Advertentie | |
|
![]() |
|
LOL
er zijn 2 video' s van uitgekomen ..da's alles wat ik weet .. en 2 singles "pittige tijden " en "soap, soap we willen soap" "soap, soap we willen soap..het mooiste dat bestaat... soap, soap we willen soap,..het houd je van de straat.... GTST..the bold en ook de rest.. maar pittige tijden is het best....!!! ![]()
|
telekids blijft de beste show/serie voor mij ooit !! Ik keek het echt ALTIJD! op de basisschool leefde ik daar zelfs helemaal naar toe
![]() ![]() Carlo en Irene zijn echt de best! Ik kan me ook herinneren dat er allemaal Bn'ers in pittige tijden kwamen. Die konden hun lach echt niet inhouden ![]() Ahhh, heel telekids was gewoon zo super! Alles life, alles ging fout ![]() Eigenlijk is het wel goed dat ze gestopt zijn. Nu staat het tenminste als een mooi jeugdsentiment in mijn hoofd geprint. Niet dat ze aan het einde de show aan het uitmelken waren ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Om in een homosaaina te mogen moet je een schroevensaaier in je pik #1279 Verwijderd | 500 | 15-01-2011 13:25 | |
Films, TV & Radio |
[gtst] 17 Gumby | 500 | 29-09-2005 13:28 | |
Films, TV & Radio |
Pittige tijden, het leven is een zure bom! Briseïs | 84 | 14-01-2005 16:19 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #12 Quiana | 500 | 24-11-2004 17:45 | |
Films, TV & Radio |
gtst [12] Verwijderd | 500 | 05-10-2004 21:42 | |
Films, TV & Radio |
Telekids op herhaling zien te krijgen.... Telekidsfan | 25 | 02-03-2004 17:12 |