Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan makkelijk dat je de eerste 2 a 3 keer nix voelt. Staat ook in wietologisch handboek. Waarom, dat weet de wetenschap nog niet. Misschien lichamelijk, misschien psychisch. Dus gewoon nog een paar keer proberen, tot je een keer goed wat voelt en dan kijken of je ut leuk vind. ( Ps. vaak zijn er ook mensen die niet echt "durven" te inhaleren. Dus zorg ervoor dat je cker weet dat je het goed inhaleert. )
|
![]() |
|
ik ontkende de bij eerste keer blowen zo erg dat ik stoned was en wilde gewoon meer token, maar op een gegeven moment had ik toch weldoor dat ik 'em goed had zitten
![]() m'n eerste ding met wiet was in de vorm van special brownies/greenies, waarbij ik het *ineens* merkte toen ik opstond. Ik pleurde meteen om en het vriendje en ik moesten er te erg om lachen ![]()
|
Verwijderd
|
De eerste keer was ik gewoon supermisselijk geworden en dan heb ik zo'n uur (of waren het er nu twee?) in de zetel gelegen, zonder veel reactie te geven.
'k Heb nooit veel geblowd. Sinds de zomervakantie ben ik weer es gaan meedoen, een paar trekjes nemen. En 'k was wel licht in het hoofd en zo, aangenaam dus. Vorig weekend heb ik één gedeeld met een vriend. 't Was heel raar, want ik was er dus totaal niet goed van. Mijn benen beefden verschrikkelijk en mijn handen (die koud waren) voelden ECHT als ijs aan. Daarmee bedoel ik dat ik het zelfs vanbinnen zo voelde en vanbuiten en mjah, moeilijk om uit te leggen... Ook mijn hart ging als een gek tekeer...'k begrijp het niet. Ik ben dan vlug naar mijn bedje gewaggeld (ja, mijn coördinatie was verschrikkelijk, ik liep alles om en had net geen dieptezicht of zo.. ![]() Dus ja, eigenlijk omdat het wel aansluit bij dit topic; Is dat normaal dat ik zo'n effect heb door gewoon wat weed te roken??? ![]() ![]() ![]() Ik rook graag eentje, en ben van plan om het weer eens meer te doen, maar euhm, die laatste keer schrikt me wel een beetje af... Btw, ik had slechts twee pintjes gedronken die avond en dat was reeds een uur - twee uur ervoor. |
![]() |
|
ja diep inhaleren maar ook lang inhouden. het is een groot verschil als je het lang in je longen houd of direct weer uitblaasd.
bij heroïne chinezen of coke beesen is dat ook zo, je moet het zo lang als je kunt in je longen houden.
||
![]() |
Citaat:
ofzo najah ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(overigens vind ik het kankahzielig, aldus de Haagse moraalridder.) Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() me zusje is niet zó stom dat ze dat gelooft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind jou echt dom.
||
Citaat:
"Niet diep inhaleren en de rook niet vasthouden. Door het diep inhaleren en het lang vasthouden van de rook wordt 1,5 maal meer teer afgezet in de longen dan normaal. Dit nu is niet nodig. Diep inhaleren en lang vasthouden heeft geen enkel effect op de uiteindelijke high. THC wordt binnen 2 a 3 seconden voor 95% via de longen in het bloed opgenomen, diep inhaleren en lang vasthouden is helemaal niet nodig is om een maximale high te bereiken. Het is wel extra schadelijk. Wat je beter kunt doen is normaal inhaleren, net zoals bij een sigaret. Op de één of andere manier is iedere blower ervan overtuigd dat je meer stoned wordt als je de rook diep inhaleert en je deze lang vasthoudt. Dit is dus niet waar." Dus: 2 à 3 seconden vasthouden heeft zin. Daarna gewoon lekker uitademen. btw ikzelf heb dit ook pas net ontdekt, en was er ook altijd van overtuigd dat zo lang mogelijk vasthouden erg nuttig was.
|
Verwijderd
|
Diep inhaleren heeft wel zin. Hoe meer rook in je longen hoe meer thc dus ook. Want hoe langer je eraan zuigt hoe meer thc er verbrand word en meekomt met de rook je longen in. Waarom denk je dat flessen / gravity bong of weer ik veel hoe je ut wilt noemen zo heftig is. Omdat er in 1 keer een hele blow in je longen komt.
Voor de rest over het inhouden, dat klopt wel ja. Dus, diep inhaleren en 3 seconden inhouden. That's the trick. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 18:27. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ga nou maar weer blowen
||
Citaat:
![]() Overigens weet ik zelf zeer weinig van chinezen of beesen (qua praktijervaring dan ![]()
||
Citaat:
weetje jou naam lijkt op cellutites..zie je er ook zo uit? ga met blokken spelen man..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 22:00 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Drugs & Alcohol |
Confessions of a smalltimer. Type | 51 | 15-07-2004 13:17 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Drugs & Alcohol |
Djonkel, bier, smoken jim | 40 | 24-06-2002 18:25 |