Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 11:52
Wennepen
Wennepen is offline
Nou het onderwerp zegt het al: zijn jullie het met me eens als ik zeg dat oude liefde niet roest? Bij mij zelf klopt het in ieder geval wel, mijn ex en ik konden nog steeds zo goed met mekaar dat we het maar weer hebben geprobeerd en we zijn onwijs gelukkig dussss, oude liefde roest niet?
Oud 19-04-2002, 11:56
Mrs.R.Mortis
Mrs.R.Mortis is offline
ik heb volgens mij altijd zo'n laag er bovenop waardoor het niet gaat roesten, maar m'n ex die is er meteen met een staalborstel opgegaan
Oud 19-04-2002, 12:19
mausi
mausi is offline
Volgens mij kan oude liefde altijd wel weer oplaaien. Er blijven altijd wel gevoelens voor diegene hangen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 12:40
miro
miro is offline
Hmm niet mee eens. Ik hoef mn oude liefde voor geen goud meer terug, terwijl ik toen dacht dat ik mn hele leven bij hem zou blijven. Hij blijft wel speciaal voor mij, maar liefde, nee.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:04
stout!
stout! is offline
Verliefdheid wel, liefde niet
T slijt wel een beetje, maar als ik echt van iemand heb gehouden blijf ik altijd wel gevoelens voor diegene houden, hij kan me nooit meer helemaal koud laten

Korte verliefheden daarentegen...

Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 14:55.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:22
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
mausi schreef:
Volgens mij kan oude liefde altijd wel weer oplaaien. Er blijven altijd wel gevoelens voor diegene hangen.
precies.. die gevoelens blijven gewoon altijd
Oud 19-04-2002, 14:50
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:
T slijt wel een beetje, maar als ik echt van iemand heb gehouden blijf ik altijd wel gevoelens voor diegene houden, hij kan me nooit meer koud laten

exactly
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:37
eden6
eden6 is offline
Dat is deels wel waar.

Als je echt van iemand gehouden hebt en veel met die persoon hebt meegemaakt zal hij/zij altijd een speciaal plekje behouden.

Maar dat wil niet zeggen dat je niemand anders tegen kunt komen waarvan je net zoveel of misschien wel meer kunt houden. Het kost alleen tijd om je gevoelens kwijt te raken of iig minder te laten worden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:41
Verwijderd
Eh... nou ja, ik zal altijd wel een zwak hebben voor *kuch* een bepaald persoon *kuch*, maar ik denk niet dat dat ooit nog wat wordt... ik ben niet meer verliefd en hij is het nooit geweest
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:16
Piccola
Piccola is offline
Oude liefde roest zeker niet! Als je echt van hem/haar hield zal hij/zij altijd heel bijzonder voor je blijven! Ik heb 2 exen waar ik echt van heb gehouden, en veel ook.. Die 2 zullen me nooit meer niets doen. Ze zijn speciaal en er is nog steeds een apart gevoel voor die 2!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:31
h@ppy
h@ppy is offline
now... of het niet roest xal het niet weten..
misschien by de 1 wel en bij de andere dan niet..
by mij niet.. teminsten by sommige dan
maare ik denk dat iedereen altijd wel terug er aan denkt en denkt van... tja... toch allebij nog wel wat voelen.. want het gaat net zomaar weg
xx moi
Oud 20-04-2002, 17:21
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
stout! schreef:
T slijt wel een beetje, maar als ik echt van iemand heb gehouden blijf ik altijd wel gevoelens voor diegene houden, hij kan me nooit meer helemaal koud laten

vinnik ook
khou nog van mun ex..
ik dacht dat we sins donderdag weer wat hadden, we hebben gezoent enzo.. maar kheb daarna niks meer van hem gehoord.. hij ook niet van mij, maarja... kweettut gewoon niet
tis nu 2 dagen verder... normaal stuurde hij me zowat elke dag wel een mailtje ofzo.. en hij zei ook dat ie me nog heel leuk vond
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 22:43
a girl
a girl is offline
Citaat:
Wennepen schreef:
Nou het onderwerp zegt het al: zijn jullie het met me eens als ik zeg dat oude liefde niet roest? Bij mij zelf klopt het in ieder geval wel, mijn ex en ik konden nog steeds zo goed met mekaar dat we het maar weer hebben geprobeerd en we zijn onwijs gelukkig dussss, oude liefde roest niet?
ben er helemaal mee eens.. als mijn ex er nu ook zo over dacht.. hij denkt gewoon dat het nooit meer hetzelfde zou kunnen worden als vroeger, hadden jullie daar geen problemen mee?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 23:15
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Hij /zij zal je levenspad nog een keer kruizen.
Het gevoel wat je voor diegene koestert is nog niet vervaagd..

Ik denk dat je het dan pas zelf echt zal weten. Het is mij nog niet overkomen maar ik geloof er zeker in.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:22
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Oude liefde roest zeker niet! Als je echt van hem/haar hield zal hij/zij altijd heel bijzonder voor je blijven!
precies!
Old flames never parrish
Oud 21-04-2002, 14:10
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Hmm.. hangt er sterk vanaf hoe jullie relatie was en waarom die relatie is uitgegaan..

Wat betreft mijn ene ex ben ik het heel erg met je stelling eens..
Toen ik um na anderhalf jaar opeens weer zag vroeg ik me echt af waarom ik het had uitgemaakt toendertijd ( ?!!) en niet omdat hij zó ontzettend lekker is ofzo want dat is nou ook weer niet zo.. maar gewoon.. ik zou um eigk best wel weer terug willen als hij er op staat ofzo

Wat betreft een andere ex van mij ben ik gister uit een leuke desillusie wakker geworden.. Ik had um al een jaar niet meer gezien en af en toe miste ik um nog wel eens.. Aanvankelijk was ik heel blij um weer eens te zien, maar binnen no time was voor mij weer precies duidelijk waarom ik het uitgemaakt had. Ik vraag mezelf zelfs af waarom ik daar nog 2 maanden voor nodig heb gehad?! Die jongen heeft echt het IQ van een weekdier en is me een partij kinderachtig!!!!
Mjah, hij deed me wel iets -om terug te komen op je stelling- ik voelde wel een soort band ofzo maar hem terug willen? NEVER!!!!!!!

[EDIT: my god, zóveel smilies in 1 post ]

Laatst gewijzigd op 21-04-2002 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:37
Verwijderd
Mijn ex heeft ook het IQ van een weekdier, maar God wat mis ik haar. Hoe groot is de kans dat iemand alsnog intelligent wordt?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:27
Q
Q is offline
Citaat:
KontraDix schreef:
Mijn ex heeft ook het IQ van een weekdier, maar God wat mis ik haar. Hoe groot is de kans dat iemand alsnog intelligent wordt?
Er is een uitgelezen kans van ongeveer 23.85763653858% dat degene in een zodanig klein tijdsbesef enige inteligentie tot zicht neemt. Dit neemt niet weg dat de overige 77% meer aan bod zullen komen wat inhoudt dat ze nog gewoon dr ouwe domme zelf is. Dusuh.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:02
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 13:47
nouk16
nouk16 is offline
is absoluut waar!het ging uit met m''n ex en een half jaar later begonnen we toch weer beetje te ''rommelen''. Uiteindelijk toch weer stuk gelopen maar toch.. hij zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 13:53
Verwijderd
ik hoop van wel...ik kan me er niks bij voorstellen om bij 1 van mijn exen terug te zijn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:42
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
KontraDix schreef:
() In welk opzicht is jullie relatie dan stuk gelopen op haar IQ dan?
Oud 24-04-2002, 09:56
Verwijderd
Omdat ik me steeds meer en meer bezighield met mijn idealisme, schrijven, filosoferen en ik hou ervan wanneer iemand mij intellectueel kan uitdagen.
Maar zij werd steeds oppervlakkiger en op een gegeven moment werd 'dansen en sjansen' het allerbelangrijkste in haar leven.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 10:34
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik kan me ook nie voorstellen dat je een ex behoorlijk gaat dissen, van ze was lelijk etc. want je hebt wel van der gehouden!
Oud 24-04-2002, 14:28
Druppel
Druppel is offline
met mijn ex en mij was het ook een hele lange tijd uit, maar ineens bloeide het weer helemaal op en nu zijn we alweer heel lang gelukkig samen. Ik denk niet dat ik hem ooit nog vergeet of dat hij me ooit nog koud zal laten.

Xx~Druppel~xX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2002, 14:36
Verwijderd
Is denk ik wel waar jah..

Kheb gwoon voor bepaalde mensen een zwak, daarmee is ut nooit wat geweest maar de zwak zal denk ik altijd blijven.. Mn ene ex hoef ik echt niet meer iets mee maar daar ben ik ook nooit echt verliefd op geweest denk ik.. Mn andere ex ging gewoon niet meer maar kmaak me nog altijd zorgen om em, ben altijd bang ineens ergens te horen dat ie dood is ofzow en das toch ook een vorm van liefde, zorgen maken..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 15:41
Jeronimo
Jeronimo is offline
Fuck...kheb geen zin om men vriendin te delen met haar ex.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 18:37
Kl@proosje
Kl@proosje is offline
Ja dat klopt....ik heb zelf een relatie van bijna 3 jaar gehad met een jongen en we hebben samen besloten te stoppen. Ik heb inmiddels een andere vriend en ik ben heel erg dol op hem. Maar toch als ik mn ex zie of spreek (= best vaak....hij is de beste vriend van mn broer) krijg ik het warm. Hij heeft een bijzonder plekje in mn hart en dat zal die ook altijd hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 07:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kweenie hoor...Helemŕŕl weg gaat het denk ik niet, maar je kunt inmiddels wel een soort van haat tegen die persoon hebben gekregen..Als je ooit veel om iemand hebt gegeven is het moeilijk om dat gevoel weg te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 08:35
spinningduck
spinningduck is offline
Ik ben het er mee eens, ik had het na anderhalfjaar met hem uitgemaakt, ik was er heilig van overtuigd dat ik hem nooit meer terug wilde, kreeg een nieuwe vriend, daarna nog een, totdat hij ineens weer voor me neus stond, ik was op slag weer verliefd, had het uitgemaakt met m'n andere vriend en ben toen teruggegaan naar hem, dat is bijna een half jaar geleden en het gaat nu nog steeds super....

Liefsssss
Reageren

Regels voor berichten