leuk meisje
whopie dopie ik zit hier niet te vaak maar moet nu even wat van me af schrijven
een maand of 2, 3 geleden heb ik een heel leuk meisje ontmoet, msn uitgewisseld, en al snel hele hele leuke gespreken die ook ergens over gingen. Discusieren over leven en dood, religie, politiek en ik weet niet meer wat, uren achtereen zonder vast te lopen. En qua eigenschappen (als we dat zo vertelde en over onzelf vertelden) vonden we lekaar heel leuk, ook in gesprekken, waar we gewoon eerlijk waren, zeiden we ook gewoon wat we vonden, zoals dat niet bij iedereen die ik ken kan, heerlijk!
dit msn gelul is natuurlijk maar van beperkte kwaliteit, dus vonden we allebei dat we snel weer een keer moesten afspreken, dat deden we, over 2 weken in den haag (ze woont 20 minuten met de teien hiervandaan), binnestad buitengewoon bereikbaar was er daar, we spraken dus af, en school begon weer, dus we hadden minder tijd om met elkaar te spreken op msn we hebben het allebei heel druk
afspraak was perfect, simpel, leuk gezzelig, gewoon we waren bezig, zaten eren in de mac en op het terras te praten, heerlijk, en hebben ook nog naar de activiteieten gekeken, voelde me erg op me gemak, ik bracht haar naar de trein, ze zei meteen dat ze weer snel wou afspreken, ik zei natuurlijk
Dus nu weer de drukte van school enz, dus we spraken elkaar weer weinig, maar als er contact was was het weer lekker,
nu is ze al 1 week in rome met school, blijft nog een week weg, en ik mis haar echt, ik probeer realisctisch te blijven, geen msn ralstie gelul en shit, maar ik ben benieuwd wat ze denkt als ze terug is, misschien draait ze wel bij en is ze niet meer in me geintresserd, het is gewoon een erg leuk meisje, ik denk dat ik echt verliefd op der kan worden, en ikmishaar
and you can lick my ass in advance if you are going to post lame reactions to this