Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan beide veranderen maar je kan ook de verschillen respecteren en waarderen, moet het van twee kanten komen.
Zeg haar gewoon dat je je niet serieus genomen voelt. en dan op jouw manier natuurlijk. Ik denk dat ze zelf ook wel wat gemerkt heeft, het zou zonde zijn als je een van je vrienden uit het oog versliest zonder alles gezegd te hebben, heb je nog niks geleerd en zij al helemaal niet ![]() je bent elkaar niet voor niks tegen gekomen, je kon van haar leren dat je zekerder moet zijn zin van jou dat er meerdere meningen zijn en geen één is er beter Succes, ik heb precies hetzelfde met een vriend van mij gehad en hij accepteert me. ben niet meer zo punk als ik was en luister nu veel verschillende muziek. Ik heb het niet durven zeggen maar ben gewoon doorgegaan met mijn dingen en op een gegeven moment was hij er moe van om mijn sokken af te kraken. bij wijze van. hij zag me toch als vriend wat ik ook deed, hij weet alleen niet dat ik er echt mee gezeten heb.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Weet niet meer wat ik moet... Snelkookrijst | 6 | 23-08-2016 16:28 | |
Psychologie |
Schooltijd verspild, weet niet meer wat ik verder moet MightyMouse125 | 1 | 21-01-2015 06:45 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet meer wat ik er mee aan moet :( Jo_Do | 10 | 17-10-2013 14:17 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet meer wat ik moet doen Verwijderd | 16 | 04-09-2006 15:44 | |
Psychologie |
'k Weet niet meer wat ik met mezelf moet beginnnen. phensicske | 35 | 19-11-2004 19:32 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |