![]() |
|
![]() |
Als ik nou stevig bekneed wordt in de vleziger gedeelten van mijn lichaam kan ik daar niet eens echt bezwaar tegen hebben, maar echt pijn? Afdeling AUW !
En bijten is niet erg, maar ook liever niet dat er nog een week een afdruk van een heel gebit in mijn bil staat. Ik ben zelf ook een bijtertje als ik iemand om op te vreten vind.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hmmm. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Of zit ik nu helemaal verkeerd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zag d'r niet zoveel van moet ik zeggen.. t was sowieso maar een klein stukje en zwart wit en vaag beeld.. Of ik moet gewoon lenzen hebben.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2) Ik heb er niet veel van gezien ofzo (misschien 10 minuten totaal, maar ja soms kijk je er wel tegenaan met een scherm van 2 bij 3 meter) Maar ik ga maar niet op t forum zeggen wat ik zag, want dan word ik misschien wel gebanned en das ook niet de bedoeling.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
by the way ik heb mijn vorige slavinnetje wel knijpers op mijn tepels laten zetten omdat ze eerst niet durfde dus.. Bovendien .. een goede meester doet alles eerst bij zichzelf !!! |
![]() |
|
hij snapt 't echt niet he
![]() 't is niet de bedoeling om iemand ( echt ) pijn te doen .. als zo'n ding te hard knijpt dan mol je 'm een beetje . of je gebruikt wat anders... en de een vind harder knijpen lekker en de ander moet je voorzichtiger mee omspringen . bv .. alleen een stukje dicht laten gaan .. en dan weer los gebruik je fantasie eens ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
knijp me eens Dionysos | 9 | 29-01-2007 21:39 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje knijpt me kieviet | 8 | 21-05-2005 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
"Je deed net of je me niet kende" zei je, al in mijn kont knijpend.[verhaaltje] giftig kevertje | 15 | 23-05-2004 10:15 | |
Seksualiteit |
Technisch vraagje .. Raven | 24 | 29-10-2003 09:01 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
kont knijpen snowboardgirl | 2 | 04-02-2002 13:18 |