Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 19:57
Droyd
Droyd is offline
Er werd me steeds verteld dat ik meer zou waard zijn dan dit soort mensen.
Ikzelf heb enerzijds geen behoefte om iemand verbaal de grond in te boren, maar ik zou het ook niet kunnen. Toen ik me afvroeg waarom kwam ik tot de volgende conclusie: De mensen die dit wel kunnen hebben hier een gave voor.

De ene kan met de terplaatse verzonnen luttele woorden iemand kapot maken terwijl iemand anders er weken over nadenkt wat hij uit verdediging terug zou kunnen antwoorden...maar deze wordt gewoon uitgelachen omdat het gewoon niet aanslaat.
Wat je zegt is volgens mij minder belangrijk dan hoe je het zegt.

Iemand die erin slaagt met woorden iemand anders diep te raken, hoe dom die ook lijkt te zijn, is eigenlijk op dat bepaalde aspect slimmer dan zijn slachtoffer, hoe intelligent die ook mag zijn.

Vinden jullie dit de grootste onzin ooit, of zit er min of meer een waarheid in?
Oud 01-10-2003, 20:04
Verwijderd
Het kunnen kleineren met woorden wel. Check bijvoorbeeld maar eens de 'rapbattles' waar tegenwoordig al wat meer over gepraat wordt. Het is een gave om op korte termijn snel de goede woorden voor een bepaalde situatie te scheppen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 20:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Diegene hoeft niet slimmer te zijn dan het slachtoffer. Maar sterker met slimheid dan het slachtoffer sterkte in gevoelens heeft.

MAar het is zeker een gave. Hitler bewonder ik ook om zijn toespraken. Hij hadook verbale macht.

Citaat:
Dat wordt verteld aan de naievelingen en geesteszwakken (o.a. kinderen) om te doen denken dat ze niet zwak zijn op een punt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:26
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
Droyd schreef op 01-10-2003 @ 20:57:
Iemand die erin slaagt met woorden iemand anders diep te raken, hoe dom die ook lijkt te zijn, is eigenlijk op dat bepaalde aspect slimmer dan zijn slachtoffer, hoe intelligent die ook mag zijn.

Vinden jullie dit de grootste onzin ooit, of zit er min of meer een waarheid in?
Dat is dan idd een vaardigheid waar die persoon meer handigheid in heeft dan de persoon die dat niet kan.
Oud 01-10-2003, 21:42
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Je hoeft niet meteen iemand 'kapot' of 'de grond in te lullen', maar ja, zodra je iemand goed 'tuk' kan zetten, zonder een goed antwoord, als diegen uitgeluld is, is het een vorm van intelligentie

je gebruikt taal zo dat het jou of je doel handig uitkomt, en niet iedereen kan dat, je gedachten gang is waarschijnlijk ook complexer en sneller, anders krijg je die ander er niet uit

dus ja het is zeker een vorm van intelligentie
Oud 02-10-2003, 08:53
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Heeeeeeeeeeelemaal mee eens...

Ben der ook een

Maar het komt er uit voordat ik het wel bedenk, lijkt het wel eens.
Slechte eigenschap, kun je anderen slecht mee raken
Oud 02-10-2003, 09:29
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Ja, ik ben ook wel aardig goed in kleineren ja
Als ik op dreef ben reduceer ik iemand tot poep in luttele seconden.. alleen soms de verkeerde mesnen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:12
Verwijderd
Ten eerste vind ik iemand verbaal de grond in boren altijd nog minder primitief dan iemand fysiek in elkaar slaan, dus het kan altijd nog dommer, maar dat terzijde.

Ik weet niet of het een vorm van intelligentie is, of die mensen dom of slim genoemd kunnen worden. Als iemand bijdehand tegen mij doet en ik mag die persoon niet, dan kan hij of zij inderdaad een paar snedige opmerkingen verwachten. Het is heel makkelijk iemand finaal af te kraken in een paar zinnen, maar dat doe ik niet snel. Het is lullig om mensen te pakken op dingen waar ze niet zoveel aan kunnen doen, zoals uiterlijk, opleiding, en de sociale klasse waar ze uit afkomstig zijn./
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 11:04
Nona
Nona is offline
Wat me opvalt is dat mensen die iemand met woorden willen kleineren graag overgaan tot scheldpartijen als ze het niet kunnen winnen. Daar kan ik dus absoluut geen respect voor hebben. Een beetje doen alsof een ander minder is dan jij om zijn mening is laag.

Aan de andere kant: ik had een paar weken geleden een discussie met iemand. Ik was helemaal overtuigd van mijn standpunt, maar op een zeker moment wist hij toch zo goed te lullen dat ik niets meer kon zeggen dat relevant was. Daar had ik echt respect voor; hij heeft een eerlijke discussie gevoerd en zulke sterkte arumenten weten te geven (of die argumenten zo sterk doen lijken) dat ik het echt even niet meer wist.
De discussie was overigens niet relevant, maar veel mensen geloofden dat hij dat wel was, daarom werd hij gevoerd.

Op het moment dat iemand een ander uit weet te lullen zonder diegene te kleineren heb ik daar respect voor. Maar als je ertoe over moet gaan om iemand het zwijgen op te leggen door hem te kleineren vind ik dat niet slim of cool. Nee, ik vind het niet slim om iemand de grond in te boren.
Oud 02-10-2003, 12:01
AngelLena
AngelLena is offline
het is een sociale vaardigheid... Alle vormen van socialiteit (ook asocialiteit dus) is een teken van intelligentie. Dus ja, dat is het. Maar als jij niet over die vaardigheid beschikt, betekent dat niet meteen dat jij minder intelligent bent. Jij beschikt misschien wel weer over een hele andere sociale vaardigheid waar anderen het moeilijk mee hebben en ben je nog altijd even intelligent. Maar jouw onvermogen om iemand verbaal de grond in te stampen heeft ook met opvoeding te maken, niet alleen met jou vermgens.
Oud 02-10-2003, 14:04
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Ik heb het niet over schelden
Meer over gestructureerd iemand een complex aanpraten
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:36
Quiana
Quiana is offline
Of een soort van 'instinct', aanvoelen wat de ander
het meeste raakt, en met die kennis diegene verbaal afbreken.

(beetje raar uitgelegd, wel duidelijk wat ik bedoel hoop ik)

Denk dat het wel een soort van intelligentie is,
maar ook het kunnen aanvoelen wat de kwetsbare
punten van een ander zijn.
Oud 05-10-2003, 11:23
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-10-2003 @ 21:04:
Het kunnen kleineren met woorden wel. Check bijvoorbeeld maar eens de 'rapbattles' waar tegenwoordig al wat meer over gepraat wordt. Het is een gave om op korte termijn snel de goede woorden voor een bepaalde situatie te scheppen.
Ja precies.

Als iemand iemand de grond in kan trappen met woorden vind ik diegene helemaal niet slim, iemand die er gelijk een weerwoord op heeft is slimmer
Oud 05-10-2003, 11:36
Winner
Winner is offline
Je kunt ook altijd van te voren een paar vaste constructies hebben die je inzet. Dan ben je niet echt slimmer dan de ander dan onthoud je gewoon dingen van tv en zo.

Over die rapbattles; is Eminem slim? I don't think so.

Volgens mij heeft het niks met intelligentie te maken dus. Iemand kan 7 talen spreken en verder niks. Het is maar welk deel van je cognitieve vermogens beter ontwikkeld is.

Iemand die intelligent is heeft op alle (of de meeste) gebieden een hoge mate van verstand/vaardigheid.
Oud 05-10-2003, 13:13
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Winner schreef op 05-10-2003 @ 12:36:
Ik ervan overtuigd dat hij dat wel is...op dat ene aspect toch
Citaat:
Je kunt ook altijd van te voren een paar vaste constructies hebben die je inzet. Dan ben je niet echt slimmer dan de ander dan onthoud je gewoon dingen van tv en zo.
Volgens mij maak je dan ook heel weinig kans om te winnen...je bent waarschijnlijk ook niet bepaald slim als je dat doet. Het gaat erom dat je kan inspelen op wat de ander je voorschoteld, en dat haal je niet van tv
Citaat:
Het is heel makkelijk iemand finaal af te kraken in een paar zinnen
Dat vind jij waarschijnlijk zo, omdat je er zelf niet slecht in bent
Ik zou gerust enkele opmerkingen kunnen maken, maar uit mijn mond komt dat gewoon nogal twijfelachtig over...
Citaat:
Nee, ik vind het niet slim om iemand de grond in te boren.
Ik weet dat het soms heel erg lomp kan overkomen maar toch is het volgens mij een gave. Zelfs al zijn de opmerkingen heel laag bij de grond, je zult al dan niet voelen wanneer je de persoon in kwestie bij zijn zwakke plek hebt. De groep zal altijd een winnaar uitkiezen van het duel. (of een aantal mensen tegen 1 iemand ) Diegene die ze kiezen is volgens mij het meest begaafd...en dit kan inderdaad iemand zijn die zeer achterbaks en laag te werk gaat. Denk bijvoorbeeld maar aan de pestkop met zijn mensen achter hem die het zwarte schaap uitzoekt en veruit altijd erin slaagt hem ten val te brengen. Ik geef wel toe dat het feit dat hij wat handlangers heeft heel wat kan uitmaken.
Citaat:
Als iemand iemand de grond in kan trappen met woorden vind ik diegene helemaal niet slim, iemand die er gelijk een weerwoord op heeft is slimmer
Ok, hiermee ga ik volledig akkoord Al zijn er weinigen die daar toe in staat zijn...
Oud 05-10-2003, 16:12
little nemo
little nemo is offline
hangt er nogal vanaf....

als je iemand kan kleineren door hem/haar eenvoudigweg uit te schelden, is hier geen intelligentie voor nodig; of dit kan of niet hangt gewoon van de gevoeligheid van die persoon zelf af

als je iemand kan kleineren door een discussie te winnen is er wel intelligentie voor nodig

maar sinds wanneer hangt je 'waarde' af van je intelligentie??
Oud 05-10-2003, 16:36
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-10-2003 @ 17:12:
maar sinds wanneer hangt je 'waarde' af van je intelligentie??
Je zegt daar iets...Het klinkt misschien vreemd, maar zoveel andere aspecten naast intelligentie kan ik niet bedenken
Dan heb ik het natuurlijk niet enkel over hoe men presteert op school, intelligentie is veel meer dan dat
Oud 05-10-2003, 17:32
Verwijderd
hmpf, ik ben gewoon slecht met woorden, tis echt niet moeilijk om mij uit te lullen.
ben er niet goed in en verwacht er ook nooit goedf in te worden.

je kan bij mij vrij ver gaan, maar ook té.
en dan komt het wel eens voor dat ik iemand bij zijn strot/kraag pak om mijn woorden kracht bij te zetten, dit alleen bij de irritante types.
Ik hou neit van dat gezeik over en weer, zo snel mogelijk ENDEX is voor mij het fijnst.
ik ben niet echt iemand van worden, als iemand zit te treiteren blijf ik ook meestal stil, en idd als die te ver gaat kan die een "hou godverdomme nou eens je kutbek dicht, achterlijke idioot, of moet ik het voor je doen!?" uit.

ik hou er gewoon niet van, dat gejank en gemiep over en weer, en al helemaal niet dat achterbakse achter mijn rug om (zoals van de week), als iemand problemen heeft komt hij dat maar recht in mijn gezicht zeggen, maar dat durven die "populaire figuren" niet, *grom*, argh, ik ga weer offtopic.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:58
Roos
Roos is offline
Nee, is (in mijn ogen) absoluut geen vorm van intelligentie.

Je kunt mensen namelijk op hele voor de hand liggende dingen pakken.

Als je weet wat iemands zwakke plek is (bijvoorbeeld onzekerheid over zijn neus, figuur ofzo... of iets ergs wat is gebeurd), dan maakt het niet uit wat je zegt. Elke opmerking over die kwestie doet dan pijn.
Oud 06-10-2003, 20:12
Deathflower
Deathflower is offline
hm ben dr erg goed in, maar gebruik het alleen als verdediging, niet omdat ik t leuk vind iemand verbaal te kleineren (nou jah, soms wel, maar dan moet diegene me wel heel wat gedaan hebben voor ik dat op die manier toe wil passen), maar of het een vorm van intelligentie is, nee ik denk zeker van niet. misschien wel een vorm van een goed reactievermogen en het goed omgaan met spanning. vroeger was ik er nl niet goed in, maar na het moment dat et nodig was wist ik heel goed wat ik terug had moeten zeggen, het duurde dus alleen een tijdje. je komt er wel, alleen pas na het moment dat het nodig was. alsof ik een soort blackout had op t moment zelf.
Oud 06-10-2003, 22:30
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-10-2003 @ 20:58:
Als je weet wat iemands zwakke plek is (bijvoorbeeld onzekerheid over zijn neus, figuur ofzo... of iets ergs wat is gebeurd), dan maakt het niet uit wat je zegt. Elke opmerking over die kwestie doet dan pijn.
Ja dat wel, maar hoe men het aanpakt verschilt van persoon tot persoon. De ene kan (véél) rakere opmerkingen geven dan iemand anders op dezelfde persoon. Zelfs de verschijning van de persoon op zich kan al heel wat impact hebben waardoor de andere zich sneller ongemakkelijk gaat voelen, maar of dit laatste intelligentie is betwijfel ik.
Oud 06-10-2003, 23:11
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Gedeeltelijk met je eens, en het is me ook heel bekend. Niet dat ik het doe maar ik ken wel een aantal mensen die hier wel koek van hebben gegeten.
Ze hebben grote woorden, maar feitelijk weten ze gewoon niet wat ze zeggen, ik zie het juist meer als een gebrek aan intelligentie.

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 23:13.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 23:37
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-10-2003 @ 12:04:

Op het moment dat iemand een ander uit weet te lullen zonder diegene te kleineren heb ik daar respect voor. Maar als je ertoe over moet gaan om iemand het zwijgen op te leggen door hem te kleineren vind ik dat niet slim of cool. Nee, ik vind het niet slim om iemand de grond in te boren.
Mensen uitzijken is makkelijk
laat zien dat je en ruggegraat hebt laat iemand in zijn waarde en voer een eerlijke discussie zonder op emoties in te spelen

in mijn ogen heb je meer een gave als je je leven doorkan zonder mensen te kleineren
Oud 07-10-2003, 00:37
Fade of Light
Fade of Light is offline
Kruimel: Je vindt het niet slim zeg je. JE gebruikt als reden dat iemand kleineren niet slim ...niet cool is. Echter je haalt 2 dingen door elkaar. De vaardigheid om het te kunnen en de socialiteit om het te gebruiken. Sociaal gezien vind je zo iemand zwak, maar de vaardigheid (waar om gevraagd wordt) beoordeel je niet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 02:29
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Winner schreef op 05-10-2003 @ 12:36:
idd, de mtv kijkende jeugd is gewoon dom.

verder, beetje domme stelling. natuurlijk is dat een vorm van intelligentie; het vereist denkvermogen, ergo, het is intelligent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2003, 10:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-10-2003 @ 01:37:
Kruimel: Je vindt het niet slim zeg je. JE gebruikt als reden dat iemand kleineren niet slim ...niet cool is. Echter je haalt 2 dingen door elkaar. De vaardigheid om het te kunnen en de socialiteit om het te gebruiken. Sociaal gezien vind je zo iemand zwak, maar de vaardigheid (waar om gevraagd wordt) beoordeel je niet.
In slim zijn zit ook een sociaal gedeelte. Je kunt natuurlijk de vaardigheid hebben om iemand heel hard aan het janken te krijgen, dan heb je die vaardigheid wel, maar de sociale vaardigheid blijft achterwege. Als je iemand uit kunt lullen zonder dat diegene zich gekleineerd voelt heb je er ook nog eens een sociale vaardigheid bij. Daar hecht ik veel meer waarde aan.
Oud 07-10-2003, 10:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-10-2003 @ 11:11:
In slim zijn zit ook een sociaal gedeelte. Je kunt natuurlijk de vaardigheid hebben om iemand heel hard aan het janken te krijgen, dan heb je die vaardigheid wel, maar de sociale vaardigheid blijft achterwege. Als je iemand uit kunt lullen zonder dat diegene zich gekleineerd voelt heb je er ook nog eens een sociale vaardigheid bij. Daar hecht ik veel meer waarde aan.
maar het ging om de vraag "mensen kunnen kleineren", de mogelijkheid hebben dus, de vaardigheid. En niet of je het daadwerkelijk wil/gaat gebruiken
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 10:58
Nona
Nona is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-10-2003 @ 11:40:
maar het ging om de vraag "mensen kunnen kleineren", de mogelijkheid hebben dus, de vaardigheid. En niet of je het daadwerkelijk wil/gaat gebruiken
Die vaardigheid alleen vind ik dus niet goed genoeg om intelligent genoemd te worden. Om bovenstaande reden.
Oud 08-10-2003, 19:41
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Droyd schreef op 01-10-2003 @ 20:57:
Ikzelf heb enerzijds geen behoefte om iemand verbaal de grond in te boren, maar ik zou het ook niet kunnen. Toen ik me afvroeg waarom kwam ik tot de volgende conclusie: De mensen die dit wel kunnen hebben hier een gave voor.
Wanneer iemand langsloopt en je deze uitscheld e.d. ben je ook denigrerend bezig... Doch heb je daar mijns inziens weinig intelligentie voor nodig!
Psychopaten kúnnen iemand ook heel goed de grond inboren (dit hoeft niet per definitie).. Ik ken bv zo'n iemand maar deze man heeft géén hoog IQ......

Joyce
Oud 08-10-2003, 21:13
vanieta
vanieta is offline
nee jongen ik denk dat je dat helemaal mis heb, ik vindt dit zo en zoal geen onderwerp om gezellig over te discuseren, want ik noem dit geen inteligentie, ik noem dit dus het laagste van het laagste, want als je het lukt iemand te kleineren, is er meestal wel spraken van een overmacht. ik snap eigenlijk al helemaal niet hoe je op dit onderwerp kom, maar dat doet er voor de rest niet toe. ik vindt dat je eigen maar met rare dingen bezig houdt , maar dat is jou probleem. je krijg andtwoordt op je vraag, je ben dan gewoon vies bezig en in mijn ogen ben je het laagste van het laagste

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:09
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Het is een vaardigheid om het te kunnen, maar een zwakte om het te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:37
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Hmmm het is net zo erg dat als je ze willen kleineren met dingen die ze gewoon uit hun duim zuigen alswel met dingen die ze toevallig weten.
Best triest is dat. Zeker als ze het ook nog doen met andere mensen er bij, nóg triester is dat. Ik vind dat niet getuigen van respect voor iemand anders.
Oud 10-10-2003, 16:23
Just-Rian
Just-Rian is offline
het is een soort scherp/gevatheid die je kan ontwikkelen.. denk ik
Oud 10-10-2003, 18:41
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik heb de laatste tijd me een beetje verdiept in boeken over seksueel misbruik, en in een van die boeken wordt verteld hoe de dader te werk gaat...hoe hij zorgvuldig zijn slachtoffer(s) uitkiest, hoe hij ze zorgvuldig inpalmt, welke trucs er gebruikt worden, hoe hij hun vertrouwen wint, ze uiteindelijk afhankelijk van ze maakt en ze doet geloven dat ze het zelf ook willen, het zelf uitgelokt hebben en zelf er schuld aan hebben, hoe hij de slachtoffers onder druk zet uiteindelijk etc.
Ik denk dat het inderdaad toch een soort 'gave' is om dit te kunnen, het lijkt mij toch aardig knap om heel dat web zorgvuldig op te bouwen en intact te houden, ook tov de buitenwereld...moet je echt slinks en gewiekst persoontje voor zijn.
Maarja da was ff offtopic..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 19:29
vanieta
vanieta is offline
nou ik ken hier geen bewondering voor opbrengen voor zulk soort mensen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 13:05
A3aan
A3aan is offline
Ik ben het wel eens met de stelling. Ik kan het zelf niet (maar wel in de zeik worden gezet ) en dan weet ik vaak niet wat terug te zeggen. Maar sinds kort ben ik aan het oefenene (jaja..) om mensen terug in de zeik te zetten. En om eerlijk te zijn: dat geeft een bijzonder goed gevoel om niet het pispaaltje te zijn.

Wat bij mee hielp was gewoon om te denken: "jij maakt een kutopmerking tegen mij, nu krijg je dr ook een terug".
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 17:32
Verwijderd
agree,

ik merk bij mezelf dat ik dat ook gauw doe, mensen kleineren. Moek mee oppassen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 17:39
Gwinnie
Gwinnie is offline
om mensen te kunnen kleineren heb je intelligentie nodig.

als je mensen kleineert heb je geen intelligentie.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:02
Silver rain
Silver rain is offline
Ik ben het niet met de stelling eens. Ik zou het intelligenter vinden om jezelf in te kunnen houden dan iemand anders te kwetsen. Als iemand een opmerking maakt en daar kun je iets op terugzeggen is het iets anders. Ik zie het dan als een reactievermogen. Maar dan nog hoef je iemand niet gelijk diep te kwetsen. Dat is gewoon heel laag
Oud 03-11-2003, 21:04
Anne_Lieke
Anne_Lieke is offline
Citaat:
A3aan schreef op 15-10-2003 @ 14:05:
Ik ben het wel eens met de stelling. Ik kan het zelf niet (maar wel in de zeik worden gezet ) en dan weet ik vaak niet wat terug te zeggen. Maar sinds kort ben ik aan het oefenene (jaja..) om mensen terug in de zeik te zetten. En om eerlijk te zijn: dat geeft een bijzonder goed gevoel om niet het pispaaltje te zijn.

Wat bij mee hielp was gewoon om te denken: "jij maakt een kutopmerking tegen mij, nu krijg je dr ook een terug".
wrom zou je oefenen om mensen in de zeik te zetten?
vooral als je dat doet op mensen die jou helemaal nix hebben gedaan
Oud 03-11-2003, 21:13
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 09-10-2003 @ 15:09:
Het is een vaardigheid om het te kunnen, maar een zwakte om het te doen.
hele mooie zin en helemaal mee eens!
Oud 04-11-2003, 08:31
Negrotiator
Negrotiator is offline
Beetje training, easy as shit. Ik doe het overigens wel maar dan juist ongemeend en op een prettige manier.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 08:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 16-10-2003 @ 18:39:
als je mensen kleineert heb je geen intelligentie.
Wat een onzin. Als iemand de etter uithangt verdient 'ie het gewoon, punt uit.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 10:42
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 09:55:
Wat een onzin. Als iemand de etter uithangt verdient 'ie het gewoon, punt uit.
kweet niet, je kan het ook laten, anders blijf je bezig lijkt me.
Oud 04-11-2003, 11:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ratsja schreef op 04-11-2003 @ 11:42:
kweet niet, je kan het ook laten, anders blijf je bezig lijkt me.
Als mensen echt irritant zijn helpt een keer goed afbekken stukken beter dan ze maar blijven negeren. Sommige mensen zijn gewoon zo antisociaal dat ze subtiele hints niet snappen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:34
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 12:44:
Als mensen echt irritant zijn helpt een keer goed afbekken stukken beter dan ze maar blijven negeren. Sommige mensen zijn gewoon zo antisociaal dat ze subtiele hints niet snappen.
en dan de reactie van de ander die jou weer afbekt etc.

kleineren kan een vorm van intellegentie zijn, maar het niet doen ook.
het ligt meer aan de situatie en aan de persoon.
Oud 04-11-2003, 15:57
alpha
alpha is offline
Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat ik het volledig met je eens ben.
Reageren

Regels voor berichten