Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 17:43
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
leuk meisje
whopie dopie ik zit hier niet te vaak maar moet nu even wat van me af schrijven

een maand of 2, 3 geleden heb ik een heel leuk meisje ontmoet, msn uitgewisseld, en al snel hele hele leuke gespreken die ook ergens over gingen. Discusieren over leven en dood, religie, politiek en ik weet niet meer wat, uren achtereen zonder vast te lopen. En qua eigenschappen (als we dat zo vertelde en over onzelf vertelden) vonden we lekaar heel leuk, ook in gesprekken, waar we gewoon eerlijk waren, zeiden we ook gewoon wat we vonden, zoals dat niet bij iedereen die ik ken kan, heerlijk!

dit msn gelul is natuurlijk maar van beperkte kwaliteit, dus vonden we allebei dat we snel weer een keer moesten afspreken, dat deden we, over 2 weken in den haag (ze woont 20 minuten met de teien hiervandaan), binnestad buitengewoon bereikbaar was er daar, we spraken dus af, en school begon weer, dus we hadden minder tijd om met elkaar te spreken op msn we hebben het allebei heel druk

afspraak was perfect, simpel, leuk gezzelig, gewoon we waren bezig, zaten eren in de mac en op het terras te praten, heerlijk, en hebben ook nog naar de activiteieten gekeken, voelde me erg op me gemak, ik bracht haar naar de trein, ze zei meteen dat ze weer snel wou afspreken, ik zei natuurlijk

Dus nu weer de drukte van school enz, dus we spraken elkaar weer weinig, maar als er contact was was het weer lekker,

nu is ze al 1 week in rome met school, blijft nog een week weg, en ik mis haar echt, ik probeer realisctisch te blijven, geen msn ralstie gelul en shit, maar ik ben benieuwd wat ze denkt als ze terug is, misschien draait ze wel bij en is ze niet meer in me geintresserd, het is gewoon een erg leuk meisje, ik denk dat ik echt verliefd op der kan worden, en ikmishaar

and you can lick my ass in advance if you are going to post lame reactions to this

Advertentie
Oud 05-10-2003, 18:46
Ferrum
Ferrum is offline
Ik denk dat als ze terug is, je haar het beste een keertje mee uit kan vragen. Aan haar reactie merk je dan denk ik wel of ze in je geinteresserd is of niet.

(oke dit slaat nergens op, maar goed, hoop dat je er iets aan hebt)
Oud 05-10-2003, 18:50
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 05-10-2003 @ 18:43:

and you can lick my ass in advance if you are going to post lame reactions to this

Maar waarom zou je er niet voor gaan... MSN is niet de enige manier om contact te houden als je iets verder van elkaar afwoont, dus het hoeft toch niet meteen een 'msn relatie gelul shit ' te zijn .

Je zegt zelf al hoe goed jullie met elkaar kunnen praten, dus bel haar eens als ze terug is (evt. als ze nog weg is op haar mobiel) en vraag hoe ze erover denkt, geef aan dat je denkt verliefd te worden en dat je haar mist...

Ze zal hooguit kunnen zeggen dat ze er niet hetzelfde over denkt, maar dan weet je wel meteen waar je aan toe bent.
Oud 05-10-2003, 19:09
Xanandu
Xanandu is offline
tip: loop niet te hard van stapel
Oud 05-10-2003, 19:09
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
Ferrum schreef op 05-10-2003 @ 19:46:

(oke dit slaat nergens op, maar goed, hoop dat je er iets aan hebt)
nee mijn verhaal slaat nergens op, ze weet dat ik haar mis, ze mist mij, en we vinden elkaar leuk, ik heb geen probleem, ik mis haar alleen, en ik stel me aan
Oud 05-10-2003, 19:10
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
Xanandu schreef op 05-10-2003 @ 20:09:
tip: loop niet te hard van stapel
dat probeer ik de afeglopen maanden al, zo min mogelijk verwachten, is alleen een beetje moeilijk
Oud 05-10-2003, 19:30
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Nou zoals je het uitlegt klinkt het echt of jullie het heel erg leuk kunnen hebben met elkaar, als ik jou was zou ik haar gewoon opbellen als ze terug is en vragen of ze met je meegaat uit eten of iets anders leuks doen!
Reageren

Regels voor berichten