Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2003, 10:26
AngelEyez
AngelEyez is offline
Hey, ik heb pas een nokia 3410 gekregen van iemand en mijn oude telfort kaart erin gedaan. Maar als ik bv een spelletje wil downloaden en m'n telefoon verbinding gaat maken krijg ik altijd de foutmelding 'controleer dienstinstellingen'.
Ik heb al gekeken op de site van telfort. Daar kon je gratis de instellingen van telfort voor wap naar je telefoon toesturen, dat heb ik gedaan maar het heeft niks uitgemaakt.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2003, 21:19
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
AngelEyez schreef op 27-09-2003 @ 11:26:
Hey, ik heb pas een nokia 3410 gekregen van iemand en mijn oude telfort kaart erin gedaan. Maar als ik bv een spelletje wil downloaden en m'n telefoon verbinding gaat maken krijg ik altijd de foutmelding 'controleer dienstinstellingen'.
Ik heb al gekeken op de site van telfort. Daar kon je gratis de instellingen van telfort voor wap naar je telefoon toesturen, dat heb ik gedaan maar het heeft niks uitgemaakt.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

-xxx-
Ben je de instellingen al handmatig nagegaan? Misschien is de telefoon wel icm. met Vodafone gebruikt en staan er toch nog wat kleine dingetjes in. Je weet maar nooit met Nokia

offtopic: je wilt toch helemaal geen JAVA-games spelen op 'n monochrome scherm?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 22:37
grensgeval
grensgeval is offline
ik krijg dat als ik geen beltegoed meer heb en ik probeer te w@ppen.
maarjah dat heb je vast gecontroleerd! hebje gekeken of je de goede instellingen hebt en niet die van abbo als je 'n prepaid hebbt???? zou ik wel doen... kan met inloggegevens te maken hebben......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten