Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 08:37
Car000
Car000 is offline
is dat wat..?
ik studeer sinds kort en ik heb dringend een bijbaan nodig.
heeft iemand ervaring als postbode...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2003, 09:05
Bartje
Bartje is offline
Postbode dat ben ik
Begonnen op mijn 16de met gewoon de post bezorgen
is een leuk baantje lekker in de buitenlucht
en het verdiend ook niet slecht.

nu ik een tijdje geleden mijn rijbewijs heb gehaald,
werk ik meerdere dagen in de week s`avonds.
brievenbussen legen en post ophalen bij bedrijven.

zeer leuk werk, beter dan vakkenvullen vind ik.
Oud 02-10-2003, 11:42
very drunk driver
very drunk driver is offline
je krijgt ook goed verdient. maar wat ik gehoord heb is van meerdere vrienden (incluis mijn beste) krijgen heel moeilijk vrij je krijgt maar iets van 5 zaterdagen vrij per jaar
Oud 02-10-2003, 12:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 02-10-2003 @ 12:42:
je krijgt ook goed verdient. maar wat ik gehoord heb is van meerdere vrienden (incluis mijn beste) krijgen heel moeilijk vrij je krijgt maar iets van 5 zaterdagen vrij per jaar
als je maar je aantal vrijdag wel kan opnemen dat je op jaat basis zou moeten hebben dan zijn ze tot meer niet verplciht
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:49
Bartje
Bartje is offline
ja vrij vragen is moeilijk, maar niet onmogelijk.
gewoon ver van tevoren vragen.

wij krijgen bijv. nu al de verlofkeuze formulieren thuis
dat je je vrije dagen in kunt vullen.

maar ligt er ook aar net aan hoe goed jij je inzet, als jij weleens wil bijspringen door een extra wijk weg te brengen, doen ze niet moeilijk over vrij vragen.
Oud 02-10-2003, 15:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
het schijnt leuk werk te zijn
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:52
Verwijderd