Advertentie | |
|
![]() |
|
iemand gaf me een kus op mn mond en duwde daarbij heel hard met zn neus tegen mn neusknopje die net weer een beetje begon te genezen
ik had mn haar bij elkaar vast klaar om een elastiek dr in te doen, draai k me om, knal k keihard met mn elleboog tegen de rand van de deur iemand sloeg me voor de gein op mn ass met iets en dat deed ook zeer buikpijn gehad vanmiddag k krabte mn arm maar net iets te hard hm ja dat was het wel |
![]() |
|
ohjah, dan moet ik het grappigste gedeelte niet vergeten...als je erbij was dan zou het misschien logischer zijn om te snappen...
nou ik stond dus tegen de achterkant van de rugleuning van zo'n bankje, en dr stond een jongen voor me. blijkbaar trok/duwde iemand die hem, dus wij pleurde samen over dat bankje heen, zo halsoverdekop op de grond ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() masochistisch : zich terugtrekkend, verlegen enz... dat klinkt niet als ikke ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik voel me vredig... ik luister naar Structures from silence van www.steveroach.com en voel geen pijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben gister op school van de trap A1\A2 afgevallen... (waarom zet ik er A1/A2 bij? Nou het is de trap tussen de Onderbouw (a2) en Bovenbouw afdeling dus het is er meestal heel druk)
Ik geleed uit. Pakte de leuning vast en mijn economie leraar riep "oooh meisje toch gaat het?" en nee die is geen 40 + maar 26 ![]() Toen heb ik de hele pauze met armen op borsthoogte gehouden vanwege enorme rugpijn. Toen hele dag verder gezeten en weinig getild en nog steeds rugpijn. Gister avond weer koppijn om uurtje of 22.00 en om 23.00 kreeg ik enorme pijn in mijn nek. Toen maar gaan slapen en nu weer pijn in mijn rug en in mijn nek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 tot het masochisme behorend, typerend voor een masochist ma·so·chis·me (het ~) 1 psychische gesteldheid waarbij het ondergaan van vernedering en pijn een belangrijk middel is tot seksuele bevrediging Het heeft wel met pijn te maken, maar dan wel op sex gebied... Wanneer je jezelf opzettelijk pijn doet heet dat 'automutilatie'. Vandaag heb ik mezelf (nog) niet pijn gedaan, gisteren heb ik alleen me vinger gesneden aan een scherp randje aan de onderkant van de koelkast. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn rond navel? Verwijderd | 6 | 20-04-2012 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn Vogelvrij | 6 | 15-02-2005 15:26 | |
De Kantine |
Wat is pijn? Dark Elf Oscar | 49 | 09-02-2004 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Manifest 1 - Pijn Type | 5 | 24-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn ... reden van of zijn klootzak2001 | 5 | 02-10-2001 19:26 |