Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 08:37
Car000
Car000 is offline
is dat wat..?
ik studeer sinds kort en ik heb dringend een bijbaan nodig.
heeft iemand ervaring als postbode...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2003, 09:05
Bartje
Bartje is offline
Postbode dat ben ik
Begonnen op mijn 16de met gewoon de post bezorgen
is een leuk baantje lekker in de buitenlucht
en het verdiend ook niet slecht.

nu ik een tijdje geleden mijn rijbewijs heb gehaald,
werk ik meerdere dagen in de week s`avonds.
brievenbussen legen en post ophalen bij bedrijven.

zeer leuk werk, beter dan vakkenvullen vind ik.
Oud 02-10-2003, 11:42
very drunk driver
very drunk driver is offline
je krijgt ook goed verdient. maar wat ik gehoord heb is van meerdere vrienden (incluis mijn beste) krijgen heel moeilijk vrij je krijgt maar iets van 5 zaterdagen vrij per jaar
Oud 02-10-2003, 12:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 02-10-2003 @ 12:42:
je krijgt ook goed verdient. maar wat ik gehoord heb is van meerdere vrienden (incluis mijn beste) krijgen heel moeilijk vrij je krijgt maar iets van 5 zaterdagen vrij per jaar
als je maar je aantal vrijdag wel kan opnemen dat je op jaat basis zou moeten hebben dan zijn ze tot meer niet verplciht
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:49
Bartje
Bartje is offline
ja vrij vragen is moeilijk, maar niet onmogelijk.
gewoon ver van tevoren vragen.

wij krijgen bijv. nu al de verlofkeuze formulieren thuis
dat je je vrije dagen in kunt vullen.

maar ligt er ook aar net aan hoe goed jij je inzet, als jij weleens wil bijspringen door een extra wijk weg te brengen, doen ze niet moeilijk over vrij vragen.
Oud 02-10-2003, 15:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
het schijnt leuk werk te zijn
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:52
Verwijderd
mijn broer doet het ook al weer een jaar of 3 en die vindt het leuk...

hij is zaterdagwerker en dat betekent idd dat je maar heel beperkt vrij kunt krijgen in het weekend...

Maar als je dan in vakanties werkt kost het geen vrije dag als je een keer vrij wilt (behalve zaterdag dus).

Tsja, wat wil je nog meer weten?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:19
Car000
Car000 is offline
of je per se zo'n lelijk jasje aanmoet
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 20:23
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Car000 schreef op 02-10-2003 @ 19:19:
of je per se zo'n lelijk jasje aanmoet
yep, bedrijfskleding moet je aan.

maar je zult merken mensen doen opeens een heel stuk aardiger tegen je.
Oud 03-10-2003, 20:17
Verwijderd
ja je moet verplicht TPGkleding aan. Ook wel handig, anders denken mensen dat je er vandoor gaat met andermans post

Wat is er lelijk aan? Moet je mijn supermarkt outfit zien
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 20:53
Verwijderd
Ja, het is vreselijk vergraft kutwerk. Als je student bent kun je beter in de horeca gaan werken. Dat kan vrijwel altijd in de avonduren, je verdient niet heel slecht en je hebt vaak leuke collega's...in ieder geval beter dan bij de post, daar mag je al van geluk spreken als je iemand treft met een IQ van boven de negentig.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:52
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-10-2003 @ 21:53:
Ja, het is vreselijk vergraft kutwerk. Als je student bent kun je beter in de horeca gaan werken. Dat kan vrijwel altijd in de avonduren, je verdient niet heel slecht en je hebt vaak leuke collega's...in ieder geval beter dan bij de post, daar mag je al van geluk spreken als je iemand treft met een IQ van boven de negentig.
ja maar vind je die wel in de horeca dan?
die komen zeker aan de bar hangen..

in de horeca verdien je naar mijn weten slechter dan bij de tpg, en s`avond kan ik leukere dingen doen dan werken.

bij de tpg kun je s`morgens werken
Oud 04-10-2003, 07:47
iamcj
iamcj is offline
Citaat:
bartje1112 schreef op 03-10-2003 @ 22:52:
En wordt je iets minder extreem uitgebuit.

(= Leonoor)
Oud 04-10-2003, 12:32
AnneCath
AnneCath is offline
Waar kun je dat op internet vinden?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 14:08
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 04-10-2003 @ 13:32:
Waar kun je dat op internet vinden?
waar kun je wat vinden op internet?
http://www.tpgpost.nl/
http://www.horeca.nl/

deze bedoel je?
Oud 04-10-2003, 15:50
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-10-2003 @ 21:53:
in ieder geval beter dan bij de post, daar mag je al van geluk spreken als je iemand treft met een IQ van boven de negentig.
en dat zou ik dus niet te hard roepen!

(of hier hebbe ze alle slimme postbodes gestopt)
Oud 04-10-2003, 18:38
Basia
Basia is offline
ik ben ook postbode =)
hoef (nog?) geen bedrijfskleding aan.
op zaterdagen ligt het gemiddelde IQ een stuk hoger dan door de week. op zaterdagen werken veel studenten.
het grooooote nadeel vind ik dat je zo vroeg moet beginnen, maar dan ben je dus ook wel op tijd weer klaar.

ach en in de horeca lijkt me ook niet altijd een pretje. werktijden zijn daar ook niet altijd leuk (mn zus als voorbeeld genomen), collega's en klanten ook niet.
Oud 05-10-2003, 08:34
Fleur
Fleur is offline
Hier nog een (zaterdag)postbode.
Het verdient wel goed, de mensen die er werken zijn ook wel aardig, bij ons wordt er over de bedrijfskleding niet zo heel moeilijk gedaan. Die vreselijke poepbruine wortelbroek trek ik ook echt niet aan hoor
Vrij krijgen is idd moeilijk en je moet regelmatig na je eigen wijk wat langer blijven om nog een wijk te sorteren of lopen, dat is soms wel minder.
Het werk is ook best wel zwaar, ik begin om 6.00 en als je dan pas om 16.00 klaar bent dan ben je echt wel kapot. Maar gelukkig is dat meestal niet zo en kun je rond een uur of 13.00 wel naar huis.
Ik vind het wel prettig om vroeg te werken, zodat ik daarna nog een dag over heb (ookal val ik dan meestal als een blok in slaap...)

Ik zou zeggen probeer het gewoon, je hebt sowieso een proefperiode van 10 weken, dus dan kan je op elk moment besluiten te stoppen.

Owja, als vrouwelijke postbode moet je wel de mannen van je afslaan op t kantoor (veel grappenmakers), maar vooral op straat veel mensen kijken er nog steeds gek van op als een meisje de post komt brengen. Meestal is het grappig, maar soms zijn ze ook nog wel eens vervelend..
Oud 05-10-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:

in de horeca verdien je naar mijn weten slechter dan bij de tpg, en s`avond kan ik leukere dingen doen dan werken.

Ehm....het is duidelijk dat je niet helemaal weet hoe horeca-werk als student hoort te zijn.

Je moet natuurlijk wel gaan werken in een leuk bistrootje, een hip restaurant dat niet al te duur is zodat er veel jongeren komen. Met horeca bedoel ik niet barman, ik bedoel in een restaurant.

Kijk, je moet natuurlijk niet in de horeca gaan werken in niet-studentensteden. Maar in een tent in Utrecht, Nijmegen of Groningen werken is gewoon super
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:53
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-10-2003 @ 13:52:
Ehm....het is duidelijk dat je niet helemaal weet hoe horeca-werk als student hoort te zijn.

Je moet natuurlijk wel gaan werken in een leuk bistrootje, een hip restaurant dat niet al te duur is zodat er veel jongeren komen. Met horeca bedoel ik niet barman, ik bedoel in een restaurant.

Kijk, je moet natuurlijk niet in de horeca gaan werken in niet-studentensteden. Maar in een tent in Utrecht, Nijmegen of Groningen werken is gewoon super
Ehm... Amsterdam is naar mijn weten ook een studentenstad,
en ik ken daar aardig wat mensen die daar in hun studententijd gingen werken. Zij kwamen stuk voor stuk met verhalen dat ze onderbetaalt en uitgebuit werden.

en dat was zeker zo in de bediening. het zal ook wel zijn voordelen hebben zoals gezelligheid. Maar ik ga liever s`avonds andere dingen doen dan werken.

Daarom wekr ik bij de TPG, maar iedereen zijn ding natuurlijk.
Oud 09-10-2003, 11:26
Lindatje
Lindatje is offline
Mij lijkt dat ook wel wat: postbode voor de zaterdag. Alleen ik vraag met af of je het niet ontzettend in je rug krijgt van dat werk. Ik mag niet te zwaar tillen en te vaak bukken daarom wil ik ook iets anders als mijn baantje nu (in een bakkerij in een supermarkt) dus wat zou je me aanraden? is het dan te doen of niet? Problemen met vroeg opstaan heb ik dus niet!
En hoeveel uur kun je in de week werken? Alleen die zaterdag dan dus? Dat zijn toch super weinig uren? En wat krijg je gemiddeld betaald?

Zo en dan ben ik weer op de hoogte haha!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:

Hahaha ik ben toch wel benieuwd naar jou uurloon vriend.
Horeca is wel beter hoor, leuk met mensen werken, lekker eten, je zit altijd droog en je hebt fooien, soms wel 50euro in 4uur tijd. Ik zit altijd wel aan de 20 euro en af en toe wat meer.
Uur loon is iets meer dan 5euro.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:22
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Syphon schreef op 09-10-2003 @ 13:18:
Hahaha ik ben toch wel benieuwd naar jou uurloon vriend.
Horeca is wel beter hoor, leuk met mensen werken, lekker eten, je zit altijd droog en je hebt fooien, soms wel 50euro in 4uur tijd. Ik zit altijd wel aan de 20 euro en af en toe wat meer.
Uur loon is iets meer dan 5euro.
mijn uurloon is om precies te zijn 7.92 euro.
bij de ptt werken ook mensen die leuk zijn hoor

50 euro fooi in 4 uur.. hmmz ok...

ik vind het juist lekker om buiten te werken je komt nog eens ergens, ook met de auto rondrijden is zeer leuk.. goed voor je ook. maar het is maar waar je van houd denk ik.

ik doe bijv. s`avonds liever andere dingen dan werken.
Oud 09-10-2003, 16:28
Sven
Sven is offline
Citaat:
bartje1112 schreef op 09-10-2003 @ 15:22:

ik vind het juist lekker om buiten te werken je komt nog eens ergens, ook met de auto rondrijden is zeer leuk.. goed voor je ook. maar het is maar waar je van houd denk ik.

7.92 en je bent 19?

ik ben 20 en verdien maar 7.20 ofzo

Ikzelf werk trouwens vanaf mn 16e bij de tpg, loop al dezelfde wijk sinds 2000 en alles gaat lekker op de automatische piloot ben meestal vrij vroeg klaar... als ik ooit mn wijk kwijtraak stop ik ermee denk ik, maar zoals het nu gaat hou ik het nog wel even vol
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:40
Joël
Joël is offline
Citaat:
Car000 schreef op 02-10-2003 @ 09:37:
is dat wat..?
ik studeer sinds kort en ik heb dringend een bijbaan nodig.
heeft iemand ervaring als postbode...?
Ja, ik werk zaterdag bij de TPG... Collega's zijn een beetje apart, idd. Het werk is een beetje saai vind ik zelf... Ik werk sinds een maand of 2 ook bij domino's pizza, en dat is 2 keer zo leuk, en ik verdien nog meer ook. Salaris is iets minder, maar ik krijg ook fooi.

Edit: Oeps... Het heet natuurlijk TPG

Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 13:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
bartje1112 schreef op 09-10-2003 @ 15:22:

hmm ja, auto lijkt mij ook leuk maar ik heb nog geen rijbewijs, ben er nu mee bezig. Maar de regen is zo erg, heb zelf 3 jaar kranten gelopen. Waar je wel in gelijkt hebt is, zijn de horeca tijden maar nu kan het even niet anders ivm stage, dus ik werk van vrijdag 18.00-00.00 en zondag van 16.00-21.30.

Groeten
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 22:48
[CP]X-Ray Cat
[CP]X-Ray Cat is offline
Is het mogelijk om s'avonds aan de bak te komen bij TPG omdat ik s'middags met school zit. Ik heb het nu dus over doordeweeks... Zaterdag zou ik graag vrij willen houden en zondag zal er wel vast niks te doen zijn voor iemand als ik...

Op het moment heb ik een ochtendkrant alleen daar ga ik onderhand aan kapot (slaaptekort,school, etc). Owja, mag je eigenlijk een koptelefoon op hebben als je daar aan het werk bent? Was/is toch wel een pluspunt van m'n krantenwijk : )
Oud 18-10-2003, 22:54
Bartje
Bartje is offline
Ik werk s`avonds doordeweeks, maar ik ben chauffeur dan.
aangezien je 17 bent zal je geen rijbewijs hebben.

maar ik weet niet of je woonplaats een grote vestiging heeft.
want anders kun je daar partijen uitsplitsen en in ontvangst nemen. je moet het gewoon eens navragen daar.
Oud 18-10-2003, 23:42
[CP]X-Ray Cat
[CP]X-Ray Cat is offline
Mja, in Zutphen hebben ze een redelijk postkantoor volgens mij, op de mars (industrieterrein hier) zit ook een distributiecentrum d8 ik... Zal er eens heen gaan om te informeren
Oud 19-10-2003, 21:34
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Kheb nog nooit een postbode met een koptelefoon op zien fietsen, maar aan de andere kant heeft niemand daar last van denk ik. Ik bedoel, je hoeft geen 'service' te leveren ofzo.
Oud 20-10-2003, 08:04
Bartje
Bartje is offline
Ja, je mag gewoon onder het bezorgen een koptelefoon dragen.
als je maar wel aanspreekbaar blijft voor mensen die wat willen vragen.

dus hem dan wel afzetten je moet je nm klantvriendelijk opstellen.. ofzo
Oud 20-10-2003, 08:42
Auntie M
Auntie M is offline
Ik heb nog nooit wat aan een postbode gevraagd (ik zeg wel gedag hoor). Wat kun je allemaal aan een postbode vragen? Ben wel benieuwd naar deze nog niet door mij ontdekte service.
Oud 20-10-2003, 12:36
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 20-10-2003 @ 09:42:
Ik heb nog nooit wat aan een postbode gevraagd (ik zeg wel gedag hoor). Wat kun je allemaal aan een postbode vragen? Ben wel benieuwd naar deze nog niet door mij ontdekte service.
er gaat een wereld vor je open:
- de weg, postbodes kennen alle straten.. ongeveer
- waar iemand zijn pakketje ophalen
- tot hoelaat het psotkantoor open is
- hoe iemand een klacht in kan dienen
- hoeveel cent erop een breif moet
- enz

postbodes weten echt alles
Oud 28-11-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Lindatje schreef op 09-10-2003 @ 12:26:
Mij lijkt dat ook wel wat: postbode voor de zaterdag. Alleen ik vraag met af of je het niet ontzettend in je rug krijgt van dat werk. Ik mag niet te zwaar tillen en te vaak bukken daarom wil ik ook iets anders als mijn baantje nu (in een bakkerij in een supermarkt) dus wat zou je me aanraden? is het dan te doen of niet? Problemen met vroeg opstaan heb ik dus niet!
En hoeveel uur kun je in de week werken? Alleen die zaterdag dan dus? Dat zijn toch super weinig uren? En wat krijg je gemiddeld betaald?

Zo en dan ben ik weer op de hoogte haha!
Daar zit ik dus ook mee, ik mag ook niet te zwaar tillen en te vaak bukken... Is er iemand die hier uit ervaring wat zinnigs over kan zeggen?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 13:00
Fleur
Fleur is offline
Ik krijg er zelf behoorlijk last van mijn rug van soms.
Het is veel tillen.
Je moet de bakken post tillen, de kasten leeghalen met 'dikke' poststukken en pakketjes. Bovendien sta je lang achter elkaar, bij het ingooien van de post. Daarna ga je zittend sorteren, ook niet altijd een pretje. Vervolgens moet je de bundels post weer uit de kast halen en in je fietstas of kar doen (weer tillen, maar niet extreem zwaar) en daarna ntl bezorgen, kan soms zwaar zijn als je grote bundels hebt, maar bundels opsplitsen kan natuurlijk ook.

Bukken moet je om de bakken op te tillen van de grond (logisch) en verder natuurlijk als je wat laat vallen ofzo

Ik raad het je niet aan als je rugklachten hebt. Ik heb normaal geen pijn aan mijn rug, maar na een dag werken voel ik het wel in mijn rug.
Oud 08-12-2003, 22:30
Ingemar
Ingemar is offline
Hoe zit het als je nog nooit bij TPG hebt gewerkt? Kan ik dan ook gewoon als chauffeur werken? Dat lijkt me namelijk wel relaxed. En dat is gewoon 's avonds tog?
Oud 09-12-2003, 12:45
ABrules
ABrules is offline
TPG is aan het bezuinigen, je wordt waarschijnlijk alleen als postbesteller aangenomen... niet als postbode... de post wordt uitgesorteerd bij je thuis gebracht en van daaruit mag je het rondbrengen... minder uurloon, minder afwisseling... en geloof me... je sorteert de post het liefste zelf...

Ik werkte ook als postbode, maar had een jaarcontract en ze konden mij alleen als besteller weer aannemen... was dus niet interessant voor mij ivm het mindere loon... ik zou iets anders gaan zoeken als ik jou was...

TPG gaat toch helemaal alles omgooien, ander systeem en zorgen dat er minder loonkosten zijn... zowat het enige waar ze mee kunnen bezuinigen... neej, ik ben op zich blij dat ik weg ben voor dat geklooi is begonnen...
Oud 09-12-2003, 19:53
theadamsman
theadamsman is offline
Car000 ik heb 2 weken voor TPG post gewerkt als postbode, werk was goed te doen maar...

Naar de tweede week hadden ze me niet meer nodig, ik was er maar het is beter werk dan werken bij:

- UPS
- Grafimedia
- Rockwool
- Als vuilnisman

Dan is postbode bij TPG echt

Moest het ff kwijt

Succes
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 10:43
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Ingemar schreef op 08-12-2003 @ 23:30:
Hoe zit het als je nog nooit bij TPG hebt gewerkt? Kan ik dan ook gewoon als chauffeur werken? Dat lijkt me namelijk wel relaxed. En dat is gewoon 's avonds tog?
yep chauffeur kun je s`avonds zijn
begin je rond 5en kan ook iets later.

dan haal je post op bij bedrijven en licht je de brievebussen..
zeer relaxed werk
Oud 11-12-2003, 10:44
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
ABrules schreef op 09-12-2003 @ 13:45:
*verhaal*
klopt deels, dit geldt namelijk alleen voor doordeweekse mensen.
voor zaterdag medewerkers blijft het huidige systeem nog een jaar bestaan ofzo.

dus dan sorteer je zelf en breng je ook rond, dus als je dat alleen op zaterdag wil kan dat nog..
Oud 11-12-2003, 22:42
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
Bartje schreef op 11-12-2003 @ 11:43:
yep chauffeur kun je s`avonds zijn
begin je rond 5en kan ook iets later.

dan haal je post op bij bedrijven en licht je de brievebussen..
zeer relaxed werk
Zo, dit lijkt me echt super!
Moet je dan nog een bepaalde tijd je rijbewijs hebben? Want ik heb hem vanaf afgelopen juni. Maar ik rij wel veel.
En kan je daar gewoon naar solliciteren? Op internet ofzo?
Oud 02-01-2004, 12:27
Northern Lights
Northern Lights is offline
Citaat:
Ingemar schreef op 11-12-2003 @ 23:42:
Zo, dit lijkt me echt super!
Moet je dan nog een bepaalde tijd je rijbewijs hebben? Want ik heb hem vanaf afgelopen juni. Maar ik rij wel veel.
En kan je daar gewoon naar solliciteren? Op internet ofzo?
dit vraag ik me ook af, heb mn rijbewijs sinds maart. denk dat ik gewoon de tpg bel of ze zo nog iemand als chauffeur kunnen gebruiken. weet je dat dan ook gelijk weer
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 15:57
Bartje
Bartje is offline
meteen toen ik mijn rijbewijs had mocht ik beginnen.

terwijl ze dat gewoon wisten, ik meen zelfs dat ik hem pas 1 week ad en toen mocht ik al gewoon rijden..

ja je kunt volgens mij ze mailen, of bellen naar een nummer wat op de site staat
Oud 03-01-2004, 21:59
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
ABrules schreef op 09-12-2003 @ 13:45:
TPG is aan het bezuinigen, je wordt waarschijnlijk alleen als postbesteller aangenomen... niet als postbode... de post wordt uitgesorteerd bij je thuis gebracht en van daaruit mag je het rondbrengen... minder uurloon, minder afwisseling... en geloof me... je sorteert de post het liefste zelf...
Het kan aan mij liggen, maar wat is er zo erg aan als je post voorgesorteerd is?

En als je postbesteller bent, wat zijn dan de werktijden, het uurloon, enz? Is er iemand die mij daarover (uit eigen ervaring?) kan vertellen?

Niet dat ik te lui ben om om 6.00u te beginnen, maar ik heb jarenlang een ochtendkrantenwijk gehad en ik heb het wel een beetje gehad met dat vroege opstaan eigenlijk. De buitenlucht en de beweging vind ik wel erg lekker.

En volgens mij is er ook nog geen antwoord gegeven op de vraag of je muziek mag luisteren tijdens het bezorgen. Dat is voor mij namelijk wel een belangrijk iets.
Oud 04-01-2004, 13:52
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Unique schreef op 03-01-2004 @ 22:59:
En volgens mij is er ook nog geen antwoord gegeven op de vraag of je muziek mag luisteren tijdens het bezorgen. Dat is voor mij namelijk wel een belangrijk iets.
mag gewoon hoor
als je maar wel vriendelijk blijft doen tegen de klanten
Oud 07-01-2004, 18:53
very drunk driver
very drunk driver is offline
lijkt me een geweldig baantje. wil ik er nu ook bijnemen. vriend van mij doet dat ook. is geweldig te combineren met horeca. dus dat is van 6 tot 3 uur werken. paar uurtjes relaxen en daarna en om 6.30 weer verder werken moet lukken. en dan heb ik tenminste genoeg geld om mijn auto te blijven rijden
Oud 16-01-2004, 13:22
Sven
Sven is offline
Citaat:
Bartje schreef op 04-01-2004 @ 14:52:
mag gewoon hoor
als je maar wel vriendelijk blijft doen tegen de klanten
Volgens mij mag het niet... om veiligheidsredenen... maargoed, niemand die het merkt...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:01
Wawl
Wawl is offline
Post rondbrengen is helemaal geen leuk werk.
Oud 16-01-2004, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 16-01-2004 @ 15:01:
Post rondbrengen is helemaal geen leuk werk.
Het is in elk geval geen intellectueel uitdagend werk.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 01:30
Saeed al-Sahaf
Saeed al-Sahaf is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-01-2004 @ 00:36:
Het is in elk geval geen intellectueel uitdagend werk.
uhh je zou wel grafentheorie kunnen toepassen om uhh de meest optimale route te berekenen
Reageren

Regels voor berichten