![]() |
|
![]() |
Wie kent deze groep dit is echt de shit. www.nonphixion.com als je van goede hiphop houd. Ze hebben ook een nummer (remix) met lui van de Deftones en Fear factory. De hiphop die ze maken is wat anders wat je vandaag de dag hoort. Gewoon rauwe nyc hiphop. Check ook necro (het broertje van een van die nonphixion gaste) www.necrohiphop.com. Als je Jay Z en Ja rules je neus uit komen.
19 oktober komen ze in de melkweg ga daar heen Peace Daniel |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
eerst zei ie heel veel maar alleen maar dingen als "show me your tits" en dead body geblaat, oja hij zei dat meisjes die hem vet vinden altijd ook van atmosphere houden en dat hij dat niet vind kloppen....hij is een beetje opdringerig en ranzig..maar dat is ook wel duidelijk. en ik mocht zn films niet zien omdat ik 16 ben maar hij stuurde ze wel en ik moest ze aan al mn vrienden laten zien...uhum...
en dat ik backstage mag als ik naar m toekom als ie in nederland is maar dat doe ik mooi niet... ![]() nu zegt ie niks meer alleen als ik begin met praten maar dat doe ik niet meer.
Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 18:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() een vriend van mij had tijdens een concert een keer met die uncle howie gesproken, dat is helemaal een fucked up figuur zeg en die gast spuit letterlijk elke dag een overdosis heroine in ze lichaam.. hoop dat die gast 19 okt. ook langskomt ![]()
||
Citaat:
Hoorde trouwens dat Q-unique ook mee kwam naar dat optreden, weet iemand daar meer van? Dat zou het nog erger maken dat ik dat optreden zal moeten missen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nee dat kan idd ook.. ik ga nog wel even rondvragen
|
|