Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Ik heb wel klassieken gestudeerd, maar ik ben geen leraar. Van jou weet ik dat je een bevlogen en strenge, maar rechtvaardige leraar bent. |
![]() |
||
Citaat:
Nou, speciaal voor onze abt dan: Sorry, het is mijn schuld. Zullen we nu ontopic blijven?
|
![]() |
Nou, zal ik dan even een nette ontopic reply geven?
Wij hebben een andere leraar voor kcv dan voor Latijn en Grieks (gelukkig!). Ze zijn allebei in principe wel goed, maar onze leraar kcv geeft nogal slaapverwekkend en ingewikkeld les. Lerares Grieks en Latijn is ge-wel-dig!!!
|
![]() |
Ja, in januari had ik mijn po KCV ingeleverd en dat heb ik nog steeds niet terug. Ga niet beweren dat leerlingen dan te lui zouden zijn. Mijn docente Latijn is echt heel slecht. Ze is er vrijwel nooit en belt dan niet door. Ook komt ze vrijwel altijd te laat en heeft dan de meest stomme smoesje:'ja, ik zat met mijn auto vast in de binnenstad van Den Haag.' Wat moet zij voor achten in de binnenstad van Den Haag doen, als die niet op de route van Leiden naar onze school ligt. Ook kan ze nooit iets op tijd nakijken en kloppen mijn cijfers van de dossiertoetsen niet en heeft ze dat nog steeds niet veranderd. Verder geeft ze cijfers niet terug voordat het herkansingsformulier moet worden ingevuld. Wil je nog meer dingen horen??
|
![]() |
|
|