![]() |
|
Eindelijk heb ik mijn eerste eigen nummer kunnen uploaden, ik heb er nog veel meer maar die zijn allemaal te groot of kunnen niet ge-upt worden omdat er zelfgemaakte samples tussenzitten.
Klik op het gele pijltje onderin om naar het nummer te luisteren. link Nog meer mensen hier die ejay of magix hebben en daarvan ook nummers hebben ge-upload?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en zeker met die magix-achtige programma's waar het totaal geen kunst mee is... vroeger jongen! vroeger hadden we mod-files. dat was nog eens iets! |
![]() |
|
Stop aub met software je kunt er niets van, als je van p;lan bent iets toe te voegen aan de 'scene' kan je echt maar beter stoppen sorry, er zijn echt duizenden van dit soort nummertjes het klinkt gewoon nergens naar, geen synthtje erin, die clap is bagger de kwaliteit is bagger, tis stamp muziek maa toch ook weer niet, je kan er niet op dansen, gooi die Bpm omhoog haal dat fake synthje ( ik wil het al geen synth noemen eigenlijk) eruit en die clap ook, maak eerst een mooie synth pleur erbij.
wat je nu hebt is meer een metronoom ide nog ruist ook echt Ejay is echt een kut programma als je softwarematig muziek wilt maken neem dan cubase of reaktor ofzo dis kut.. ![]()
|
naar aanleiding van dit topic op beleidszaken is besloten dat zelfgemaakte muziekjes op ARTistiek thuis horen. Veel plezier met de eerste
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou zeggen koop een gitaar en doe wat goeds met je leven ![]() ![]()
|
oke het sluit wel op elkaar aan enzo... qua melodie.. (om maar even iets positiefs te zeggen)
Maaaar, ik hou sowieso al niet van dit soort muziek, en het is ontsettend eentonig... probeer dat "the beginning" meer variatie te geven en er ook nog andere tekst in voor te laten komen.. (ipv ontsettend irritant te klooien met die achtergrond) Tja... maar eigenlijk zou ik niet gek opkijken als dit in de discokroeg bij ons gedraait zou worden ![]()
||
Citaat:
![]()
|
je idee is leuk, zeker mee eens. Maar dat 'hardcoredeuntje' had wat anders gemoeten. Die clap had aan het einde van de clap zeg maar anders gemoeten.
En de stemmen moeten wel van dezelfde zijn, en herhalend maar toch varierend zijn. Gewoon verder proberen joh! Je komt er wel!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
3usicBoys justin98 | 13 | 06-07-2010 16:36 | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Al Murphy | 405 | 26-06-2007 10:49 | |
Beleidszaken |
Nieuw creatief subforum: muziek Mazzie | 64 | 08-11-2003 10:24 | |
ARTistiek |
WWone grandmommy | 7 | 07-11-2003 08:06 | |
Muziek |
Over dat nieuwe beleid DeadNation | 6 | 15-10-2003 16:02 | |
Muziek |
Vraag: na hoeveel maanden/ jaar kun je een beetje ' leuk' gitaar spelen? Optima | 64 | 29-03-2003 13:35 |