Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik kan over het algemeen genomen niet goed met mijn moeder overweg, maar ze zit wel bij het rijtje wie ik het meest zou missen... Over de vraag zelf: mijn vader, moeder, vriend, beste vriendin... |
![]() |
|
Moet je nu 1 persoon of meerdere personen kiezen?
Als je er maar 1 mag kiezen ga ik voor mijn beste vriendin. Als ik er meerdere mag kiezen ga ik gewoon voor vrienden en familie. Dat is dan sociaal gezien, daarna ga ik denk ik mensen missen die ik nodig heb om te overleven. (want ik ben toch niet zo goed in broodbakken, meelmalen, oogsten etc) Maar die zal je wel niet bedoelen.
|
Verwijderd
|
M'n vriend. Daarna twee van m'n 'dinnetjes. Dan de kat. Daarna de rest van het sociale contact, ook wel vrienden genoemd. Daarna de mensen op het forum, omdat ze mijn dagelijkse leven zo boeiend maken. Daarna mijn broertje, dan m'n moeder, dan m'n vader, en daaan de rest van de familie.
Ik heb geen hechte band met ze, nee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij, niet per se in volgorde: m'n vriend, m'n katten, m'n ouders, m'n zusjes, vriend(inn)en/familie, de rest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg dit niet om iets goed te praten, het hangt natuurlijk af van de omstandigheden hoe de verhoudingen tussen kind en ouders liggen, maar ik denk dat er veel zijn die hun ouders nu weg wensen en op het moment dat ze komen te overlijden daar toch stiekem spijt van krijgen - al zullen ze het niet allemaal toegeven. |
![]() |
|
Mijn moeder, ze is echt m'n klankbord en we hebben dezelfde (rare?) soort humor waardoor ik echt met niemand zo veel lol heb als af en toe met haar.
Maar aan de andere kant ook m'n vriendje, ik zou het echt vreselijk vinden zzonder hem te moeten leven. Bij maatschappijleer moesten we de maatschappij ontwerpen die zou ontstaan als we met de hele klas op een onbewoond eiland aan zouden spoelen en het enige wat ik kon denken was hoe vreselijk het zou zijn zonder hem. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |