Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm.. hangt er sterk vanaf hoe jullie relatie was en waarom die relatie is uitgegaan..
Wat betreft mijn ene ex ben ik het heel erg met je stelling eens.. Toen ik um na anderhalf jaar opeens weer zag vroeg ik me echt af waarom ik het had uitgemaakt toendertijd ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat betreft een andere ex van mij ben ik gister uit een leuke desillusie wakker geworden.. Ik had um al een jaar niet meer gezien en af en toe miste ik um nog wel eens.. Aanvankelijk was ik heel blij um weer eens te zien, maar binnen no time was voor mij weer precies duidelijk waarom ik het uitgemaakt had. Ik vraag mezelf zelfs af waarom ik daar nog 2 maanden voor nodig heb gehad?! Die jongen heeft echt het IQ van een weekdier en is me een partij kinderachtig!!!! ![]() ![]() Mjah, hij deed me wel iets -om terug te komen op je stelling- ik voelde wel een soort band ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() [EDIT: my god, zóveel smilies in 1 post ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-04-2002 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Omdat ik me steeds meer en meer bezighield met mijn idealisme, schrijven, filosoferen en ik hou ervan wanneer iemand mij intellectueel kan uitdagen.
Maar zij werd steeds oppervlakkiger en op een gegeven moment werd 'dansen en sjansen' het allerbelangrijkste in haar leven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is denk ik wel waar jah..
Kheb gwoon voor bepaalde mensen een zwak, daarmee is ut nooit wat geweest maar de zwak zal denk ik altijd blijven.. Mn ene ex hoef ik echt niet meer iets mee maar daar ben ik ook nooit echt verliefd op geweest denk ik.. Mn andere ex ging gewoon niet meer maar kmaak me nog altijd zorgen om em, ben altijd bang ineens ergens te horen dat ie dood is ofzow en das toch ook een vorm van liefde, zorgen maken.. |
![]() |
|
![]() |
Ja dat klopt....ik heb zelf een relatie van bijna 3 jaar gehad met een jongen en we hebben samen besloten te stoppen. Ik heb inmiddels een andere vriend en ik ben heel erg dol op hem. Maar toch als ik mn ex zie of spreek (= best vaak....hij is de beste vriend van mn broer) krijg ik het warm. Hij heeft een bijzonder plekje in mn hart en dat zal die ook altijd hebben.
|
![]() |
|
Ik ben het er mee eens, ik had het na anderhalfjaar met hem uitgemaakt, ik was er heilig van overtuigd dat ik hem nooit meer terug wilde, kreeg een nieuwe vriend, daarna nog een, totdat hij ineens weer voor me neus stond, ik was op slag weer verliefd, had het uitgemaakt met m'n andere vriend en ben toen teruggegaan naar hem, dat is bijna een half jaar geleden en het gaat nu nog steeds super....
![]() Liefsssss
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedichtje voor school Demipet660 | 2 | 28-01-2016 19:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn schrijfsels Talenlover | 10 | 24-11-2015 19:14 | |