Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 16:54
II_Duce
Avatar van II_Duce
II_Duce is offline
Wie heeft em al gespeeld?
vertel wat vind je er van..
ik vind em wel tof
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2003, 17:55
Dr Evil
Dr Evil is offline
Jaoh ik.. wil wel 'ok' spel
Loopt nog wel redelijk op mn pc al had ik gedacht dat ie beter zou lopen...
Maarjah is wel ff lollig om te doen meer niet... w8 meer op de 'echte' titels


[ AMD 2600+, 1024 DDR PC2700 333 Mhz, ATI Radeon 9500 Pro 128mb DDR, A7V8X, verder niet echt belangrijk voor de snelheid]
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:27
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Wel aardig.. al liep het imo vrij crappy op mn 2100+ en R8500. Me bought a MSI-K7N2-DELTA ILSR en R9800Pro en dan eindelijk loopt het lekker soepel. Beetje teleurstellend.

Maar qua gameplay.. tja. Het blijft een en al schieten, maar het is vrij gevarieerd en wel leuk. Maar "dé" FPS is het niet, imo.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:10
Verwijderd
is de multiplayer leuk? Als ik Halo ga halen doe ik het om de mp, want ik heb hem nl. ook al op de xbox. In de PU werd al een vergelijking gemaakt met Battlefield, vanwege de voertuigen die erin zitten.
Of is dat nog niet goed te testen omdat er (nog) te weinig servers zijn?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:46
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
De MP heb ik nog niet gedaan, maar ik heb het ook op de X-box gespeeld.. zie er niet veel verschil in kwa graphics

Zeer mooi
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 19:23
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
WHAT THE F*CK....
is er zo revolutionair aan Halo? De levels zijn echt té lineair. Honderd keer precies dezelfde gangetjes en allemaal gevuld met Covenant of Flood. Was de leveldesigner ziek ofzo, en hebben ze maar snel een copy-paste gemaakt tot het leek op een level? Serieus, ik verveel me in Halo. Mensenlief, wat maakt deze zoveelste shooter tot zo'n God op de Xbox? Hebben XboX-mensen geen smaak dan ofzo? Zelfs die voertuigen zijn 'been there, done that', al maken ze het spel nog enigzins boeiend.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:08
LORD_BL
Avatar van LORD_BL
LORD_BL is offline
Ik ben het helemaal met je eens man (not kidding here)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:24
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
idd

halo is niet bijzonder
Unreal2 was boeiender, en die was al vrij matig imo

alleen die vehicles zijn wel geinig
maar veel zijn t er niet

tot nu to heb ik alleen nog maar in een wardhog, tank en een ghost gereden
en de banshee en alien tank gezien

volgens mij is er ook niet meer

ook mag er wel wat meer variatie in de aliens zitten zeg... jezus
hele tijd van die gillende beesten en een armor beest
of 2 met een shield
heel soms een rocketbeest
gaap

en het loopt nog ZWAAR kut ook
en zag t er nog echt vet uit had ik dat nog wel ok gevonden maar t stelt nix voor
ik speel op 800x600 ffs
en nog vrij lage fps
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 01:09
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Klopt. Met een Radeon 9800Pro loopt het wél lekker, maar ik zal zeker niet zeggen dat dat normaal is.. vind ik dan. Want met lager (Radeon 8500LE) vond ik het klote draaien.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 01:16
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 30-09-2003 @ 21:24:
idd

halo is niet bijzonder
Unreal2 was boeiender, en die was al vrij matig imo

overdrijven is ook een vak

ik vinnem wel cool maar niet zo lekker spelen als op de xbox
het loopt idd niet zo heel erg soepel, kep best vaak ineens vette fps drop... maar desalniettemin speelt het imho nog erg fijn vooral die machinegeweer en die sniper heerlijk en dan vergeet ik nog de nades



hier vloog het vliegtuig waaar ik in moest zitten zonder mij weg komt misschien omdat ik iedereen die erin zat dood had geschoten
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 11:26
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Mja, ik had in die Cruiser die Covenant Dropship al ontkoppeld om te ontsnappen, en toen klikte ik per ongeluk op 'vuur' en ik schoot Keyes hard door z'n hoofd :> Maar terwijl er stemmetjes kwamen van "oh no, the captain is dead" verscheen ineens de cutscene waarin het dropship met iedereen vertrekt. *PHEW* dacht ik toen :>

Maar eh, de wapens zijn wel leuk en de grenades ook, maar de gameplay is té saai imo.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 11:39
II_Duce
Avatar van II_Duce
II_Duce is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-10-2003 @ 12:26:
Mja, ik had in die Cruiser die Covenant Dropship al ontkoppeld om te ontsnappen, en toen klikte ik per ongeluk op 'vuur' en ik schoot Keyes hard door z'n hoofd :> Maar terwijl er stemmetjes kwamen van "oh no, the captain is dead" verscheen ineens de cutscene waarin het dropship met iedereen vertrekt. *PHEW* dacht ik toen :>

Maar eh, de wapens zijn wel leuk en de grenades ook, maar de gameplay is té saai imo.
ja de gameplay en de levels vervelen behoorlijk snel
en multiplayer is ook niet echt boeiend...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:28
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
de stemmetjes van die fucking aliens zijn egt te vet..

OEH GET IT OFF! GET IT OFF!!! AAARRGGGG!!


__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 22:41
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 02-10-2003 @ 15:28:
de stemmetjes van die fucking aliens zijn egt te vet..

OEH GET IT OFF! GET IT OFF!!! AAARRGGGG!!


Ja idd

*gooit granaat*

Alien: "What th.." BOEM
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 00:20
Verwijderd
Multiplayer co-op...can you say carnage?
Tenminste, dat was op de X-Doos...zal binnenkort de pc versie eens kijken
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:19
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Waar-de-loos.

Ik heb hem gedeinstalleerd.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 12:50
Verwijderd
Wat ik tot nu toe van de eerste paar levels heb gezien is niet echt veelbelovend...te weinig snelle actie, het lopen gaat te traag en de gameplay in het algemeen is vrij slapjes.

Verder vind ik 'm er minder mooi uitzien dan bijvoorbeeld UT2k3 (en straks ook UT2k4) terwijl hij zwaardere eisen heeft en eigenlijk behoorlijk crappy draait hier op een 2800+ (2325-MHz) Athlon XP met 512mb DDR en een Geforce4 Ti 4600 128mb op 330/715

Maar goed, misschien wordt het nog gaver naarmate ik verder kom, maar de eerste indruk is: te traag, te zware eisen in verhouding tot de kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:04
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-10-2003 @ 13:50:
Maar goed, misschien wordt het nog gaver naarmate ik verder kom, maar de eerste indruk is: te traag, te zware eisen in verhouding tot de kwaliteit.
Het begin is juist het leukste, hierna wordt het eentonig as fuck. Maar echt sloom vind ik het niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2003, 19:41
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Idd, eerste levels zijn 't leukste. Hoe verder je komt, hoe saaier en eentoniger het wordt. Jammer genoeg.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 04-10-2003 @ 20:04:
Het begin is juist het leukste, hierna wordt het eentonig as fuck. Maar echt sloom vind ik het niet.
Nee, daar heb je gelijk in. Unreal II: The Awakening was pas écht sloom, dat was echt een gruwelijke misser.

Ik ben gewoon gewend aan de bewegingssnelheid van UT2k3. Die ligt een stuk hoger, wat natuurlijk ook noodzakelijk is om goed te kunnen spelen. Voor een single-player FPS is eigenlijk niet noodzakelijk dat-ie met 100 fps draait of dat je heel snel kunt lopen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 22:18
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Hm, ik vond Unreal II een stuk leuker. En sloom, tja. Het is geen multiplayer fragfest nee. Maar Halo, pff.. wat een desillusie.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 05:04
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
ik moet zeggen dat het hoe het ook kan een stuk minder cool dan op de xbox is.. komt misschien omdat de cooperative mode niet in de pc versie zit en die is imho het bruutst en verder loopt ie traag als de ziekte op de pc (iig bij mij)
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:15
Verwijderd
Dat is ook wat ik gehoord heb, de mensen die de XBox versie hebben gespeeld vinden die veel stoerder dan de PC-versie.

Even wachten op een goede Xbox-emulator dus
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:58
Verwijderd
halo is gewoon ingehaald door de slagtand des tijds.

ik denk zelfs dat ik nu liever halo heb zoals ie was bedoeld VOORDAT ie naar de xbox kwam als erna (ondanks de betere graphics).

toen was het nog een levende wereld waar je doorheen ging, anders dan "levels".

er waren toen ook nog van die dino-beesten etc.
maarja, dan praat je over de e3 trailer van 2000 ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:47
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Halo vind ik een prima shooter, maar een supergame is het zeker niet. Maar als je die verwachtingen niet hebt is het toch weer even leuk knallen, net als Unreal 2003, die ik persoonlijk wel iets beter vond. Tof in Halo zijn de vehicles. Alleen kan ik volgens mij niet gunner zijn en iemand anders rijden, jammer.

Ik wil KNALLUUUUUUUUUUUUH
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 17:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb halo op de xbox en vind het een prima spel. Geen meesterwerk, maar dat zijn maar weinig spellen in dit genre. Laten we eerlijk zijn, het fps-genre heeft kwantitatief niets te klagen, maar het algemene niveau is niet bijster hoog. Dat maakt Halo automatisch een van de beteren in het genre. En geloof me, ik ben behoorlijk ervaren met fps op de pc. Dus ik weet waar ik over praat.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 05-10-2003 @ 18:00:
Ik heb halo op de xbox en vind het een prima spel. Geen meesterwerk, maar dat zijn maar weinig spellen in dit genre. Laten we eerlijk zijn, het fps-genre heeft kwantitatief niets te klagen, maar het algemene niveau is niet bijster hoog. Dat maakt Halo automatisch een van de beteren in het genre. En geloof me, ik ben behoorlijk ervaren met fps op de pc. Dus ik weet waar ik over praat.
Ik geloof je dan maar op je woord

In ieder geval ligt Halo gewoon onder de maat van wat ik van een FPS-singleplayer verwacht.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 00:16
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 05-10-2003 @ 18:00:
Ik heb halo op de xbox en vind het een prima spel. Geen meesterwerk, maar dat zijn maar weinig spellen in dit genre. Laten we eerlijk zijn, het fps-genre heeft kwantitatief niets te klagen, maar het algemene niveau is niet bijster hoog. Dat maakt Halo automatisch een van de beteren in het genre. En geloof me, ik ben behoorlijk ervaren met fps op de pc. Dus ik weet waar ik over praat.
No offense, maar met deze woorden maak je je, imo, juist tot een anti-expert op FPS-gebied. Een van de RECENTERE betere misschien..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:56
Rieno
Rieno is offline
Kheb 'm net vandaag gehaald...vind het best leuk om te spelen, maar als iemand als ik, die niet vaak fps games speelt, het op legendary compleet te simpel vind....lijkt me niet goed
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 04:55
Verwijderd
De AI is trouwens ook niet echt denderend; aliens zien je niet eens als je ze in je crosshair hebt staan (met name in 't begin merk je dat). Pas wanneer ze een paar kogels hebben ontvangen schakelen ze in "search" of "sniff" mode. Beetje jammer. In open veld werken ze trouwens wel grappig samen.

En mijn GF3 blijkt obsolete met Halo! Wat een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 12:46
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Nou dat is toch juist wel realistisch?

Soms slapen ze ook, echt schattig.

Als je dan een schot lost of te dicht bij komt, worden ze allemaal wakker.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 12:54
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 13-10-2003 @ 13:46:
Nou dat is toch juist wel realistisch?

Soms slapen ze ook, echt schattig.

Als je dan een schot lost of te dicht bij komt, worden ze allemaal wakker.
Schattig?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:41
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 13-10-2003 @ 13:54:
Schattig?
Ja die kleintjes. Heel aaibaar.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 13-10-2003 @ 05:55:
En mijn GF3 blijkt obsolete met Halo! Wat een gruwel.
Volgens mij is elke videokaart obsolete door Halo. Ik heb alleen nog maar mensen gesproken die klaagden over sub-30 fps performance, zelfs op Radeon 9800's.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 18:15
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Nou zo mooi vind ik de graphics echt niet.

Wat voor engine gebruikt Halo?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-10-2003 @ 15:00:
Volgens mij is elke videokaart obsolete door Halo. Ik heb alleen nog maar mensen gesproken die klaagden over sub-30 fps performance, zelfs op Radeon 9800's.
Hence; "wat een gruwel" -- ik bedoelde ook de bijzonder slechte engine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2003, 22:10
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Hm overgens voor mensen die zich er ook mee bezig houden, het broertje ("King Tuur") van mn collega zit nu in die competitie in verweggiestan
Hij staat nu 8e van de wereld met Halo op de X-box
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 04:58
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 13-10-2003 @ 23:10:
Hm overgens voor mensen die zich er ook mee bezig houden, het broertje ("King Tuur") van mn collega zit nu in die competitie in verweggiestan
Hij staat nu 8e van de wereld met Halo op de X-box
Wicked!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 13-10-2003 @ 23:10:
Hm overgens voor mensen die zich er ook mee bezig houden, het broertje ("King Tuur") van mn collega zit nu in die competitie in verweggiestan
Hij staat nu 8e van de wereld met Halo op de X-box
op www.xboxworld.nl was laatst een interview met King Tuur. Die gozer heeft tijden met MotoGP dat mag wel enige naam hebben!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 13:25
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-10-2003 @ 12:06:
op www.xboxworld.nl was laatst een interview met King Tuur. Die gozer heeft tijden met MotoGP dat mag wel enige naam hebben!
Klopt daar doet hij ook aan mee, 15.000 toeschouwers krijgt hij wanneer ze gaan beginnen, en dat zijn nog de mensen die in de zaal zelf zijn dan zijn er nog verschillende TV zenders die hem in het oog houden

Ik heb hem 1 keer Halo en 1 keer MotoGP2 zien spelen bij hem thuis, maar dat kwam omdat wij teveel ophadden en die broer van hem wilde laten zien hoe makkelijk het was om een of andere baan uit te rijden (alleen lukte het hem zelf op dat moment niet), en het toen zn broertje maar liet doen..

Ongelofelijk hoe die jongen reageerd
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 07:23
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
ookal draait ie kut (dat is gewoon wat ie doet kut draaien... stomme port), ik kan nog geen andere recente pcgame noemen die een mg, sniper en handgun heeft die zo lekker schiet.. echt als ik linkermuisknop indruk bij machingun is dat nog hetzelfde gevoel als dat ik de rechtertrigger bij de xbox controller indruk, alleen het getril is er niet .. maar wel heftig wapen+geluid+gfx gewoon :>
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:05
^Rambo^
Avatar van ^Rambo^
^Rambo^ is offline
Halo is gewoon een erg goed spel, ik vind het grafisch ook gewoon erg goed in elkaar zetten

maar ik moet wel toegegeven dat de levels erg saai worden naar mate je verder komt in het spel
__________________
~ Wat is Novell NetWare toch bruut ~
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 30-09-2003 @ 20:23:
WHAT THE F*CK....
is er zo revolutionair aan Halo? De levels zijn echt té lineair. Honderd keer precies dezelfde gangetjes en allemaal gevuld met Covenant of Flood. Was de leveldesigner ziek ofzo, en hebben ze maar snel een copy-paste gemaakt tot het leek op een level? Serieus, ik verveel me in Halo. Mensenlief, wat maakt deze zoveelste shooter tot zo'n God op de Xbox? Hebben XboX-mensen geen smaak dan ofzo? Zelfs die voertuigen zijn 'been there, done that', al maken ze het spel nog enigzins boeiend.
de outdoor levels zijn koel, de indoor levels zijn bagger.

in het "swamp" gedeelte kreeg ik battlezone 2 flashbacks.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:47
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
King Tuur is nu overgens 4e geworden en met nation to nation (dus 2 vs 2 van hetzelfde land, dus bijvoorbeeld 2 NL vs 2 BE) is hij 1e geworden
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:59
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-09-2003 @ 20:10:
is de multiplayer leuk? Als ik Halo ga halen doe ik het om de mp, want ik heb hem nl. ook al op de xbox. In de PU werd al een vergelijking gemaakt met Battlefield, vanwege de voertuigen die erin zitten.
Of is dat nog niet goed te testen omdat er (nog) te weinig servers zijn?
Ik heb het spel ook op de Xbox en wil het dus al tijden online spelen. Nu heb ik de PC versie gedownload en speel ik het alleen maar online ^^ Echt het is super tof!
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Sparks schreef op 22-10-2003 @ 16:59:
Ik heb het spel ook op de Xbox en wil het dus al tijden online spelen. Nu heb ik de PC versie gedownload en speel ik het alleen maar online ^^ Echt het is super tof!
waarom lukt jou dat wel en mij niet?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:00
Verwijderd
Draait crap, graphics zijn niet je van het. Maargoed, eens kijken of ik het online kan spelen met m'n minder legale versie.

Mental note: draai geen updates over games waarbij ik zelf maar iets creatiefs moet verzinnen als serialnumber :/ -die werken dan niet meer. :/

Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:41
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Glow schreef op 22-10-2003 @ 22:00:

Mental note: draai geen updates over games waarbij ik zelf maar iets creatiefs moet verzinnen als serialnumber :/ -die werken dan niet meer. :/
No shit.
Gelukkig ken ik mensen die daar een oplossing voor hadden.

Maar goed, Halo dus. Ik vind de graphics niet echt denderend als je ziet wat er van je systeem gevraagd wordt. Maar vervelender is het bewegen. Het lijk wel alsof je beton aan je voeten hebt. En het indoor level design! Tering, wat is dit, Wolfenstein 3D?Outdoor levels zijn een stuk fijner.

Jammer dat je iemand de Warthog niet kan laten besturen terwijl jij de gunner positie inneemt. De muzzle flash van de plasma pistol is nogal groot, je ziet bijna niks meer.

Aliens zijn niet echt eng, en weinig gevarieerd.

Hopelijk gaan de levels niet te veel vervelen later.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:15
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Heb een tabelletje gevonden dat het misschien wat beter kan laten lopen op sommige systemen:

Naam Video Kaart Aanbvolen Pixel Shader te gebruiken
Radeon 9500/9600/9700/9800/9800XT -Pixelshader 2.0 ( -use20 }
GeForce FX 5200/5600/5900/5950 -Pixelshader 2.0 ( -use20 } of 1.1*
Matrox Parhelia -Pixelshader 2.0 ( -use20 }
Radeon 8500 -Pixelshader 1.4 ( -use1.4 }
GeForce 3/ti200/ti500 -Pixelshader 1.1 ( -use11 }
GeForce 4/ti4600/ti4400/ti4200 -Pixelshader 1.1 ( -use11 }**
GeForce 256/DDR Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
GeForce 2/GTS/Pro/Ultra/Ti/MX Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
GeForce 4 MX 440/460 Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
Radeon (original) Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
Radeon 7500 Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }



* De Geforce FX serie kaarten lopen beter op pixelshader 1.1 als 2.0 dus wordt aanbevolen -use11 te gebruiken.
** De Geforce 4 Ti Series hebben niet de mogelijkheid om pixelshader 1.4 te gebruiken, ze gebruiken pixelshader 1.3 die niet ondersteund wordt door een spel.

VB: "D:\Program Files\Microsoft Games\Halo\halo.exe" -use11
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:41
Verwijderd
ik kan hem online-en, joepie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games First person shooter
Thinus
11 12-08-2011 20:39
Games Shooter zonder zombies w/e
Noeleke
19 16-02-2011 13:00
Games Top 5 beste games ever..
jacop
98 03-04-2004 14:48
Games Halo kopieren...........
Verwijderd
6 17-01-2004 11:07
Games [PC] Halo: Combat Evolved
Stofzuigerslang
52 25-12-2003 16:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.