Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hmm, ja ik heb dus Lite weggehaald om deze te installeren, want Lite ging ook nie zo lekker, en nu gaat de gewone echt helemaal fuck dus.
kloksnelheid is: 1400 Mhz ofzo en 60GB, geloof ik, in ieder geval snel genoeg om flink wat te kunne downloade, iets dat we tot voor kort ook vaak en succesvol konden doen. dan toch maar weer Lite erop..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als Kazaa te sloom werkt (is bij mij ook zo, Athlon XP 2200, snelle ADSL-aansluiting, flinke harde schijf, 512 Mb ram, zou toch echt snel genoeg moeten zijn) dan kun je altijd ook een ander filesharing-programma gebruiken.
Kazaa is namelijk zwaar kut. Tuurlijk, het lijkt erg leuk en het lijkt net alsof je d'r erg veel mee kan, maar dat valt wel mee. Ik raad je aan om BearShare te gebruiken (kun je wel downloaden bij download.com), werkt veel beter. Ziet er wel veel simpeler uit, maar werkt sneller en makkelijker. Er zijn sowieso veel meer goede programmaatjes voor dit soort dingen, dus niet alleen KaZaa. Tis maar dat j ut effe weet.
|
Kazaa wordt ontzettend traag als je veel resultaten hebt en ie nog steeds zoekt. Als je dus 'automatisch meer zoeken' aan hebt gevinkt in Kazaa Lite, en je minimized 'm en internet 5 minuten, vreet ie gigantisch veel resources.
![]() Tenzij hij ook traag is zonder dat je zoekt, in dat geval kan je beter een andere client met bijbehorend protocol gaan gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso is het aan te raden om elke 3 maanden je PC te formatteren. Ben ik een heel groot fan van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een Windows NT4 surver gehad die 4 jaar lang zonder reboot gedraait heeft. alle onderdelen geupdate en alle security leaks gedicht zonder dat er ooit een restart aan te pas kwam. Zeer eenvoudig, je moet alleen weten hoe het werkt. Was wel leuk om de enige NT server in de top 1000 te zijn bij het oude uptimes.net project. Die bak is tegenwoordig ook al lang vervangen door een Windows 2000 server. In Windows 2000 en XP is het nog makkelijker. Kazaa lite gaat trouwens niet anders met je schijf om als Kazaa gewoon. Het énige verschil is een aantal meegeleverde extra tools bij K-Lite welke niet bij Kazaa zitten en het ontbreken van de Adware (er zit namelijk geen spyware in Kazaa, maar Adware). |
![]() |
||
Citaat:
Maar zoals je zegt, ik heb hier ook een PC staan die al meer dan 3 jaar niet geformatteerd is. Da's m'n werk PC, daar download ik ook vrijwel nooit mee of iets in die richting, dus het wordt ook nooit een zooitje. Met Windows XP kun je het trouwens ook wel uithouden. Maar het heiligst is natuurlijk m'n Debian PC, die ik btw ook het meest gebruik. Die heb ik in het begin heel vaak opnieuw geinstalleerd omdat ik echt een paar enorme errors veroorzaakte, maar tegenwoordig heb ik daar nooit problemen mee. Heb jij trouwens wel eens op de PC van een echte leek (zoals mijn broertje) gekeken wat er allemaal geinstalleerd is enzo? Dan snap je wel waarom ik aanraad om elke 3 maanden te formatteren.
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens mijn win2k installatie staat er al sinds maart op en begint nu wel wat kuren te vertonen.. maar ik heb een hekel aan formatteren dus los het wel weer op ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|