht lijkt het een aardige PC, maar als ik reclames van computers zie aangeboden door supermarkten heb ik toch gauw het gevoel dat er een addertje onder het gras zit.
Zien jullie iets wat er mis/ontbrekend is aan deze pc (okee, behalve een monitor, duh) ? Reclame |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ziet er goed uit imo, ook wel prettig dat ze nu de merken erbij zetten...
![]() Enige nadelen die ik kan verzinnen: je kunt alleen DVD-R branden, hij zal wel een takkeherrie maken (gokje ![]() ![]() Owja, je hebt geen monitor. ![]()
|
Het ziet er goed uit en ik zie geen addertjes onder het gras. Ze gebruiken merkcomponenten (geheugen, moederbord) en wel zonde mix componenten, ATi Radeon 9600 Pro videokaart. Ik vind wel zonde dat er geen DVD brander bij zit, en dat voor een comp van €1300 zonder monitor. En ATi Radeon 9800 had ook wel gemogen.
Je bent wel goedkoper uit als je zelf iets samenstelt, maar ligt eraan of je dat wilt. Ik vind het geen supergoedkoop aanbod, maar ook zeker niet duur.
|
Hoe goed zo'n bak ook is, ik zou em nooit in een supermarkt kopen...de service daar is brak...en zolang je garantie hebt moet je et met een baggerservice doen...en als je problemen hebt kunnen ze et niet oplossen...dus moet je naar een computerwinkel...en daar moet je betalen voor de evt. kosten...
dit is iig mijn idee over die supermarktdingen...et kan goed spul zijn..maar áls er iets mee is ben je in de aap gelogeerd...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En over de service, een kennis van mij had ook een aldi PC en was niet tevreden over hoe ze omging met zijn problemen, weet al precies niet meer. Maargoed dat is één ervaring, zou niet weten hoe het in het algemeen geldt.
|
![]() |
Voor service heb je aan paradigit echt een goeie, levenslange gratis garatie. De PC van me pa komt daarvandaan, was iets mis mee, en ze onderzoeken um helemaal voor je, geven je advies, en je hoeft aleen voor nieuwe hradware te betale, ze rekenen geen kosten voor het inbouwen/onderzoeken en alles!
Je betaald er wel wat meer voor maar ik vind het een zeer goeie service! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan me zo herinneren dat de vorige (aldi) pc echt flink waar was voor je geld...
Dit is toch ff wat minder (al kan ik de hele aanbieding niet meer vinden?) .... Bij een beetje een goedkope internetshop kun je zeker wat hardware betreft volgens mij wel beter spul krijgen.. Leuk dat d'r een stapel software bijzit maar die gebruik je grotendeels ws toch niet. |
![]() |
|
![]() |
Op zich is er niks mis met zo'n pc, je krijgt wel waar voor je geld.
Wat ik bij een kennis gemerkt hebt, hij heeft zo'n Aldi Medion 8008XL ding gekocht met zo'n Pioneer DVD brander, is dat Pioneer een 1 of andere smerige deal gesloten heeft met Aldi. Je kan de brander niet updaten met de originele firmware die op de Pioneer site staat, dit staat er ook bij vermeld. De enige manier waarop je dat ding kan updaten is met een gehackte firmware, 't gros wat die computers koopt heeft vrij weinig verstand van computers dus dat is niet echt handig. Op de medion site staat ook geen speciale firmware voor de brander (misschien staat er ondertussen nu wel een update op?) De reclame van die pc was een klein beetje misleidend omdat je het idee kreeg dat er een compleet nieuwe ATI 9600 kaart in zat, maar eigenlijk was het een overgeclockte ATI 9500. Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 09:02. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Lidl Computer Maradinus | 12 | 24-03-2007 16:43 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Periodieke Winkel Aanbiedingen Verwijderd | 142 | 15-08-2005 22:35 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Doet niets meer gulioz | 14 | 14-10-2004 19:25 | |
Software & Hardware |
[PC] actie Brutus | 12 | 16-03-2004 20:17 | |
Software & Hardware |
Aldi pc, kopen of niet wp160366 | 61 | 15-12-2002 13:13 | |
Software & Hardware |
(nieuwe pc) samenstellen AirRaid | 22 | 23-11-2002 12:53 |