Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oh en ik mis niemand. Mensen die gaan doen dat óf omdat ze genoeg hebben van 't forum, of niet meer terug mogen komen. Voor groep 1 heb ik respect en die kunnen ook beter wegblijven als ze dat beter vinden, groep 2 moet gewoon opsouten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen niet zo vaak meer...
|
![]() |
Ik ben niet helemáál weg! Ik kijk soms nog even rond, en zo af en toe kan ik het niet laten.
Maar een forumtijger ben ik zeker niet meer nee. Zal ik ook niet weer worden. Edit: y0 Evito hier, first off allemaal bedankt voor de steunbetuigingen, ik wil mijn eigenwaarde daar niet aan ophangen, maar toch voel ik mij gevleid door het feit dat men mij mist, of in andere bewoordingen, graag terug zou willen zien. Ik zou bladzijden kunnen schrijven over mijn banningsoord, als was ik Ovidius zelf, maar dat zal ik niet doen. Ik zal niet zeggen hoezeer ik jullie mis, mijn lieve vrienden, ik zal niet zeggen hoe naar het is om verbannen te zijn. Het eerste is zo, maar zal leiden tot traantjes mijnerzijds, het tweede is niet zo. Het is helemaal niet naar om te stoppen met forummen. Ik spreek ook namens Pien (Pien knikt van wel) als ik zeg dat stoppen met forummen heel gemakkelijk is, en dat het tot een verbetering van je eigen persoon en identiteit leidt. Voor Pien en Evito (en ja, hierover spreek ik graag in de derde persoon) was het niet meer nodig het sociale contact van het forum te hebben. Begrijp dat wij nu een nieuwe manier van communicatie hebben gevonden, die veel persoonlijker is dan het internet en veel minder slechte emoties opwekt, zoals ik die hier zo dikwijls heb ervaren. Inmiddels ben ik succesvol met een studie begonnen waar ik me heel goed bij voel, en waarbij ik volop kan denken, en ben ik ook persoonlijk veel gelukkiger dan toen ik nog enkel via internet communiceerde. Valete, amici mei. Edit (poesiefox): Oja: dat jullie je helemaal niet afvragen hoe het toch kan dat we samen opeens vertrokken waren? We dachten dat jullie een en ander nu wel door zouden hebben?
Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 18:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |